Kutsal ve kurban...
Kutsal ve kurban...
Kutsal Allahtýr...Kurban ayna kul yaradýlandýr...bilinmek için yaratýldý yaratýlan bilinmesine kuldur aynadýr kurbandýr...Asidir kurban etmediðin her yaradýlan...Paran içkiye gidiyorsa paran asi canýn asi...alnýnsecdeye gitmiyorsa alnýn asi...görüntün asi...ya kurbansýn ya asi...Þeytan kini kurban etmedi...nefsi için kurban etti...aslýnda nefis yok hükmündedir yani fanidir nefsi kutsallaþtýrmak mümkün deðil sadece kutsal saymýþsýn ...demektir...asiliðe izin var çünkü ama asiler faniyi kutsallaþtýrdýðý için aslýnda dolaylý olarak Allahý kutsallaþtýrmýþtýr...fani kutsal olamaz ...der mantýk çünkü...cahilliktir yani bu yalandýr yani yalana kanmaktýr yani...Hakký gizlemektir küfürdür yani þirk mümkün deðil çünkü...bir yalan uydurdun ey müþrik...Kader faniye bu gücü vermemiþtir...ve sen de yalana inandýn...sadece bu mümkün...fanide kutsal olma özelliði yok.Bakide ise var...Kutsal yok oluyorsa maðlup oluyorsa eksiði varsa kutsal deme ona...
Kur’anýn beyaný tefsiri kutsallaþtýrýlmýþtýr ama her insanýn harçý deði...de.Bozuk mantýklý veya eksik ilimliden ekmel tefsir sudur etmez ...der mantýk çünkü eksikten eksik sudur eder..Adam genel kuralý çiðniyor iþte nas diye...nasý genel kuraldan baðýmsýz tefsir etme ...der mantýk ise...
Kur’anýn beyaný da Allaha ait yani esmanýn sudurudur ölçü...O sudura aykýrý tefsir edemezsin.Deney ve tecrübeye aykýrý tefsir etme
Kur’anýn beyaný da Allaha aittir...ekmel ilim ancak tefsire eriþir ekmel deney ve tecrübe ekmel iþtiþare...Allah ekmeldir ekmel olayan ise euzusuzdur...kirlidir abdestsizdir...cahildir .çünkü eksikten eksik sudur etmiþ 72 fýrka ekmel tefsire eriþmemiþ der tarih...hadis de vahiydir kur’aný ayetle hadisle tefsir et...ekmel deneyle ekmel vicdanla ekmel akýlla tefsir et...
Allah dünyada mü’min müþrik ayýrmadan acýr.ADL sýfatý rahman sýfatý böyle sudur eder ama cenneti mü’mine verecek RAHÝM...
Laiklik denk olamaz Allahýn kanunlarýna çünkü insan aklýna insan iþtiþaresine dayanýyor Kur’ana göre insan aklý insan vicdaný eksik ve nefsin baskýsýna maruz...ve mahkum .hele sadece fransýz aklýyla tecrübesiyle sýnýrlý bir iþtiþare deney tecrübe çözüm ekmeldir demesi mantýðýn mümkün deðil...zaman eksiði taþlar...eksik taþlanmak içindir þeytan taþlanmak içindir ekmellik koþusunda...
Güçlüyüm büyüðüm deme hiçim de...aynayým de varlýðým yoklukla arýzalý.yani fani...de...aklým da vicdaným da eksik ve nefsin baskýsýndadýr ...de...Liderler nefislerini ilahlaþtýrmamalý...de.
Ýlahi kuvvetler meyve aðacýnda da var arýda da aynadýr yaratýlan ilahi kuvvete.Benim bu deme aynayým de emantçiyim.de.Ortaðým deme
Her nefis kendini ýrkýný akrabasýný beðenir ama Kur’an ebu cehili eleþtirerek arab ýrkýný ebu lehebi eleþtirerek de haþim oðullarýný eleþtirmiþtir...ölçü Allah çünkü...ýrkýn iþtiþaresi ve bulduðu çözüm eksiktir...Ýngilizin giysisi Arab bölgesine uygun deðil...çünkü iklim farký farklý giyimi üretmiþtir....ve üretmeliydi...farklýlýk farklýlýða sebeb olmalýdýr der Adl sýfatý...
Kutsal ve kurban...
Yaratýlan "kurbanlýðý" seçsin...deðilse asidir deðilse ilah sanmýþtýr kendini...Kutsal tekdir...der mantýk...Canýný paraný ilmini secde ettir kurban et...oðlun ismaili de kurban et...Kurban edemediðin bu nesil asi nesil...mezarlýklarýmýzý eðlence ve tepinme yeri yapacaktýr...Allaha asi bir nesil anaya-babaya da ecdada da asi olacaktýr...Paran da ilmin de elin de dilinde...belinde asi olur kurban edemezsen...kötü nesil o mal ile içki içer zina eder...kurban et malýný vatanýný Allaha deðilse nankörsün vatan da elinden alýnýr...nanköre kalmaz nimet...
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.