- 1732 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
Mutlu ol
Tebessüm ederek bakıyorum geride kalan, seni hayatıma aldığım ama benim sende olmadığım günlere
Sabahlara uzanan ayaz geceleri ve kimi zaman yakaladığım mutluluğu andım bu gece yeniden ama tebessüm ederek lâkin benim için bir hayal mahsulü idi bu film şeridi seremonisi.
Gözümde canlandı kış gecelerindeki, bazen buz kesen zehir zemberek, bazen de iliklerime kadar ısıtan sözler.Her şeye rağmen çok güzeldi hayal tek nüshalıda de olsa aşkım, sevdam.
Ve sen gidiyorsun, ben gidiyorum.
Ben seni çok sevdim ama seni bilmiyorum,
Denizci feneri gibiydi bana bakışın, kıl payı kurtarıyordum kıyıya vurmaktan.
Olsun yinede çok güzeldi, hüzün verici kabus gecelere rağmen, çok güzeldi uzaktan uzağa sana aşık olmak veya öyle zannetmek.
Ve senden son isteğim.
Unut beni…yeniden doğ bensiz…yeniden apaydınlık sabahlara gözlerini aç.Sana yaptıklarımın acısına güzel gözlerinden dökülen son damlaları merhem eyle, yaranı sar.Sana hiçbir zaman veremediğim ve zaten mümkün görünmeyen mutluluğa koş, yakala iki elinle, bağrına bas doğurduğun yavrun gibi sar sarmala mutluluğu.
Dört yanını saran hüzün bulutlarını parçala gitsin,açılsın dünyan,gidişim;Miladın olsun, yeniden ufkun aydınlansın.Acılar semtine uğramasın, yüzünde gülücükler eksik olmasın.Allah seni korusun, çünkü sen mutlu olmaya layıksın.
Hani bana hep demiştin ya, hala bıkmadın mı bu iki kelimeyi binlerce defa söylemeye, son sözüm’’Asla pişmanlık duymadım sana binlerce kez SENİ SEVİYORUM demeye’’
Sağlıklı ol, huzurlu ol, mutlu ol, mutlu ol, mutlu ol………hep mutlu ol……………….