- 1088 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
ANSIZIN'A TEŞEKKÜRLER
Harikam dediğim ve sabrı, gönlünün büyüklüğü ile beni mahcup eden delikanlı yüreğe teşekkür etmek yeterli mi bunu da bilmiyorum.
Kendi adımla değil de sadece bir kullanıcı adıyla girdim deftere yeniden ve yepyeni şiirler yazdım. Sadece bu şiirlerin yazılmasına vesile olması bile değeri biçilemeyecek kadar önemli benim için.
Aylar oldu ve bir gün bir mesaj aldım. Mrb. Eylül GÖKDEMİR diye. Sadece bu vardı mesajda. İsteseydi defterden atabilirdi de beni. Ama bunun yerine sadece merhaba dedi, tıpkı yeniden hoşgeldin dercesine bir MERHABA... O kadar mutlu olmuştum ki bunu kelimelerle ifade etmem mümkün değildi. Sadece teşekkür ettim. Ama şimdi gitmek zamanı diyorum. Yeniden döneceğim bir gün, ya da bunu umuyorum. Biliyorum ki o gün yine beni yüreği ile karşılayacak bu güzel insan.
Bazılarının çıkarlarına dokunduğu için her ne kadar saldırılsa da artık evet artık diyorum, çünkü öğrenmenin yaşı olmazmış... Biliyorum ki o genç adam HARİKA!!!
SENİ ASLA UNUTMAYACAĞIM DOSTUM. KİM NE DERSE DESİN HEP BÖYLE KAL.
BİR SÜRELİĞİNE EDEBİYAT DEFTERİNDE OLMAYACAĞIM. TANIDIK TANIMADIK KİM VARSA HAKKINI HELAL ETSİN... BENDEN YANA ANANIZIN AK SÜTÜ GİBİ HELAL OLSUN. KENDİMİ AZAD ETTİM...
CESARET ÖZGÜRLÜKTÜR, ÖZGÜRLÜK İSE CESARET... UÇMAK İSTİYORAN DÜŞMEYİ GÖZE ALACAKSIN DEMİŞLER. BEN DE DÜŞMEYİ GÖZE ALDIM VE UÇMAYA GİDİYORUM. ASLINDA AYLAR ÖNCESİNDE HATTA YILLAR ÖNCESİNDE YAPMAM GEREKİYORDU BUNU. FAKAT HİÇ BİR ŞEY İÇİN GEÇ KALINMIŞ SAYILMAZ. ZARARIN NERESİNDEN DÖNÜLÜRSE KÂRDIR DİYORUM VE GİDİYORUM.
HEPİNİZ YÜREĞİNİZİ AÇTINIZ BANA, HEM DE TÜM İÇTENLİĞİNİZLE. DOSTUM OLDUNUZ, YARALARIMA MERHEM OLMAYA ÇALIŞTINIZ. BENİMLE AĞLAYIP BENİMLE GÜLDÜNÜZ. MUTLULUĞUMU PAYLAŞTINIZ. SİZLER GERÇEKTEN DE ŞİİR YÜREKLİ GÜZEL İNSANLARSINIZ. PAYLAŞTIKLARIMIZ İÇİN KARŞILIĞINDA SADECE YÜREĞİMİ BIRAKIYORUM SİZE. SİZİ SEVİYORUM. HOŞÇAKALIN.
BELKİ BİR GÜN BİR YERLERDE VE BELKİ DE YİNE BURALARDA YENİDEN BİRLİKTE AMA ŞARTLAR ÇOK FARKLI OLACAK O ZAMAN EMİN OLUN. YARIN SON BİR ŞİİR GELECEK. ONDAN SONRA TÜM SAATLER DURACAK.
SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM SİZE.
EYLÜL GÖKDEMİR
YORUMLAR
Bunu yapamazsınız...? Böyle ansızın,ne oldu.Nelere evet dediniz.nelerdi , hayır ' larınız... Lütfen, bana ulaşın.Henüz bestelerimin krıtiğini bile yapmadınız...
Haksızlık bu...Affetmemek gibi bir tavır takınma lüksüm yok. Hadi , sevgili Eylül bana bir çift sözünüz olmalı... Sevgiyle diyorum...MSN de görüşelim...
git....
gittiğin her yerde, biz olacağız....
döndüğündede, yerimizi ve yerini bir kez daha bilceğiz...
sevgilerimiz çokça can...
ama duygularında, yüreğinle dinlenmiş ve dillenmiş olarak aramızda olacağın güne odaklanmıştır...
varsa hakkımız helaldir bilesin...
saygı ve selam ile...
Neden Eylül can hiç haberim olmadı bu kararından üzüldüm ve gidersen özleyeceğim seni.
Sakın uzun sürmesin dönüşün can yaaa akşam akşam ağlattın beni.
Kararına saygı duyuyorum, ama kızmıyorda değilim gidişine.
Kendine iyi bak Kafkas Kartalı unutma bizi...
ceynan tarafından 2/2/2008 12:24:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bu bir veda yazısı...Gelmek için gidişine kabul etmesem de sen aldın kararını ve yaktın gemileri biliyorum...Veda yazına fon olarak siyah rengi seçmiş olman isabet olmuş kendi adıma böyle düşündüm...Gidişinle ben yastayım bunu bil...Ne varsa seni inciten,kıran,yaralayan hepsinden arınman dileğimle...Ve dönüşünü beklemenin nöbetinde olacağım...Seviyorum seni Asimaralım...