..
yýlaþýrý teriminde gözlerim durdu yürek hýzla atarken
mutlu hissi beynime yollayan ýþýklara hürmeten//alýntý-landým
’’en hýrsýz yaným böyle olsun’’ diyerek kaldýrdým,
tebessüm çizimli peymaneyi
ve sustum
bu topraðýn üstünü sýyýrýp altýn’a kök dikmiþleri unutuverdim/
sanat salýnda
sponsor bir mavi dünya yendi koç’su duygularý//
diyafram boþluðuna sakladým demediðim tümceyi
5 numaralý antrepo’da gizlendim akustiði yoktu resim ve heykellerin
sevdiðimle geçen koca bir gün kýyasý//barýþçýl bir söz götürürdü gönüllere
gülümseyerek
arz-ý ekoloji endamýna eylül yakýþtý
yakasýnda tarif’siz bir sarýydý kýrýlmýþ hüzün yapraklarý
heyhat kere karamsardý sanatçý dünya//Pasifik’te 7.kýta eseri atfýnda
el yapýmý Plâstik yýðýný insanlara
tüketim davranýþý körpeydi obez eskizleri yerken resimler
ayaküstü tuvallerden düþüyordu fýrçalar lodoslar kýyýsýna
iklim iklim krizleri tutuyordu bir kýzýl þimþek ýsý-rýðý
yüreðin buzullarý erirken tümleniyor evrim ve duyum
gönenç sunan inti-hâlim büyükada faytonuyla týrýs çekiyor müze pera’ya
bileðinden kavramýþtý madalyasýz heykel heykel salýncaklar/canlanýyor
kolombiya iç savaþýnda ! ve ölü karýncalar görünüyor yuva’sýzýsýnda
hem göç yollarýnda
ve hepsi insan ruhuyla
’’doðduðumuzu düþünmeyi unutuyoruz’’ diyor Gomez Barros
þiir zamanlý duvarlarý beynimi çýnlattý öz sanatýyla
ve
kalemler birleþti bir kelâmda
’Harika’
...
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.