Hadi Gözün Aydın!
Gözlerim hep nemli bakıyor
Seni düşünmekten artık usandım demiyorum.Seni düşünceme ilikledim.Aklımda oluşun, yüreğimi dolduruşun,Daralsada özleminden yüreğim, seni asla ama asla çözmeyecek oluşum...bilmeni istedim.
Söz verdim işte ben kendi kendime. Yokluğunda iliklenen sen iliklerime, İşle bakim ne kadar işlersen düşüncelerime o kadar sensin elbette bende.
Dün çıktım dışarıya, şöyle bir gezmek için. Yalnızdım seni ve düşüncelerimi bıraktım, O sana özel olan yerde mi sanıyorsun? yo yanılıyorsun, seni hiç bırakabilirmiyim. ben nerde, sen orda. Hemde iliklerime iliklenmiş halde.
Arama sorma beni dedim kendi kendime, küstüm ya ben senin aklımdaki hayalinle. Ah yürek, şarkılardan fala başladı, sanki senin haberin varmış gibi, teselli umuduyla her şarkı sözünden bir sana benzerlik, senden bir nefes aradı...
Komik biliyorum. Yarım asrı geride bırakmışken seninle bir gelecek düşlemek çok komik, hemde yolun inişinde tökezlemeler başlamışken.
Bu ne haller böyle diyorum. Seni özlerken kaçıp sana gelmeler istiyorum.. Uzakta olsan, kısa artık yollar biliyorum. Bir gün çıkıp sana gelmek, seni şaşırtmak istiyorum.
neden seni düşüncemde olduğun gibi, neden seni rüyalarıma geldiğin gibi sevemiyor göremiyorum. Sanal mı kalmalı bu sevgi, sadece sözdemi olmalı? ya yürek o ne olacak?
ben ona mezar kazmadım sen gibi. Hala elimde kazma ve kürek.
Ne garip değil mi?
Bende uzakta, senden alıp gittiğim yalnızlıkla örtünmüşken geceyi üstüme, sen geldin aklıma ..
Ürperdi yüreğim birden bire ve seni iliklemişken yıllar öncesi iliklerime, kulağım takıldı gecenin bu yarısında dışardan gelen seslere..
şarkılar mırıldanır gibiydi bir yerlerde birisi, duyduklarımı çözmeye uğraştı beynim. Hiç kalp olmadan bir iş yaptığını görmedim şu aklın. Yine karıştı, arap saçı gibi oldu. Nasıl çözerim sen olmadan, nasıl üstesinden gelirim söyle bu aşkın...
Bende teselliyi şarkılarda bulmaya başladım. tuttuğum her şarkıda seni ve geride kalışını yaşadım.
Bu gün yola çıkıyorum. Hadi gözün aydın ..
NAZ ARIK
YORUMLAR
ilikledim seni iliklerime bence yazının can alıcı yeri bunu yazıp başka birşey yazılmasa da ne demek istendiği ve ne büyük aşk özlem olduğu anlaşılıyor tebrikler
sevgiler
inci*
Yoksul düşünüşlerimizin hicaz tepelerinde iç çekişlerimizin sesini dinlerken o alaca karanlık tepe lambasıdır yüreğimiz, işgal edilmiş aşkların denizlerinde vurgun yeriz içten içe. Çığlığımızı kimseler duymaz, gönül dertlerimiz iki kişilik düşlere sarılır ve ruhumuz saatlerin sarkacında yangınlarla avunur. Oysa her ayna vakti ermiş sevgilerin cılız kollarında madımak ülkülerle bakar uzaklara, yansıması yaşama savrulan gülüşlerin tüllerini sallar hışımla. Her ayna türkülü bir gün artığı gibidir, içimizdeki sevi saltanatını çağırır yoksullara. Her duruş bedeli sevgiyle karılmış bir düş bulamacıdır, birbirinden yudumlanan hayat meyiyle dolar boğazımıza.
Kutlarım.
inci*
Sayfamda olmanız beni çok memnun etti. teşekkürlerim ve saygılarımla.
