- 1732 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİYE SADAKAT
Bu sabah güzel bir rüya ile uyandım. Ben uyanırdım da , gözlerim bu kadar çabuk açılmazdı.Etrafıma baktım yerimdeyim.Hızla yataktan fırladım. Pencereyi : perdeyi hışımla sola çekerek açtım. Gözlerim biraz daha açıldı . Sakin , sıcak ama durgun bir hava yüzümden yüreğime indi. Derin derin nefesler çekerken uzun zamandır başımı kaldırmadığım etrafımı seyre daldım .
Ağaçları gördüm neredeyse yapraksız tek bir dal kalmamış. Bahçedeki sebzeler çiçeklenmiş toprak gülümsüyordu sanki bana… Etrafa biraz daha dikkatlice baktım ve hiç olmadığı kadar sevgi ile görebildiğimi anlatamıyorum yazamıyorum çünkü dedim ya ben farklı baktım siz de öyle bakacaksınız …
Bu sabah iyiydim , yaşadığımı anladım.Ve nefes aldığımız her anın değerini bildim.Ama en çok da bizi yaşatan sevginin gücüne daha çok sığınıp inandım.
Nesnelerin var olması ya da olmaması ile hiç bir alakası olmadığını kavradığınızda sevginiz daha da güçleniyor.
Bu sabah ; Yaşama hevesim , her şeyim ,dünyam , Varlığım ,has bahçemin gülü diye çağıran sesler vardı odamda yankılanan…
Bu sabah hayata yeniden sarılmanın , yeniden var olduğumu anlamanın heyecanını duydum içimden
Ben size duygularımı naklen aktarırken ara arada başımı kaldırıp bu gün gördüğüm havayı da derin derin içime çekiyorum.Tıpkı resimlere şiir yazar gibiyim .Havaya belki de hiç dikkat etmediğimiz boşluğa , sevgiye yazıyorum.İnsan kaç kez böyle bir sabaha uyanır ki?
Yeniden doğmak kadar güzel, yeniden başlamak kadar sonsuz yeniden aşık olmak gibi ayağınızı yerden kesen ve yeniden sevmek kadar anlamlı dopdolu bir sabahı anlatıyorum size …
Kendi kendimize söz verelim mi ?
“Ben nefes aldığım müddetçe ,sevgime sadık kalacağıma ve içimdeki sevginin gücüne inançla sonsuz huzura varacağımız vuslatı bekleyeceğime söz veriyorum.”inşallah !
Meryem Maman ( Nene Hatun)
5Haziran2012 sabahı..
YORUMLAR
Hem görselliği güçlü hem de tefekkürü iyi bie yazıydı.
Dedim ki; Ya Hu "dünyayı kendine cehennem eden benmişim."
Çok saygımla elbet.
nene hatun
SEvgiye sadakatı önce yüreğinize, gördüğünüz, baktığınız her yere nakşetmeniz işlemeniz ve o güzellikle görmek her zaman nasip olsun size. Hayata güzel bakmak insana hayatı ve yaşamayı bu kadar güzel sevdirir ve coşkulandırır.
Yüreğinizdeki umutlar her zaman bir bhar sevinci ile uyanmanıza vesile olsun.
Güzel bir paylaşımdı. Yazınızı okurken derin derin nefes aldım aynı güzelliği hayal etmeyi düşledim.
Banada bu güzelliği sunduğunuz için çok teşekkürler.
Kaleminize, yüreğinize sağlık. Kutluyorum.
nene hatun
Bu sözü herkes kendine verebilmeli mutlu olabilmek için, ben bu sözü eşimi gördüğüm gün verdim ve onbeş yıldır tutuyorum, ölene kadar da tutacağım Allah'ın izniyle.
İç açıcı ve güzel bir yazıydı dostum.
Selam ve sevgimle.