MENÃœLER

Anasayfa

Åžiirler

Yazılar

Forum

Nedir?

Kitap

Bi Cümle

Ä°letiÅŸim

Gavslar işşiz kalır ...deme
Hamdioruc

Gavslar işşiz kalır ...deme


Gavslar iþþiz kalýr ...deme
"BÝZ"diyor Allah Kur’anda bu Allahýn yarattýklarýna þükrüdür teþekkürüdür.Yaratýlan sebeb deðildir ancak vasýtalýðý aracýlýðý da inkar edilemez.Allh gizli hazineydim diyor.yani Allah kendini biliyordu.Bilinmesine sebeb Allahýn zatýdýr ama Bilenin de ödüllendirmek adl sýfatýnýn eþ-þekur sýfatýnýn gereðidir.yani gavs -peygamber görevlidir ...de.
Görevlidir her yaratýlan meyve aðacý RAZZAKA kul...görevli...Bilen cüz’i iradesiyle bildiði için ödül alýr...de
Halýk sýfatýný"OKUDUÐUN"zaman anne-baba teþekürlüktür.Vefayý hakkeder...nankör olma "Öf"deme...dedi Kur’an.SEBEB Allah demen yetmez anneye-babaya da teþekkür et...demiþ Allah VAFÝ ismine asilik saymýþ görevlilere sevgisizliði saygýsýzlýðý onlarý teþekküre layýk görmemeyi...de
Gelelim þeffate yarattýðýný o kýyamda yaratmýþtýr.o görevi de vermiþtir...Allahtan baþkasýný esmanýn tecellisine sebeb görmek þirktir.esma tecelli ederken yaratýlanlar devreye girer... de.yaratan -yaratýlan bir bütündür...de.ama Allah yarattýðýna muhtaç deðil de..Samettir ...de...bunlarý inkarý ise biyolojnin kimyanýn yani yine ilme deneye akla vicdana asilik olur.Secde budur yaratan yaratýlan bütündür.Kulluk için esmaya kulluk için yaratýldýk.secde kulluktur.deðilse topraða olur secdemiz bu ise þirktir...
Kant ne dedi.düþünüyorum o halde varým...Ýlk sebeb Allahtýr.esmasýna tecelli izni verdi sebeb-sonuç zinciri oluþtu.sünnetullah diyoruz kula vermiyoruz bunu Yaratýlan görevsiz mi...Ýþþiz kalacak...deme sistemde yaradýlana da görevler var ama denk deðil görevde yaratýlan ortak deðil sahib deðil Karunun malý da Allahýn ve Kahhar sýfatýnýn aynasý ebu bekirin malý ise latif sýfatýnýn aynasý...ayna ben yaptým demez ben bilinmesinde görev aldým der görev verdim diyen bir Allah var...Ortaklýk sahiblik iddiasý Allahý unutmak ve inkar olur ama bir meyve aðacý bile Allahla bütünleþiyor...ve RAZZAKA kul oluyor...Ýlah-kul bütünlüðü var...ama sahib Allah
Bu Ýzahlarý devam mümkün.sebebten-sonuca gidildiði gibi sonuçtan sebebe de gidilir.düþünüyorum o halde varým...düþünmek sonuçtur...dalýn ucundan dala aðaca eriþmek gibi bir olay bu.sonuçtan sebebe gitmek.
Kesretten tevhide git...sonuçtan sebebe."Hani bunu ilk sahibi"demiþ Yunus Emre...
Kilise "oðul"dedi...iþte birleþme var yaradanla-Yaradýlan arasýnda ama vücutta yok...iþte eylemlerde de denklik yok ilk sebeb Allah çünkü"Süleyman kuþ dilin bilir dediler süleyman var süleymandan içeru..."ilk sebebin Allah olduðunu hatýrlat GAVSa da ama "Ýþþiz kalýr"ne demek.hz Ýsa da iþsiz kalmadý ama "Oðulluðun olsun itirazýn...
Hidayet de þefaat de ...Allahtan de.yani ilk sebeb o de ama fizk kimya biyoloji tarih coðrafya ilmine de asi olma onlarda ilim.Ýlimle derdin ne.akla vicdana kilise karþý olmaya mecbur çünkü "OÐUL"dedirtemezsin akla-vicdana deneye...biyolojiye-kimyaya ilme ve ilmin görevlilerine savaþ açmadan yalaný gizleyemez kilise de havra da...sapýk mezheplerde..ilme asi olma...
Gavslar iþþiz kalýr ...deme
"OÐUL"görevi verme gavsa yeter...ama yaratan-yaratýlan iþbirliði var"BÝZ"demenin manasý bu.Ortak olmayanlar da iþ birliði yapar komutan-asker iþ birliði yapmýyor mu...ikisi de devletin farklý kýymette görevlisi Gavslar da anacak farklý kýymette görevlisi Allahýn...sistemde tek Allahadýr secde...
ADL gereði farklý kýymette yarattý Allah ve ilk yaratýlan NUR_U MUHAMMEDÝDÝR...Ýsaya olmayan kýymet veriliyorsa biz H muhammede ona verilen kýymeti vermeyecek miyiz bu da Ýlme asiliktir...marifetullaha asiliktir...



Sosyal Medyada Paylaşın:



(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.