MENÃœLER

Anasayfa

Åžiirler

Yazılar

Forum

Nedir?

Kitap

Bi Cümle

Ä°letiÅŸim

Toprakta Rahman esmasına aynalık var.
Hamdioruc

Toprakta Rahman esmasına aynalık var.


Toprakta Rahman esmasýna aynalýk var.

Müþrike de ihlaslýya da annedir toprak.çünkü müþrik sebebtir Tevbeye.sanma müþrik sadece zalim.Zulüm de öðretmen.deðilse bilinmek Ýsteyen Allah zulme izin mi verirdi.Öðretmen kýlmýþ zulmü de...

Her yaratýlanýn fýtratý dinidir...toprak rýzýk üreten süt memesidir.anne memesidir.Rahman esmasýna aynalýk var.Ýnsan da Ýslama

Ýnsan fýtratýný ölçü seçmeli...Kabil-Habil diye iki ölçü var biri þirke diðeri Ýslama ölçü..."Öldür elindekine kimse rakip olmasýn "der Kabilin fýtratý ama Allah rakip olur Kabile kalmaz yine sahiplendiði..."Mal sahibi mülk sahibi hani bunun ilk sahibi...Parayý sevmezsen Kabilin iþini kolaylaþtýrýrsýn mantýk derki Kabilin iþini zorlaþtýr...ki ilk sahib için kullan parayý.asidir fakirliði seven yani...hak mantýða asidir "Fakirlik kutsal"diyen yani...

Fýtrat bir aynadýr görüntüye emenetçidir.Cebrail vahyi temiz akla temiz vicdana emanet eder...peygamberler asi akýllý asi vicdanlý"deðiller.asilikten temiz insanlar sa varisleridir peygamberlerin.Ýslama emanetçidir fýtratýmýz.

Laikliðin kaynaðý temiz fýtrat deðil.Kabilin fýtratý da laikliðe ölçüdür.Habilin fýtratý da...yani laiklik bazen firavunu ölçü aldý bazen musayý...ama vahiy hep temiz fýtrata emanet edildi.Ýsrail ýrkým kutsal diyor iþte Kabil gibi ölürmeyi çözüm sanýyor.ama kendilerini de birileri öldürecek...öldürmek çözüm olamaz...Allah nimeti hak edene verir...Vadedilen topraklar için sayýsýz öldürsünler bir gün gelir üstün bir silah bulunur ve kendileri öldürürlürler...Kabil ölçü deðil sadece Allah ölçü esmasý ölçü çünkü.Ýnsan ölçü deðil elçidir ancak ölçü tek Allah...

Demokrasiyi paralý bozar.Ýhlasý bozmaz.Paralý siyonizm köleleþtirirecektir.demokrasi ve para kullanarak diðer ýrklarý...Paralý hukuðu da bozar.iþte siyonistler her ülkeye kendi adamlarýný yerleþtiriyorlar...Allahýn ölçüsü esmadýr.esmaya kulluktur...esmaya kullukta önde olanýn hakkýdýr liderlik imamlýk önderlik idarecilik yani halife bunu da ancak alimler bilir ve belirler...Hz Ebu bekri alimler seçti.halkýn alimleri seçti. halk da biat etti.Kutsal benim ýrkým diyor siyonistler.Ýnsanlýðýn alimleri bilir ve onlar seçer kutsallýða sadýk olan ýrký.bu asýrda kutsal ýrk TÜRKLERdir der.insanlýðýn alimleri.ve dünya liderliði o kadroya verilir...O ýrka verilir.o ýrktan seçilenlere verilir yani...kabili var her ýrkýn çünkü...

"Allaha kul ol.ortak olma.denkim parçasýyým oðluyum esmasýna denk o"Hak Ali"KÝBÝRLÝ olmaktýr.Kibir de þirktir.Hiçim.kulum de

Farklý her fýtratýn dini farklý.Ýnsan fýtratý Ýslamla korunur.Yýrtýcýlar yavrusunu besler ihlaslý ihlaslýyý besler müþrikten alýr

200 yýldýr müslümanlar ZENGÝNLÝÐE"düþmanlar neden mi asi olmuþ çünkü zenginler de.Alimler de asi olmuþ...Hz Yusuf zelle iþleyince yunus balýðýnýn karnýna girdi hz Adem dünyaya...hapsedildi.gurbete.""Beþer þaþar...insan ölçü olamaz.asi zenginlere asi ol.zenginliðe deðil.Laikliðe asi ol ama Habilliðe deðil..."Adam mürþide müþrik diyor.Kabilliktir müþriklik.Ýnsanýn iyisine zenginin alimin iyisine düþman olma...zenginin kötüsü var diye...paraya düþman olma.þöför kötü diye arabasýz yola çýkýlmaz.o yol bitmez çünkü.

Evet...Ýsraille gazzeli avla avcý gibi.Ýhlaslý zarar görmez.zararý sebeb olur büyük faydaya.Tevbe eder ihlaslý çünkü.Tevbe büyük faydaya.Adalet nedir diye sorsan siyoniste...gazzeliyi öldürmek ve kölelþtirmektir der...ya habiller varsa gazzelilerin içinde.Allahýn kahrýna uðrarsýn...Ýlim ne içindir desen Gazzelileri yok etmek içindir...der...Rahman esmasýný de sýnýrlar.sadece ýrkýmýn hakkýdýr der.

Oysa üstünlük ihlasta...ama siyonist sadece ýrkýma aittir arz-ý mev’ud der...habili bile taþlar ve öldürür arz-ý mevudan kovar...Kabil beyinlisin ey siyonist...Ýhlasýn iþareti ne mi....esmaya kulluk.Asilikten kaçýþ...sabýr þükür...esma ile hallenmek düþünmek duyguþanmak eylemlenmek.Yani namaz kýlmak oruç tutmak...


Sosyal Medyada Paylaşın:



(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.