HAYAT BİR AKARSU
Mutlu olmak nedir sizce?Yada mutluluk ile gülmek arasında bir bağlantı var mıdır?
Bence yoktur.Gülmek demek mutlu olmak değildir.İnsen mutsuz olduğunda da gülebilir.Öyle de yapmalıdır.İnsanın başına kötü şeyler gelebilir.Kahrolur,üzülür...Ama sorarım size üzül üzül nereye kadar?Üzülünce ağlayınca o sorunu çözemeyiz ki...Ancak kendimizi üzeriz.İnsanın başına ne gelirse üzüntüden kederden gelir.İnsan üzülür,üzülür,üzülür...Ve sonu...Bu yüzden mutluluk nedir diye sorulması gereken insanlar gerçekten de gülmesini bilen insanlardır,hayat tecrübesi olan insanlar.
Bizler bu insanlar gibi olabiliyor muyuz?Ne hissettiklerini hiç düşünebiliyor muyuz?Bu insanlar gibi olmasak bile olmaya çalışmalıyız.Boş şeylere üzülüp geçmişe bakmak yerine şu anda yaşadığımız zamana,şimdiye bakmalıyız.Geçmişe bakarken aslında şimdiyi yitirmekte olduğumuzu unutmamalıyız.Çevremizde çok insan görürüz.Üzüntülü,üzüntülü hep bir şeyler düşünürler.Ondan sonra’üzülmeyip de ne yapayım,güleyim mi?’derler.Cevabım:Evet gülün.Ağlayıp da hayata teslim mi olacaksınız?Tüm ümitlerinizi yitirip hayata mı küseceksiniz?Sizce üzülmeye değer mi?Keskin sirke kabına zarar verir demiş atalarımız.Geçmiş artık mazidir.Elden bir şey gelmez geçmişle ilgili.Ama şu anın tadının çıkarmalıyız bence.Hayatımızde nefes aldığımız her dakika her saniye mutlu olmalıyız.
Unutmamalıyız ki!Hayat bir akarsudur.Zamanı geldiğinde durur.Bu sönük yazılarım ebedi hatıra olur...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.