- 758 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BÜYÜK UYANIŞ !!!
Geçmiş gleceğimizin teminatıdır derler ya !!!
Peki biz geçmişimize veya geleceğimize ne kadar sahip çıkıyoruz !!! TV ekranlarında gördüğümüz şehit haberlerinin arkasından kaç kişimiz gözyaşı döküp, kaç cani sevinç çığlıkları atıyor ??? Artık SEHİT OLURSAN CENNETLİK OLURSUN mantığından sıyrılmalıyız...
ASKER ;
Mevzide adam gibi nöbetini tutmayıp, sen gereken önlemini almazsan ve vurulursan ŞEHİT !!! olmazsın... Arkadaşların sana güvenip istirahat ederken sn mevzide, nöbette uyuyorsan. telefonla uyuyorsan senin PKK dan ne farkın var ? Çünkü onların istediği şeyleri sen seve seve yapıyorsun !!!
DOKTOR ;
Sen zamanında gelmezsen muayenene, onca hastayı bekletirsen bunun vebalini nasıl vereceksin ? özel muayenende hastay gereken hizmeti verip çalışmış olduğun kurumda gereken hassasiyeti göstermezsen SENDE MİLLET HAİNİSİN !!!
HEMŞİRE ;
Hastanın aldığı sağlık güvencesine göre davranışını belirliyorsan, gelen hastaya ayırım yapıyorsan, SENDE MİLLET HAİNİSİN !!!
POLİS ;
Sen zengin insanları , selamla gelmiş kişileri gözardı edip, suçluyu suçsuzdan ayırmaya kalkarken duygusal !!! olursan olursan; yolda rüşvet alıp haksız yere zevk için ceza yazmaya kalkarsan unutma ki SENDE MİLLET HAİNİSİN !!!
HAKİM ;
Sen suçluyu suçsuzdan ayıran kurumun personelisin. dışarıda benimde kalemimi kırarlar mı diyerek yanlış bir sonuca imza atmaya kalkarsan, seninde diğerlerinden farkın YOKTUR. !!!
AVUKAT ;
Gerçeklerden kaçınıp yalan yere suçluyu suçsuz göstermeye kalkışırsan, yalancı şahitler bulup kararın haksız bir sonuca bağlanmasına etkin olursa SENDE ADALET HAİNİSİN !!!
MÜHENDİS ;
Sen ki iyi kazanç için , çıkarların için, üründen, maldan, malzemeden kaçırırsan ; binlerce belki de milyonların hayatına kast edersen SENDE BU MİLLETİN HAİNİSİN !!!
MEMUR;
Sadece paranı alıp, mesai saatini doldurmak için o mevkide bulunuyorsan, aldığın paranın hakkını vermiyorsan, onlarca insanı sadece tek bir imzana kalmış işleri zevkin için geciktiriyorsan bu milletin de HAİNİSİN !!!
MUHASEBECİ;
Sen binlerce esnafın gelir giderini yönlendiren devlete ait olan hakkın verilmesine aracı olan kişisin. Sen ki eğer görevini vergi kaçırmaya , esnafı dolandırmaya kalkarsan TİCARET HAİNİSİN!!!
İŞ VEREN - ÇALIŞAN ;
İşveren; Sen ki onlarca insana ekmek veren kişisin. Eğer onların haklarını gözetmeyip güvencelerinden mahrum bırakıp esir tacirleri misali köle niyetine kullanırsan bu işcilerin HAİNİSİN !!!
Çalışan; İş verenin yüzünü kara çıkartmadan çalışmaktır görevin. saan hakkını verdiği halde sen karşılığını vermiyorsan, tersine yaptıklarına karşılık nankörlük yapıyorsan SENDE HAİNSİN !!!
BELEDİYE BAŞKANI ;
Sen, şehrin temsilisin. Şehrinin ve vatandaşlarının refahını, huzur ortamını sağlamak, sehrin için gereken alt yapıyı hazırlamaktır. eğer olur ki sende bu görevini rüşvetten, haksızlıktan yana kullanıp; İKİ TAŞ DİKER ÜZERİNE DE İSMİMİ YAZARIM mantığıyla görevdeysen SENDE ŞEHRİNİN HAİNİSİN !!!
MİLLETVEKİLİ ;
Siz ki şehrinizin vatandaşları için ceçtikleri birer vekilsiniz. Vatandaşlarınızın istek ve arzularını BÜYÜK MECLİSE iletmektir göreviniz. ola ki böyle değilde koltuk sevdasına düşüp sadece aylık maaşini alıp makam araçlarında sadece programlara katılmaksa SENDE BU MİLLETİN HAİNİSİN !!!
TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİ ;
Senin görevin ülkenin huzuru için, savunma yapman gerektiğinde savaşmaktır. savaşmak için unutma ki milyonlar yanında olacaktır. Fakat sende bu görevini ihmal edip, PKK yandaşlarıyla anlaşamaya kalkarsan; senin yüzünden onlarca değil bir tane bile şehit verirsek, sonrasında televizyonlara oynayarak sadece ACI KAYBIMIZ deyip bıyık alından sende gülüyorsan SEN EN BüYÜK VATAN HAİNİSİN;
Değil de ülken için askerinin bir kılına bile zara vermeyecek gereken önlemler alıyorsan bil ki milyonların baştacısın. ÖL DE ÖLÜRÜZ SENİN İÇİN; VATANIMIZ İÇİN...
BAŞBAKAN ;
Sen ki ülkenin bakanların başbakanısın. Mİlletinin gücü, simgesisin. Ülkenin refahı için ne gerekiyorsa yapmaktır görevin. Sende böyle değil de Ülkende rüşvete isyana, menfaatine zarara kalkışırsan sende unutma ki BU ÜLKENİN HAİNİSİN !!!
CUMHURBAŞKANI;
Her sözün bittiği kalemin kırıldığı kişisin. sen ki ülkenin en büyüğüsün. senin kararların YA BİR ÜLKEYİ BATIRIR YA DA YÜKSEKLERE ÇIKARTIR. YA TEK DEVLET YAPARSIN YA DA BOYUNDURUK DEVLET.
Sende olaki haksizlıklara boyun eğip onlar için yasalara onay verip, haksizlıklarla mücadele edenlere veto dersen sende büyük HAİNSİN !!!
AMA HAKSIZLIKLARIN, YANLIŞLIKLARIN. DÜZENSİZLİKLERİN ÖNÜNE GEÇEN YASALARA ONAY VERİRSEN BİL Kİ SENDE BU MİLLETİN BAŞTACISIN...
ONUN İÇİN TÜM ÜLKE MENFAATİ İÇİN;
ELİMİZDEN NE GELİYORSA EN İYİSİNİ YAPALIM. BOYUNDURUK DEVLET DEĞİL TEK DEVLET BÜYÜK DEVLET OLALIM. GÜZELİM ÜLKEMİZDE GÖZÜ OLANLARIN GÖZÜNÜ ÇIKARALIM; ÇALIŞMALARIMIZLA, YAPTIKLARIMIZLA....
GELİN BU BÜYÜK UYANIŞIA HEP BERABER UYUM SAĞLAYIP; KAYBEDENLERDEN OLMAYALIM....