Ayet zararlı olur mu....Olur
Ayet zararlý olur mu....Olur
Ateþ nemrudun eline verilirse hz Ýbrahim zarar görür...Ateþi yaratan da Allah kaynak Allah .Kur’anýn da kaynaðý Allahýn ilmi...Esma hazinelerinden istifade izni var þirkin de...
Ateþ kontrol altýna alýnmazsa orman yakar...ama kontrol altýna alýnýnca yemek piþirirsin ...faydalý ateþ -Zararlý ateþ var yani...
Ayet ilimden uzaklaþtýrýlýrsa zararlý olur...zararlý ayet-Faydalý ayet var.
Taþ için dünya için savaþmayani Kardeþi kabil bile öldürür.Düþmaný zaten öldürür...dedi kur’an...Habil Kabil kýssasý ile...Bu kýssa çok þey öðretti insana KISAS da hayat var"ayetini de öðretti bu kýssa...Kýsastan kaçan ölüme kaçar...nefsini savunmaktan kaçan ölüme kaçar...öðretisi de var bu kýssada...
Kabilin taþýný elinden almayan Habili o taþla taþlar Allah...Þeytana kananý taþlar Allah...yani taþ ile canýnýn alýnmasýna izin verir külli irade...der Kur’an bu kýssa ile...
Ayet zararlý olur mu....Olur
Vahdet-i vücutçu..."Allah yaratmadý der..."sudur etti...Allah baki suduru neden fani...Allah ölmez ama diðer varlýklar ölür...ölene Allahýn suduru oðlu parçasý denemez...muhtaç varlýklar Allaha denk veya ortak ve oðul olamaz...cahiliye arablarý da"Vahdet-i vücutçuydu..."yerleri gökleri Allah yarattý deseler de "YARATICI kabul etse de..."Vahdet-i vücutçuydu..." þirk-Vahdet"þeytan madenin de üstünü var dedi.Ateþim topraktan üstünüm dedi...esmaya aynalýktadýr üstünlük...madde yani yaratýlan aynadýr...denktir ortaktýr...ama esma ezeli ve ebedidir...Üstünlük o hazinelerin emrimize verilmesindedir...Tufan verildi hz Nuhun emrine düþmanlarýna karþý desteklendi...Nükler de maddenin gücüdür...madde güçsüz deðil ama akýl nuha gemi yaptýrdý...üstünlük akýl ve vicdandadýr...bunlar esmanýn hazinenelerine kavuþturur bizi...madenin hazinelerine de...akýl ve vicdan o hazineleri görür ve duasýný eder Allah ta nasib eder...Nükler maddenin de gücü var der...bize þeytanýn ateþ üstünlük sebebidir demesi de yanlýþ deðil...þeytan da alim çünkü ama asýl üstünlük akýl ve vicdan da...onlarýn esma hazinelerinden emrine aldýklarýn da...TUFANI nükleri emrine verdimi malý mülkü parayý silahý emrine verdi mi Allah...
Ateþ topraktan üstündür ...dedi diye eleþtirme þeytaný þeytan doðru söyledi...ilim de bunu tasdikler...nükler Tufan maddedir ve maddenin de üstünü var...Þeytanýn ilme düþmanlýðý yok hatta ilme aþký var...Hz Ademin de ilme tevbesine sebeb oldu.Þirk ve müþrik ilme düþman deðil ki...günümde de ilme bize yakýndýr aþklarý...esmaya bize yakýndýr aþklarý müþriklerin ve bizim esmaya tevbemize sebebtir düþmanlýklarý...serçenin ekmel uçuþuna sebebtir þahinin saldýrýlarý avcý hayvanlar esmaya tevbe etmesinin sebebi olurlar...Eksik olan av olur...Kabil habili avladý...taþlýydý nüklerliydi çünkü Kabil...Sebeb-sonuç ilkeli bu varlýkta tevbemize sebeb olanýn adýdýr þeytan ve Peygamber...biri tokatla acýyla tevbemize sebeb olur...peygamber ise balla tevbemize sebeb olur...uçurum fark iþte bu kadardýr...Kahrý da lütfu da RAHMAN dalýnýn iki küçük dalý...bir aðaç var...
Ayet zararlý olur mu....Olur
Vahdet-i vücutçu da "selefi de....kavga edecektir ikisi de eksik çünkü...melek de eksik ilimli þeytan da Külli iradededir ekmel ilim...
