Sayılara Gıcığım
Hani insan çoğu şeye tahammül ederde bazılarına sabrı kalmaz ya.. İşte tamda öyle bir durumda sayılara gıcığım. Daha yıllar öncesine dayanır bizim matematikle kırgınlığımız ne o beni sevdi nede ben ona tahammül edebildim . Edebiyatla olan aşkımızı hep kıskandı hep bir adım geride kaldı.. Bu geri kalmışlık onda hırsa dönüştü her fırsatta karşıma çıkmaya başladı bir , iki , üç derken baktım yok olmayacak bu iş gel anlaşalım dedim bismillah beni daha ilk sınavda sattı , o nasıl sorular ne fena yok dedim yok bu bana göre değil çözüm bulmak lazım.Sırtımı döndüm ona canım edebiyat güzel edebiyat anladı dinledi beni daha küçük bir çocukkende severdi hep beni zaten hiç kırgınlığımız olmadı.Hatırlıyorumda ne uzun kompozisyonlar paylaşmışlığımız vardı.. neyse bana yaz dedi yaz sen yazdıkça ben canlanacağım..ee bu süreçte matematik kudurdu tabi dururmu yerinde tam ortadan daldı yine yok üçgenmişde denklemmiş, seni eşitsizliğine bölüm dik üçgende boğmak istiyorum diyecektim ki durdurdu biri beni yavrum yapma böle bunlar bakkalda lazım olacak dedi. Yaa didim bi git didim faturayımı ödicek borçlarımı kapıyacak hadi ordan ne bakkalıymış marketler bitti bakkallarmı kaldı .
Sonra durup düşündümde pek alakasız cevap vermişim ama sinirlendirdiydi beni ya Haklıyım. :))
Aslında bu yazıyı Diğer ablalarımın abilerimin yazdıklarını görünce paylaşmamaya karar vermiştim ama dayanamadım , yazı konusunda daha çok yeniyim tecrübesizliğime verin siz , yinede okuma zahmetine katlanmışsanız çok teşekkür ederim :)