Tebrikler CAN KARDESiM. Sanki duygularima tercüman olmus gibisin :))
Cok güzel yazmissin gibi bir his VAR icimde, ne dersin? :))
Selâmlar, sevgilerle...
inci*
Nazik ve de centilmen Kardeşim benim. Teşekkür ederim.
''Yokluğunda iliklenen sen iliklerime''
Oldukça hazin ve çok duygulu bir yazı. Sen bu hüzünü yaşamış olmalısın.Yoksa bu denli güzel ve
tam göbeğinden anlatamazdın sevdayı
Senin yazılarını , yorumlarını çok özledim.
Artık gel neredeysen.
inci*
Çok sevdiğim bir şarkıyı hatırlattı bu yazı:
''Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgârına.
Ey ufuklar diyorum, yolculuk var yarına.
Ayrılık görünmüşken yâr tutmuyor elimden.
Misafirim bugün ben, gurbet akşamlarına.''
Sanırım bazen en iyisi bahtımızın rüzgarına kapılıp gitmek...
Selam ve sevgilerimle
inci*
inci*
Tebrikler okudum sabah,yorumu geceye bırakayım dedim...İçten, samimi , akıcı ve dinlendirici bir yazıydı...selamlar dost kalem
inci*
aşk ve içinden geçen serzenişler....
sevgili dost...
yazmaya devam edin lütfen...
sevgilerimle...
inci*
Bu anlar yaşamdan kopup düşüncelere dalma zamanlarıdır, tüm istekleri yapıştırırsın olamayacağını bile bile, dalarsın düş haline...
Bir anda umulmazı yaşarsın senden alınanlar bir başkasından geri gelir, arzu edersin yaşamın her karesindeki kendinin gülüşlerini, umulmaz bir iç gülüşün oluşur gözlerde aradığın gülüşleri görmek istedikçe, en son gülüştür oysa aklında kalan, bir başkadır aslında mutluluğun gülüşleri, beklediğindir aslında farkındasızlıkla bu gülüşler, yol açılır uzak düşlere, kimsesizliğini unuttuğun anlardır o anlar ki, saklı gülüşler çıkar ortaya umudun kol gezdiği kulvarlarda bulursun kendini bir gülümsemenin ardına takıldıkça, hep çıkmazlardadır aslında düşüncelerdeki hayaller, belkisiz bir bakışı alırsın göz diplerine umudun son noktasıdır bu bekleyişe sahip olmak, gel, bir daha gel dersin mutluluk çerçevelerinde kalmak için, belki de ilk olmayan yakarışlardır bunlar özlemi tutmak için, en son beklenmedik bir cümlen akar dil uçlarında hadi artık bekletme gel bir kez olmasın ama derken bile bir kez olsun demeğe rıza gösterirken, aslında doyumsuzluktur bunlar aslolan vuslattır aslında, sevginin kökleridir bunlar, beklemenin ardına sarılan...
Mustafa Yılmaz
inci*
İnci'miz yazmış dedim ve tebessümle başladım yazını okumaya. Tekniğe çok da aldırmadan bu samimi serzenişin içine daldım. Şimdi sen söyle "bakim" vefalı okur arkadaşım, yazmak güzel şey değil mi? Ne olursa olsun çok güzel. Yalnızca kendi için bile yazsa insan ne mutlu...
Bu çalışmayı okuduğuma gerçekten çok sevindim. Gözlerim arı duru birşeyler aradı bugün.
Sevgiler sana çokça.
inci*
şarkılar mırıldanır gibiydi bir yerlerde birisi, duyduklarımı çözmeye uğraştı beynim. Hiç kalp olmadan bir iş yaptığını görmedim şu aklın. Yine karıştı, arap saçı gibi oldu. Nasıl çözerim sen olmadan, nasıl üstesinden gelirim söyle bu aşkın...
Bende teselliyi şarkılarda bulmaya başladım. tuttuğum her şarkıda seni ve geride kalışını yaşadım.
Bu gün yola çıkıyorum. Hadi gözün aydın ..
çok güzeldi çok güzel anlatımdı
duygu yüklü
sevgimlesin bitanesi