- 992 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Uğurlamasız bir gidiş
Bugün dolaştım şehrini sensiz.Gece yağdığını görmediğin halde, yağmurun bıraktığı kokuyu gündüz içine çekmek gibiydi.Yarim nefesini bırakmış dedim bu sokaklara ve doyasıya içime çektim senden habersiz.Adımladığın kaldırımlarda dolaştım, karşılaşabilme ihtimaliyle daralsada yüreğim.Şehrin egzoz kokusu perdelemeye çalışsada sen kokuyordu bu memleket.Havasında nefesin, kaldırımlarında adımların ve her yanında senin kokun...
Acılarımı tazelemek için mi yoksa seni duyumsayabilmek için mi geliyorum buralara bilinmez.Rüzgar bölüyor şu an dağınık düşüncelerimi.. Bak yine kokunu yayıyor şehrin sokaklarına, ben geçerken doyasıya çekebileyim diye içime.. Senden habersiz, ıssız ve sessiz şimdi buralar..
Biliyormusun;Ne kadar sevdiysem seni şimdi o kadar seviyorum sensizliği.. Seni sever gibi sana doyamamak gibi... Hasretine aşık, varlığından bi haber, yokluğunda can bulan, her hayrı sana yoran, her şerde belki senle hayra döner diye bekleyen, acısı zehir, tebessümü katran, uykusu haram, günü senle karşılayan, geceleri senle dahi bitiremeyen ben...
Yarin şimdi bir uğurlamasız gidişin arefesinde.Vedası sensiz karşılaması sensiz...tek değişmeyen var; yalnızda çıksam bu yola yine aklımda, yüreğimdesinn sağlıcakla...
NEVRA..