çemberlitaþta yitik bir hiyeroglif miydi aþk çýkýp gelirdin alkýmlar içinde yasaklý baharlardan
ellerini tutardým belirsiz pusularda gözlerindeki ince yaðmurlardý beklediðim çýkýp galata kulesine gözlerine bakardým yaðmurlarýn incittiði istanbul silüeti gözlerine kýz kulesi içimde oluþan zindandý her aþka
aziyade bir aþksýn sen bir yanýn piyer loti bir yanýn ýhlamur yokuþu kum taneleri gibi sakladým seni içimde bir seyyahýz iþte sen piyer loti ben leydi mary geziyoruz gövdesini yaðmurlarýn kýrdýðý yarým aþklar kenti istanbulu
ey içimin bahar dolu sevgilisi bir yol aðzýnda býraktým seni yarým aþklarý gömerler eski bir bizans sarnýcýna akmasýn diye sevgilinin ince gözyaþlarý
bir akþamüstü azatlýk kuþlar gibi sýðýndým eski bir istanbul kartpostalýnda kalan bekleyiþlere ne sen piyer lotisin artýk ne de ben leydi mary verilen sözler kül ve yangýn
Ömriye KARATAÞ 15.12.2016 Tablo: Rus ressam Ivan Aivazovsky’nin, ’Ýstanbul ve Boðaz adlý eseri
Sosyal Medyada Paylaşın:
omrye Åžiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.