- 693 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
' yüreğimin kaleminden-3
düşüncelerimin hayatıma yön verdiğini , evrenin en güzel şeyleri önüme sunduğunu görmek ve
yaşadıklarımın benim aklımın eserleri olduğunu bilmek benim için paha biçilemez bir onur.
her an evrenle iletişim içinde olduğumun farkındayım. bu yüzden etrafımda meydana gelen herşeyin sadece pozitif yönünü görebilmek için uğraşıyorum. Gördüğüm o kadar çok pozitif şey var ki..Bunların sınırının olmadığını bilmek benim merak duygumu her geçen gün daha çok uyandırıyor. keşfettiğim her pozitif şey ( bir kişi, bir sözcük , bir olay ,bir şarkı , bir davranış..) , düşüncelerime güç katıyor..
daha güzel konuşmalar yapıyor , daha güzel insanlarla tanışıyor , daha farklı melodiler mırıldanıyorum ruhuma..
YORUMLAR
Efendim !.. Bendenize , Niyazi Mısri'nin şu nezih mısrasını hatırlattınız ...
Suretimde nem var benim ,
Siretimdedir madenim ...
Her şeyi güzel görebilmek gibi pahası olmayan o cevherin ; ancak bilinmez meşhur dedikleri gönül deryasında bulunduğunun farkına varmak ve dem be dem dalgıç olup oraya dalmak ... Her dalışta ; ucu bucağı olmayan o ummandan , bir birinin aynı olmayan nice pahasız inciler , elmaslar çıkarmak ... Ve paylaşmak ...
Hiç bir zerrenin , ötekinden ayrı olmadığının ve görünmez bağ ile bağlı olduğunun farkına varmak ...
Dünyanın bir ucundakinin derdiyle dertlenmek ... O açken sofraya iştiha ile oturamamak ve doyamadan kalkmak ... Velhasıl ; ağlamayı bilen gözün ve sevmeyi bilen gönlün sahibi olmak ...
Bu farkındalığın ulvi lezzetini tatmak ... Ayrılıktan , çokluktan kurtulup bir olmak ... Ah ne devlet , ne saadet !..
Gönül vitrininde ; pahası olmayan bu cevheri saklayan sarraflara selamlar olsun !..
Bendenize bunları dedirten nazenin kaleminizi de en kalbi saygımla selamlıyor ; sanki bir havuza sığdırdığınız derya gibi derin ve nezih yazınızı tebrikler ediyorum efendim !.. Pek hoştu doğrusu ...
Neden okunmaz ki acep ?..