MENÃœLER

Anasayfa

Åžiirler

Yazılar

Forum

Nedir?

Kitap

Bi Cümle

Ä°letiÅŸim

Şirkin ölçüsü belli
Hamdioruc

Şirkin ölçüsü belli


Þirkin ölçüsü belli

Allah deðil nefis-ýrk öncelendiði zaman o din þirkli olur. vahdet-i vücutçu-teslisci.Samed Allahtýr diyen tezlisci müþrik deðil

Allahýn-esmasýnýn sahibliðini nefse ýrkýna verdin mi...Allah yahudinin deme.Esmasý yahudinin deme...adalet yahudi ölçü deme Allah ölçüdür de...Samedlik için ölçü hz Ýsadýr deme...

"Enel-hak de ama hakkýn ölçüsü sadece Allah de alimim demek gibiidir "enel-hak"demek de...

Þefaat makamýn verildi de...o makamýn sahibiyim deme...

Aracýyým de ama aracýlýk akamýyým deme ölçüyüm deme...Ölçü olmak sadece Allahýn hakký.oðulum de ama verildi de kulum demek gibidir bu kulluk verildi de oðullauk verildi de...O doðurdu deme.O noksan sýfatlardan münezzehtir de...vehhabi kafa kimyasal zekasýný kaybetmiþtir.þeriati bile ýrklaþtýrmýþtýr...ölçüleri ýrk olmuþtýr þeriatte oysa ölçü sadece Allahtýr…

Vehhabi þeriati siyonis felsefe-þia þeriatý hind þeriatý insan ýrk ölçülüdür...laiklik gibidir...laikliðe de Fransýz ýrký ölçüdür...Kilise ölçüdür Hiristiyanlýða...Kilisenin nefsi ölçüdür.Allah olmalýdýr ilahi dinde ölçü...

Þirkin ölçüsü belli

Tarikatler kiliseye benzer v Arabýrkýný seçmz...vehhabiarab ýrkýný ölçü seçmedindiye ona müþrik dedi...müþrikiðini aklasa da açýktýr müþrikliði...Allah ölçü mü vehhabilikte .hayýr...þia da hayýr hint dinlerin de hayýr...Allah için mi isteklerin haramlar yok olur...de.dm faiz haram diyor.Allah için al nefse haram...nefse haram olan Allaha ibadttir evlilik nefis içinse haram Allah içinse farzdýr...


Þirkin ölçüsü belli

Alla kayak bil sahib il ölçü bil...

Konfüsyüc istekleri terk et emiþ.deme Allah içinse o istek fazdýr sana.Alahýn kahrý onlrý sinek -böce yemye muhtaç etmiþtir...nede imamlarýmýz içi satýþ vergisinenaylý almaya muhtaç oldular...anla...müþrik siyonst de müþri ýrkçý þa a Irkçý arab da baþýný toslayacatýr...þeytanýn yaþadýðý kovuluþu muhtaçlýðý yaþayacaktýr...muhtaým diye feryat etti þeytan...

Þirkin ölçüsü belli

Adamda kimyasal eka yok...aeþ yakar faiz haram ...diyr ama ateþ yakmadý Ýbrahimi dedi Kur’an faiz Allah dilemezse zararsýzlaþýr ..de.faydalýlaþýr...de þerler haramlar helalleþir de...kimyasal zekan yok ...Kur’anda kimyasal zeka var...kimyyý da Allah belirlerde...dünyayý yuvarlak yaratmýþ þekileri de Allah belirler de fiziksel zekan da olmalý...deðle sen Kur’aný tahrifçi olursun tefsirci olamazsn hiç...

Þirkin ölçüsü belli

Þirkin zýddý olan tevhidin özü; kâinatý yaratan ve idare eden varlýða uluhiyet, rububiyet ve fillerinde ortak koþmamaktan ibarettir...

Sözlükte þirk “ortak olmak” ve “ortaklýk”; “ortak koþmak” anlamýndaki iþrâktan isim konumunda bulunan þirk ise küfür demektir. Þirk koþana müþrik, þirk koþulana þerîk denir (Lisânü’l-ʿArab, “þrk” md.)

Evet... iman ve küfür, Kur’an’ýn temel iki inanç terimi olarak kabul edildi; tevhit iman baþlýðý altýnda, zýddý olan þirk ise küfür baþlýðý altýnda ele alýnýr...

Evet.. Haramý helal helali haram yapma meselesi açýk.Lakin misal, günümüzde bir arkadaþýn ’gel þu kiþiyi kötüleyelim’ demesine itaat edip dedikoduya kapýlmak þirk deðilken, daha geniþ itikadi konularda ise itaat þirk oluyor.

O halde iki soru çýkýyor:1) Ýtaati þirk yapan þey sadece kalple helal görmekse, dünyada hemen hemen hiçbir itaat küfre götürmez, ’ben kalben itaat etmiyorum’ der iþin içinden sýyrýlýrsýn. tagutun hükmüne baþvurmak bile(haþa). Elbetteki böyle bir þey mümkün olamaz. (Maide 44teki yahudiler de zinanýn haram olduðuna kanaat getirdikleri halde hükmü kýrpmaya çalýþtýlar) Buradaki ölçü nedir?
2) Hüküm verici olmanýn þartý nedir?
Yani bir kiþi, Allah’ýn açýk haram olan bir nassýný kendi alanýnda bir otorite üzere serbestleþtirdiði an kafir olur. Peki bu durum bir iþyeri sahibinde veya evde baba için geçerli midir?

Evet...1- Kiþi, haramý kalbten helal görmedikçe, itikât edinmedikçe küfre girmiþ olmaz, sadece günahkar olur.
Yahudiler dini - þeriâti tahrif / deðiþtirmeye çalýþtýklarýndan bu durum tâbi ki küfürdür.
Bir þeyin haram olduðunu bilmek ayrýdýr, kalben kabullenip itaat etmek ayrýdýr. Yahudiler haram olduðunu biliyorlar ama kalben (içlerine sindirib) kabullenmedikleri için deðiþtirmeye çalýþýyorlardý.

2- Ýþ yerinde veya evde Allah’ýn (delâleti ve subûti katî olan bir) hüküm verdiðine muhalif hüküm veya kural koyuyorsa ve bunu idaresindekilere dayatýyorsa kâfir olur. Aksi takdirde normal emir ve kurallar küfür sebebi deðildir.








Sosyal Medyada Paylaşın:



(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.