NİCE SENELERE CANIM AĞABEYİM
EDEBİYAT DEFTERİNİN VAZGEÇİLMESİ, NEŞESİ, NAZAR BONCUĞU DİYORUM BEN ONA.
SEVGİ, DOSTLUK DOLUDUR YAZILARI ,ŞİİRLERİ. POZİTİF ENERJİ VERİR HER ZAMAN ; HELE ASKERLİK ANILARI YOK MU , SİZİ BİLMEM AMA BEN HİÇ KAÇIRMAM DOĞRUSU.
BU GÜN... BENCE BİR YAŞ DAHA GENÇLEŞTİ TACETTİN AĞABEYİM; BUGÜN ONUN DOĞUM GÜNÜ...
SEVDİKLERİNLE SAĞLIK MUTLULUK NEŞE DOLU NİCE SENELERE ...
TÜM SİTE OLARAK SENİ ÇOK SEVİYORUZ İYİKİ VARSIN İYİKİ.
YÜREKLERİMİZDEN KOCAMAN BİR NAZAR BONCUĞU BIRAKIYORUZ SANA
GÜLDESTE
YORUMLAR
Tebrikler her ikiş yürege yazana ve yazdırana nice senelere Tacettin Üstadım selam ve dualarla sayğılar
GÜLDESTE
GÜLDESTE
yanaklarından sevgiyle öpüyorum
Hayırlı evlat gibidir hayırlı dost işte benim Neşe kızım bu o güzel yüreğine sağlık Ağbeyine sağlıklı mutul yıllar dilerim sevgiyle kal can kızım.
GÜLDESTE
tacettin yıldırım
GÜLDESTE
Çok seveni var abimizin. Rabbim sevelerini artırsın inşallah.Daha bir kere kimseyle polemiğe girdiğini görmedim. Kimseyi kıracak tek satır yazdığını görmedim. Böyle olabilmek de bir erdemdir.
Size de vefanızdan ötürü hayran olmamak elde değil Güldeste.
Sevgiler ve saygılar yazana ve yazdırana...
GÜLDESTE
MUTLU VE SAĞLIKLI YILLAR DİLİYORUM DEĞERLİ ABİMİZE
VEFALI VE DOST CANLISI DEĞERLİ ABLAMI KUTLADIM
SEVGİ SAYGI VE SELAMLARIMLA...RUMUZ4300
GÜLDESTE
ne güzel:))
hayırlı uzun yaşasın tacettin abim
duyarlı kalemin daim olsun annem
sizi seviyorum...
GÜLDESTE
GÜLDESTE
Bir kez daha mutlu yıllar diyorum komutanımıza ve sevgili Güldeste'yi de kutluyorum.
sevgimle.
GÜLDESTE
bu yaş günümde dostlarım beni çok duygulandırdı...sevgiyi yazdılar ahdı vefayı yazdılar saygıyı yazdılar bir insana verilecek en büyük ödülü sundular... ben hep derim dünyanın en zengin adamıyım diye ne yatlar ne katlar nede dolarlarım var benim benim bir eşi daha bulunmayan çok ama çok büyük dostlarım var.....sevgiler iyiliğin ve güzelliğin deste deste olduğu yüreğin sahibi güldeste kardeşim sağol varol...
GÜLDESTE
nice mutlu senelere inşallah
kutlarım her iki dost yüreğide
selam ve saygılarımla
GÜLDESTE
Ahde vefa bu güzel paylaşım nezdinde ben de doğum gününü kutluyor, her şeyin gönlünce olduğu bir ömür diliyorum...
Gönül dolusu selam ve sevgilerimle Can kardeşim...
GÜLDESTE
Mutlu yıllar olsun
Tüm sevdikleri onunla olsun.
Her günü doğum günü tadında olsun.
Kadir Tozlu