Kırılmış Kalbin Matematikçisiyim
hayrettin taylan
“Bir kere bir sen benimsin bir”
.../ Can kırıklarını , yaramın kabuklarını ,sensizliğin sonsuzluğunu topluyorum .Bir de imkansızlığın türevini ,bir gün gelişinin tan vaktindeki tanjantını alıyor yeni bir formülle sıcak dünyamda işlemsiz kalışının matematikçisiyim anla beni.
.../ Savrulduğum rüzgârdan savunduğum düşlere kadar esişlerin var.
Yokluğun kendi buzul dağlarını yaramın üstüne kurmuş. İkimizin bindiği Titanik gemisi geçmekte sevi okyanusumuzda. Biz el ele, dil dile, söz söze, aşk aşka, kucak kucağa dünyayı kucaklıyoruz.
Sensizliğim dalga dalga içimi şımartır. Hayalimdesin, seni göremediğim kadar, seni gördüklerim içimde yenileniyor.
*Seni görmediğim günler resetliyor canhıraşlarımı.Eriyişlerim eror veriyor.Çevrimdışı bir dışlanmış gibi peşinde kalışlarım kav oluyor.
…/ yanıyoruz sana.
Sensizliğin uykusuz günlerimin güncesi dile gelir.Dil ile dili mercanlarım sızılır…
…/ sen yoktun/ sen vardın/…/ seninle yok ile var arasında saklanan gelgitin tinlerindeydik.
…/birbirini kovalayan kaygılarım vardı.Yürek başlarını tutmuştu.Yüreğin acıyordu.Gözlerinin ferini kapatmıştı ayrılık.Acılar senin künyene ekli bir saat gibi işliyordu.
-Sürü gün’ünlerin vardı hem de ben sana süreğenken.Sensizlik kendine sürgün hayaller kurmuş.Seni göremiyorum rüyalar aynasında.
…/ Çoktan seçmeli kırılmaların var.
Bu sevda ilmeğini tutamadım diye bu kadar acıyı üfleme sakın.
Hep bir ilmek eksik yaşadım.
-Kördüğüm gibi gördüğüm gibi sendeyim.Çözülüyorum seninle yaşamak geç kaldı.
-Bu sevda okuluna geç kağıdıyla geldi.Hüzünlüydü yüzü.İçeri aldım,aşk dersi kaçırılmaz.Bunun sınavı da sevmesi de gitmesi de yaşanması başka.
-Matematikçi olmak isterdim; ama işim zor. Seni baştan ve aşktan çıkarmak varken çıkarmaları öğretmezdim.
-Hem nasıl seni benden çıkarırlar ki biz çıkarımların,çıkarmaların değeri değiliz.
Eksi’lerimi ayrılık toplasın. Artılarımı artık bana sarılışın, bana yeniden bakışın toplasın.
-Sen bir artısın, sen bir artının son çizimisin yüreğimde.
Beni artırıyorsun aşka, geleceğe. Sensizlik eksi değerde,değerime, değinilerime, devalarıma değiyor.Eksinin doğru çizgisinde çizilmemiş kaderimiz akıyor.
-Sayısız kalıyor bakışların,içten yakışların.Doğrularını çiziyor hayaller, haller, amalar.
Yoksun paydamda p’ayım gözlerini kapatıyor. Bölüşelim sevgimizi.
…/B’ölmenin sağlamasını yapalım sağ salimken sen yüreğimde canlı
C’anlı yayın yaparken.
Ve kendimi kaybetmekten geldiğim vuslat kentinden çıkar beni.
-Ayrı düşürdüğün düşlerimden arındır beni. Çarp beni yüreğinle elbet bir aşk sonucu çıkar.
…/Garip kalmasın veballerim,emellerim.Vicdanımı sulasın damlaların.
İçimde bendini kurdum, toplanıyorsun aşk-ı alama.
-Uzağı kıskandıran yakınlaşmalarımızın fotojenik anındayım.Anılarımız güleç demler sundu.
Gittiğim her adımda senden gidemediğim yaşanılma yürüyor benden önce.Senden öncelerin, sonraların el ele elimi tutuyor.
…/bırakma sakın onu.
-Şimdi uzat dünlerimi, yarınlarımın yari olarak kal dünyamda.
-Söylenecek söz yok.Sözsüz bir dünyanın sonundayız.Yarın, yarim kıyamet günü. Beni severek ölmen gerek bilesin.
YORUMLAR
-Matematikçi olmak isterdim; ama işim zor. Seni baştan ve aşktan çıkarmak varken çıkarmaları öğretmezdim. .....Bag hele.. başdan neyim çıkarma çapkun senü güdü senü akıllanmadın mı ..