Ýhlaslýnýn hýrsýzlýðý da melekliktir haram dediklerimiz de...Melekler can alýr mý evet...öyleyse can almanýn helalliði söz konusu...Külli iradeye secde ile yaptýðýn bir þeye haram deme Allaha külli iradeye asiliktir bu þeytan bile külli irade için asiliði seçti...tevbesizliði seçti...tek suçu tek asiliði tevbesizliktir...Tevbesizdi adem secde etmedi...tevbe aþký var yani þeytanda da...esma aþký var...doðru anla Kur’aný...Tevbe aþký var ama kendisi tevbe etse hz Adem tevbe etmeyecek...acý tokat olmak için izin istedi ve verildi bu izin deðilse verilmezdi...esmaya külli iradeye asilik yok bu asilikte...hz Ademe secdede de Allaha secdeye asilik yok...Külli iradeye asilik yok verilmedi böyle bir asiliðe izin...Külli irade için verildi irade insana ve cinlere...
Ne þeytan ne de hz Adem külli iradeye asi olabilir...hikmetsizdir izin yok külli iradeye asiliðe.Þeytanýn asiliði emreydi külli iradeye deðildi...hz Ademin de asiliði emreydi"Yasak meyveye"yasak meyveye asilik ise külli iradeye asilik deðil bilakis secdedir...þeytana da hz Ademe de külli iradeye secde görevi verilmiþtir...Kur’aný böyle anla...Külli iradeye asilik izni vermez Allah ...de...çünkü "El-Hakimdir"el-alimdir.anla sürü olmak için külli iradeye secdelilik için yani çoban da köpek de Kurt da gerek.Biri olmazsa koyunlar sürüden ayrýlýr...yani külli iradeye secde oluþmaz...yaratýlan külli iradeye secdede sürüyüz tekiz...birliðiz...birlik için Osmanlý "Kardeþ katli"yapardý þarttýr bu...Muhalefetlik hainliðe dönüþür deðilse...Adnan menderein asýlmasý da birlik içindi ama iyi de birlik þirkte birlik ama tevhidde birlik sürüye birliðe zarar verir deðilse...kahrý da lütfuda RAHMAN dalýnýn küçük iki dalý...tek aðaçtýr bu varlýk...yani "Vahdet-i vücut "var .ama þirk olaný da var vahdet-i vücud"inancýnýn...sudur etti Allah deme o zaman denklik ortaklýk iddia etmiþ olursun...selefi ilimsizdir zehirli "Vahdet-i vücut inancýna düþman olduðu gibi ballý vahdeti inancýna da tevbeli secdeli vahdet-i vücut inancýna da karþý olur mu belki...Yaratýlanýn vücudu madde bile Tufan ve nükler gücüne eriþiyor ilimle...sýnýrsýz güçtür esma yaratýlana kaynak oldu esma ayna ve görülen oldu esma tecelli olunca...ikilik oldu mu zýtlýk oldu mu hayýr aðaç oldu çekirdek aðaç oldu...Tevhid bozulmadý þirk oluþmadý aslýnda...izin yok þirkin oluþmasýnda...þeytana mühlet ikiliðe þirke mühlet verilmiþtir der Kur’an ...ve Külli iradeye secdede müþrik de muvahhid de...þeytan da melek de...Omurgada birlik hiç bozulmadý görevde ikilik var sadece ve þeytan görevde asiliði seçti ama Külli iradeye asiliði seçmesi mümkün deðil.Külli iradede hep vahdet var...Vahdet kesret görevdedir sadece...Kur’aný böyle anla...Þeytan da TEVBESÝZLÝÐÝMÝZE asi...Tevbe etti hz Adem.Görevi asilik de olsa cehennemde kýyamette tevbe edecek þeytan ama sýrasý ikinci saf...saf belirlenmiþ oldu piramitte...imamlýk insanýn hakký...secde et emri immam kabul et anlamýndadýr
Ayet zararlý olur mu....Olur
Ýnsanlar önünü görmezse çocuk yapmazlar dünya nüfusu azalýr ve savaþ olursa...Küresel çetenin iþi kolaylaþýr...üremeliyiz...deccalin deðil mehdinin askeri çok olmalý...Mehdinin askere ihtiyacý mý var deme...Allah mý mehdi...Nuh Tufana bile suya bile muhtaçtý düþmanýný boðmak için...
