Baba-oğul inancı üzerine bir eleştiri
Hamdioruc
Baba-oğul inancı üzerine bir eleştiri
Baba-oðul inancý üzerine bir eleþtiri
Samedir Allah muhtaç deðil oðula...der Ýhlas suresinde Kur’an
Bir bab gibi þefkatlidir rahmandýr muhtaçtýr yarattýklarý
Biz dedi yarattýklarýna zulmetmez ama kahhardýr hakkedene Mantýk Rahman kahhar da olmalý latif de çünkü adildir...Hint felsefesi hint beyni kimyasý bzuk bir beyin kilise beyni de...þeytanýn beyni de özel bir kimya formülü ile var edilmiþ ...deðilse cehenneme raðmen asiliði seçmezdi þeytan "hayvan þekline büründü demezdi Hint beyni..ve baba-oðul ikisi de ilahdýr demezdi kilise Allah yeterlidir ikinci üçüncü ilaha muhtaç olana ilah mý denilirmiþ Allah tek baþýna ilahlýða yeter sýnýrsýzdýr gücü çünkü...
Biz diyor Kur’an "köpeði deynekle dövdüm"der gibi bir mantýk bu.Yaratýlan deynek gibi bir vasýtadýr "BÝZ"ifadesinde ve baba-oðul gibi bir kurbiyyet olsa da "BÝZ"sýnýrý bozulmaz.
" Biz"ben ve yarattýklarým...oðul sadece imam...ilah tek
Zýtlar düþmandýr ama Rahman dalýnda "Biz"olurlar...erkek diþi zýttýr ama evlenirlerse"BÝZ"olurlar RAHMANA kul olurlar barýþa kul olurlar..þeytan -adem zýttýr Ýkisi de Rahmana kul olmalý ki barýþ olsun...
Baba-oðula ayný vücut verrirsek ete -kemiðe büründü demek gerekir...et-kemik fani vücuttur...bakive fani vücut diye zýt iki vucutlu olmalýdýr vahdet-i vücut inancý...baba-Oðul ikisi de ilahsa ilah sayacaksak illa biri Samet diðeri muhtaç olmak þarttý ile ilah olarak sayýlmalý ki muhtaca ilah demek mantýða asiliktir...
"Biz"yani yaradan ve ilgilileri yarattýklarý emrindekiler...Allah ve iþaretçileri"Bizdir" ben ve þiirlerim benin tanýtýcýlardýr çünkü þiirlerim...
Zýtlar bütünün iki parçasýdýr...þeytan ve -adem külli iradede biz Olurlar...Kahhar -Latif Rahman sýfatýnda bir olurlar...biz olurlar BABA-OÐUL da"BÝZ"olur...ikilik yok olur...Baba ilah oðul ilah sayýlýrsa ikilik devam eder...secde ikiliði yok içindir...þeytan da asiliðine piþman olacak secde edecek ademin üstünlüðünü idrak edecek çünkü adem cennette þeytan cehennemde olacak. cennete denk mi cehennem...demek þeytanýn eylemleri halleri düþünceleri duygularý ikinci sýnýf...
Allahta yokluk gizlilik secde iledir ilaha secde eder yaratýlanlar secde"BÝZ"oluþturur cemaat oluþur...imam ilah tek..."BÝZ var ama çok tanrý yok der mantýk ve matematik 2 tekdir iki tane iki yoktur...der matematik...2 ve 1 veya 2 ve 3 vardýr..."Biz"vardýr...denklik yok secde var ...Peygamberler ve Ýsa da kýymette farklý sayýlar gibidir ama ilah deðildir..."BÝZ"oluþur Allahla peygamberler secde ile birleþince Ýrade birdir Ýsa da Allah da ayný iradede ve ayný kader için Külli irade için zýtlar var secde ile "BÝZ oluþmakta..
Kur’an ve evren ilmin esmanýn tefsiridir...tanýtýcýsýdýr...esmanýn ürünüdür kader...Ýrade tek baba-Oðul da denilse iki irade mümkün deðil...secde var çünkü...ve iradenin sahibi tek Ýsa iradenin sahibi deðil secdenin sahibi...yani iki secde ile tek iradede yok oluyor...
Üçün bir olmasý "Bizdir"Allahýn iradesine secdedir...oðul secde ile Allah iradesi ile ayný iradede yok olmuþ...secde isaya da yapýlsa Allahadýr çünkü secdeli hiç hükmündedir...rýzký aðaç da verse þifayý ilaç da verse seccdeli yok hükmündedir vücudu da iradesi de yok hiç hükmündedir iþte bu BÝZ olmaktýr "Biz olmak þirk deðil çünkü secdeli ile secde edilen denk deðil.esmanýn biri sahibi diðeri ise emanetçisi ayna gibi gölge gibi hiç hükmündedie secdeli Ýlah tek çünkü irade tek...Ýsada da ayný irade var ama secdesi sayesinde var...iradenin sahibi deðil Ýsa ...de denklik verme
Esma ve esmaya secdeli mantýða vicdana asilikleri inançlardan arýndýralým...Baba-oðul inancýnda da baba üstün...denk deðil oðul ona o olmasaydý oðul olmazdý...yani kilise mantýðý da denklik kabul etmiyor ama aile birliðini " BÝZ"kabul ediyor...aile kavgalarý secdesiz "Biz Olunmuyor "ana fikrini verir...Allah bile kendine sýnýr koyuyor Ýsaya da sýnýr koyulmuþ ama sýnýrlýya ilah denilmiþ esmaya secdeli mantýða esmaya secdeli vicdana esmaya asiliktir bu inanç...Aileyi þirketi devleti bir eden secdedir...tek iradeye secde...Allahta o irade ile sýnýrlamýþ kendini ya Ýsa secde ile o da sýnýrlamýþ kendini ve iradenin sahibi tek olur der mantýk akýl...meclis de"BÝZ"olmaktýr farklý kýymetteki sayýlarla matematik dersi oluþur ama irade mantýk tektir ve o iradenin sahibi tektir...hesab soracak þeytana secde etmediði için ademe cemaatte Ýmama uyma þartý var...cemaatin de tek iradeye secdesi þart...
Þirk iradeyi ikilemektedir...þeytan müþriktir...Müþrik ve muvahhit ve secdeli Rahman içindir...Rahman dalý için ikilik þarttýr...adl sýfatý da ceza ve ödül verir zýtlarda rahmet vardýr peygamberler de müþrikle muvahhidi secdeliyi denk tutmaz adil olmaktýr bu...denklik yok "BÝZ"olmak var de...Allaha denk yok en azýndan Allah esmanýn ve ürünlerinin sahibi iradenin sahibi diðerleri sahib deðil...
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.