MENÃœLER

Anasayfa

Åžiirler

Yazılar

Forum

Nedir?

Kitap

Bi Cümle

Ä°letiÅŸim

Peygamberlerin ırkı yoktur o güneşlerin ırkı yoktur...
Hamdioruc

Peygamberlerin ırkı yoktur o güneşlerin ırkı yoktur...


Peygamberlerin ýrký yoktur o güneþlerin ýrký yoktur...

Selmni Farisi Ýranlýydý Bilali Habeþli Habeþli bir köleydi...Selmani Farisi ile iþtiþare etti...Hendek savaþýnda savunmayla ilgili...bilali Habeþiyi müezzin seçti sesinden dolayý...ölçüsü takva esmaya kulluk yarýþý olanýn ýrký yok gibidir...

Hz Muaviyenin ýrký vardý emevi devletinin ýrký vardý ýrkçýlýkla ilgili dayatmalarý da vardý "TANRI"kelimesini kullandýrtmadýlar Allah diyeceksiniz dediler ama Allahlarý Kur’anýn özeliklerini taþýmýyordu ki...Arabýn Allahýydý...gökleri yaratmýþtý ama yer yüzü kanunlarýný koymayý insanlara ýrklara býrakmýþtý...Türk Türkçeyi unutsun Arabça konuþsun isteyen bir Allahtý Allahlarý...

Irkçý kibirlidir..."Arabça cennet dili "dedirtti"

Tarikatler de iliþe de ýrkçýdýr..."Halidiye kolundaným ...dersen zebaniler seni cehenneme götürürken bile býrakýrlar"dedirttiler...Kibir nefis var tarikatlerde ýrkçýlýkta da...mezheblerde de...Ayetullah isterse Kur’aný yasaklar...þiaya göre...kilise isterse incili yasaklar ...havra Ýsrail oðlu olmayaný ilahi dine kabul etmez...Kilise günah çýkartýr...kibir sýnýrsýzdýr yani...nefiscidirler yani...Allahý ikinci sýraya yerleþtirmiþlerdir yani...Laikler de öyle insan önceliklidir insandýr ölçü laiklikde.meclis icma üstündür...Ýþtiþare üstündür...oysa deney-tecrübe iþtiþare üstündür ilahi dinde ve vahiyle hediye edilmiþtir deneyin sonuçlarý...hadisler de deney sonucudur...peygamber dilinden...peygamber eylemi hali düþüncsi duygusu sünnettir...tecrübeye secdeli insan ölçüdür örnektir ilahi din de laiklikte iþtiþareci olmak yeterli deney-araþtýrýcýlýk-belgeleri okuma takva laiklikte de kýymetli...keçiye Abdurrahman çelebi derler ama þia da kilise de keçiye Abdurrahman çelebi derler.vahyi deney ürünü sayana takvalý de der ilahi din.laiklikte aslýnda takvalýlýk derecesine talibtir ama iþtiþareyi metot seçmiþtir...Takvalýya öncülük veren laiklik de takvacýlýkta ilahi dine denktir...

Peygamberlerin ýrký yoktur o güneþlerin ýrký yoktur...
Bizim peygamberlere kýymet veriþimiz þianýn ayetullaha hiristiyanlarýn kiliseye laiklerin istiþareci...insana kýymet vermesinin farký takvalýlýktýr...deneyciliktir...selmani Farisi deneyciydi peygamber ona kendinden çok deðer verdi...Bilal habeþigüzel sesliydi...peygamberimiz araba deðil müezzinlik görevini ona verdi...deney ölçü alýndý peygamberimizce yani...Ayetullah hile ile seçilse kilise hilecilerin emrine girse meclis bir düþman ülkece satýn alýnsa...bu insanlara kýymet vermek zarar getirir...Tarikatler de satýlmýþsa...zararlýdýr laiklik iþtiþareyi seçti ama deneyciliði de red etmez...yani bazý laik düzen satýlmýþ tarikatlerin düzeninden insanlýk için daha faydalýdýr.deneyi ölçü seçmeyene kýymet vermemeliyiz...ölçü insan deðil deneycilik istiracilik araþtýrmacýlýk casusuluk olsun...

Allah de tanrý deme diyenin Allahý deneyci mi deðilse alim deðildir öðretisi zarar verir...Arabýn Allahý arab ruhunu kültürünü deeyciliðin önüne koydu...Tarihsel-bölgesel deneyimleri evrensel diye dayattýlar...ayetler bölgesel tefsir edildi tarihsel tefsir edildi...deneyciliðe asi din Ýlahi deðildir...iþtiþareci laiklik sistemi bin kere o dinden üstündür...çünkü laiklik insaný ölçü seçti...ilah ise takvalý deneyci iþtiþareci araþtýrýcý casusluk gücü olan insanlarý ölçü seçti...satýlmýþ tarikatlilerden satýlmýþ Ayetullahlardan ýrkçý havracýlardan daha üstün insaný ölçü seç peygambere en yakýn insanlar deneyci araþtýrýcý takvalý ihlaslý nefsine satýlmamýþ veya düþmanýna satýlmamýþ insanlardýr...

Hz Nuh tufan var dedi ileriyi gördü...gemi yaptý

Hz musa Hýzýr sayesinde þeriatin de araþtýrýcýlýða ihtiyacý olduðunu ileriyi görmeye ihtiyacý olduðunu gördü...Þeriat diyenlere deðil marifet ehline ver ipin uçunu...hz Musa marifete ermiþti...ölçü insan olmuþtu ilaha göre de laikliðe göre de...laiklik ulu der bir insana sonradan belgelenir onun ulu olmadýðý hain olduðu...laikler ulu insaný zor tanýr ama ilah peygamberleri seçerken yanýlmamýþtýr hiç.laikler hep yanýldý...Nemrudu güçlü sandý bir topal sinek onu yere serdi...Allahýn seçtikleridir gçlü...nefis hep yanýlttý...tufan yok ded nefis ama Tufada boðulanlarý terk eti nefislri ve þeytan...Laikler sonradan uyanýrlar cehennmi tadýnca uyanýrlar...gazzeliler de uyandý ama iþ iþten geçince uyandý...þehadetin hiç faydasý olmamýþ onlara çok derinmiþ gafletleri demek...çok körlermiþ...zaten körler ok kör olmasaydý omanlý yýkýlýr mýydý...yeni çeriler teknojiye hacanacak paranýn altýndan girip üstünden çýkmýlrdý...Ýslamý ve ümmeti yeni þeri düþünmedi...Nefsi nefsi demiþtir her makam sahibi son 200 yýldýr...



Sosyal Medyada Paylaşın:



(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.