Ayet de ateþ gibidir aman Karunun eline geçmesin...zararlý tefsire ilimden kaçan tefsire koþar ve zararlý olur demiþtim...Zararlý hain hileci oldu fýkhýn fetvalarý iþte günümde Mürtedler...9 yaþýndaki kýzla evleniyor zamanýmda oysa Ýslam ülkesinde Mürtede evlenmek yasak miras yasak evliyse boþanmasý istenir..Tevbesizi öldür deðilse muvahhide tanýnan haklarý kullanýr bu Ýslamý kullanmaktýr ayeti fetvayý kullanmaktýr...münafýklar mürtedler sýnýrlanmalýdýr islam toplumunda...
Ayet zararlý olur mu....Olur
Yýllar yýlý Arabistana gidin dediler bize vallahi artýk giderim.Çünkü Çin blokuna geçti suudu arabistan sýrtým yere gelmez.
Batýyý batmaktan kurtarmak için batýya gittik artýk Arabistana da gidelim...esmanýn hazinelerinedir hicretimiz bizim...
Hicret esmanýn hazinelerine koþmaktýr...ayetin kastý belli...Adam suriyeden kaçtý mühacir esmanýn hazinelerine kaçana verilen addýr...Korkudan kaçýp...denizlerde eðlenenlere denilemez...
Ayet zararlý olur mu....Olur
Hüner deðil erdem de deðil "Taþ atana gül at...ama ehveni þerse...eðer"kabil taþ attý habil öldü gül de atamazsýn bazen taþ iþe yarar Kýyasta hayat var der Kur’an.Kabile þeytana müþrike ...gül atana Allah taþ atar.Tokat atar su ile boðar...neden kýsas yapmadýn der..Habil de olsan...Kýsas ayeti Habile dir...habilliðe bir uyarýdýr...melekliðe de uyarýdýr þeytanlýk Külli iradeye tevbe içindir bu uyarýlar...Hz Ademin Tevbe etmesini istedi Külli irade ve cennete girdi þeytan sonuç Külli iradenin dediði oldu."Allahýn dediði oluyor"þeytana kýzma uyanýk ol sadece der Kur’an."Þeytaný yaratmasaydýn cehennemi yaratmasaydýn eleþtirileri yapan...tevbesizsin þeytan kadar...ama cehennemde edersin tevbe...
Ayet zararlý olur mu....Olur
Tevbesizliðe kullanýrsan ayet zararlý ayet olur...selefinin ayeti gibi olur...imama mürþide müþrik dersin...Nuhun emrine tufan verilmiþ...mürþidin emrine deprem neden verilmesin...Nükler verildi müþrike bile...Ýlmin hazinelerinin kapýsýnda olan muvahhide mürþide neden o hazinelerden verilmesin ki...Malý caný evladý arkadaþý vermek de tevbedir Allah maliktir feda et malý evladý caný sahibine.Gerçek sahib o demiþ ol.Tevbe bu
Ayet zararlý olur mu....Olur
Erkek aile reisidir erkek mirastan az alýr ayetleri ayettir ama Kur’an deðildir.Esmadýr Kur’anýn çekirdeði.Esmaya ters yorumlama bu ayetleri
Esmanýn hazinelerine koþmamýzý engelledi mürþitlerimiz...selefi de Haklý...adam mehdiyim diyor...Nuha tufan verilmiþ ona ne verilmiþ esmanýn hazineleri kapanmýþ ona...Ölçün esma olsun müslümansan eðer...
Erkek aile reisidir erkek mirastan az alýr ayetleri ayettir ama Kur’an deðildir.Kumarcý erkek kardeþe mirasýn çoðunu verirsen secdeli kýz kardeþe zulümdür.yani Kumarcýyý Mürted say ki...miras vahdet davasýna köle olsun...tevbeye köle olsun.Þeytan bile tevbeye kölelik için asiliði seçti...selefi de bu mürþitlere asilikte haklý tevbesize üstün denilemez...Ýlimden ilim hazinelerinden müþrik faydalandý nükler yaptý...Ak þemseddin fatihin top üretmesine engel mi oldu...bu nice mürþidlik nice "Vahdet-i vücutçuluk" nice"Hak Alicilik"
Evet...Ayet zararlý olur mu....Olur...iþte tarih boyu oldu ve günümüzde de oluyor selefi de Vahdet-i vücutçu da ayeti delil gösteriyor...Tevbeye hizmet için "Kadýný dövme" "mürtedi de"öldürme diyenler türedi günümde...þeytan asiliði seçti cehenneme razý oldu tevbeye aþkýndan...ey esfeli safilin ehli...siz esfel-i safilin ehlisiniz...
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.