- 1219 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
**Ne aksi bi gun***
İnsan nasil olunurmuş anlatamadim kimselere,insan gibi davrandim olmadi nedir bu insanoglunun benciliği küçümsemesi..!Başimdan inanilmaz bir olay geçti sizinle kisadan paylaşmak istedim..İki gun once 24saattlik nöbetteydim 122 bilirsiniz her an tetikteyiz oraya koş buraya koş,trafik kazasi,tansiyonu yükselenler,ölumden donenler,dogumlar..Felan..24saat doldurup bi anönce evime gidip uc bes saat yatip sonra kalkip ders çalişmak off ne sıkıcı…
Saat gecenin 3’u acil hasta cikti her zaman ki gibi her beraber gittik bi baktik 1yaşinda bi bebek vakasi..Ateşi cikmiş muhalle edildi hastaneye getirildi..Ateşi düşürüldu ve yollandi..Sabah oldu öyle, böyle..Artik nöbet devri başladi eve gitme telaşi nasil da mutlu ediyor insani anlatamam.. Ustumuzu değiştirdiğimizle ardimiza bakmadan evimize dönuyoruz artik yorgun bi telaş,uykusuzluk,yorgunluk…Kaçiş başladi..Otobuse bindik…kizin biri otobuste atak gecirince bangir bangir bi ciğilti doktor yokmu..Saglıkcı yokmu..Neyse eve gitme hevesi almişti ya boşuna anladik..Yardimci olduk otobusten indirdik bizimkileri aradik geldiler aldilar…Geri hastaneye dönüş şanş yok..Geri ciktik otobuse bindik..Neyse evime az kaldi sevinci aldi..Askeriyeden giriş yap…Eve girmeden bi alişveriş yapma markete doğru yönumu çevirdim alişveriş yaptiktan sonra artik evime gittim..Sonra bi nefes uyudum…Akşama doğru bi bagirti kopuyor dişarda kafami uzatim kapida ki askere..
-Ne oluyor burada..?
-Komtan akşam mitikasi yaptiyor..
-Tamam da bu ses ne yahu..
(garibim ne bana cevap verebiliyor ne komtana bi şey diyebiliyor..)
Neyse dedim biraz daha uyuyayim oda değişikliği üzerine 1saat kadar uyuduktan sonra gene ayni sesler..Sanki feryat figan..İnsanlara nasil bağiriyorlar…Kafami uzatim nöbetci uzman cavuş ceza olsu diye sabaha kadar mintika temizliği yaptircakmiş..Nedir bu arakadaş ya..Tabi beni o sinirle kim tutar..Kafami uzattim tekrardan Asker burada ne oluyor…
-Komtanin kim senin ya bu ses nedir dedi..
O arada komtan geldi..
-Ne bu ses ne oluyor gurutuden benden başka kimse rahatsiz olmuyormu ya nöbetten geldim..Biraz huzur verseniz de uyusak..
-Kusura bakmayin hemen emir veriyorum sesiz olmalari için..
Ben iceri girdim ama artik ne uyku var ne başka bi şey..Düşünuyorumda ya yazik değimli askere gecenin bi saatine kadar tertemiz olan yeri tekrar tekrar temizletmenin manasi nedir yahu..Biz insan evladini nasil boyle hor kullanma hakki verebiliyorlar bize anlamiyorum..Gece saat 2oldu aksam 4den beri ayni yeri temizleyen asker bakiyorum komtan yoksa sere serpe kakaha atiyor komtan geliyor elline üc bes bi şey almiş bitti komtanim diyip duruyor..Komtan her defasin da hayir diyip duruyor…En sonda saat 3.30ben aşaği indim..
-Komtanizi çağirin dedim…
-Emredersiniz diyen asker (koşup gitti..)
Diyer askerlere toplanin dedim..
-Toplanan askerler (ne oldugundan şaşkinlar…)
(O arada babama ulaşma telaşi var bende..Sonda cevaplandi anlatim olayi tamam dedi artik isteğimi söyleyebilirdim..:) )
-Komtan geldi buyurun dedi..
(askerlerden uzaklaştik..)
-Bu ne ses şurda bi tek şey yok iki kez uyardim sizi gece kaç olmuş nöbetten geldim uyumadim..Ders çalişmam gerek sesden ders çalişamiyorum ne vurdum duymazlik bu saatte kim size bu emri verdi ki Askerleri bu kadar hor kullanabiliyorsunuz..
-Ceza vermem gerekti dun mıntıka temizliğini düzgun yapmamişlar şikayet adlim..
-Tamam yeter..Ses duymak istemiyorum şimdi siz gidin benden askerleri dağitcam..
-Peki efendim dedi..
Askerler hala şaşkin neye uğradiklarinn farkin da bile degiler.Toplanan askerlere
-hadi gidin dinlenin bi dahakinede bu cezayi almayin dedim..
Tesekur edip işik hızıyla kayboldular..Yani anlayacağiniz İnsanlari hor kullanma hakki vermiyor rutbe..Rutben ne olursa olsun kim olursan ol karşindaki insan bunu unutma..Komtanima saygilar :)) Gene uyku bana haram..Ne aksi bi gün…