- 1806 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ASKERDE SÜNNET KRİZİ....
ÇAVUŞ OLMAMDAN DOLAYI BÖLÜKTE ASKERLERİN YAPTIĞI BÜTÜN HATALARDAN SORUMLU TUTULARAK HEMEN HER GÜN KARAKOL KOMUTANINDAN DAYAK YİYEREK ASKERLİK GÖREVİNİ DEVAM ETTİRDİĞİM SIRALARDA BİRGÜN.....KARAKOLDA NÖBETÇİ ÇVŞ OLARAK GÖREV YAPMAKTAYIM VE ARKA ÇEVRE NÖBETİNDEKİ ARKADAŞIN NÖBET BİTİMİNDE ASKER GAZİNOSUNA YAKMAK İÇİN ODUN GETİRİLMESİ İSTENİR VE NÖBETİ BİTEN İRFAN ..ODUN GETİRMEK YERİNE ODUNU İSTEYEN ARKADAŞLARA ALLAH KİTAP KÜFREDER.VE HAYATINDA KİMSEYİ KIRMAYAN BEN ORDA İRFAN DENEN ARKADAŞA ALLAH KİTAP KÜFRETMESİNDEN DOLAYI Bİ GÜZEL DAYAK ATARIMM...
VE İRFAN PAŞA AĞLAMAKLI Bİ EDAYLA NÖBETÇİ SUBAYA BENİ ŞİKAYET EDER
NÖBETÇİ SUBAY BANA:SEN KİMSİNKİ BURDA ADAM DÖVÜYORSUN.. DER
BEN:KOMUTANIM BENİM HAYATTA NE ANAM VAR NE BABAM BENİM BİTANE ALLAHIM VAR VE
ONADA SİZDE DAHİL KÖTÜ Bİ KELİME EDERSENİZ SİZİDE TANIMAM DEDİM..
VE ASLENDE KONYALI OLAN SUBAY BÜLENT BEY SÖLEDİKLERİMDEN ETKİLENMİŞ OLCAKKİ İRFANA DÖNEREK SENMİ KÜFRETTİN ALLAHA DİYE SORAR ODA AKSİNİ İDDİA ETSEDE Bİ KAÇ ŞAHİTLE OLAY AÇIĞA KAVUŞUR VE ETMİŞTİR.ŞAHİTLERİN ÇIKMASININ ARDINDAN ŞÖYLE Bİ DİYALOĞ YAŞANIR...
SUBAY KÜFREDEN ASKERE DÖNEREK:ŞEYİNİ[ETEK ALTI] AÇMASINI ÇOK SESLİ OLARAK EMREDER VE ÇOK NAZLANARAK İRFAN DERKİ:KOMUTANIM TAMAM BEN SÜNNETSİZİM
VE KOMUTAN ONU GÖNDERİR.ODADA BANA ŞU NASİHATI VERİR.
BAK İSMET BU ALLAHA KÜFRETME CESARETİ VARSA HER TÜRLÜ PİSLİĞİ YAPACAK BİR SOYDANDIR.BÖYLE İNSANLAR TÜRKTE OLAMAZ KÜRTTE OLAMAZ. BU GECELİK BUNA DİKKAT EDİN YARINA KADAR.GECE HEPİNİZİDE VURABİLİR.VE AYNEN DEDİĞİNİ YAPTIM SABAH OLUNCA ASKERİ EGE ÜNÜVERSİTESİ HASTANESİNE SÜNNETE GÖNDERDİK.TABİ OLAY BÜTÜN KARAKOLDA ÇALKALANDI.BENİ HEMEN HERGÜN DÖVEN KARAKOL KOMUTANI BENİ O KADAR SEVERMİŞKİ ANLATAMAM.KISACASI ALLAHI SAVUNMANIN BEDELİ DİYEBİLİSİNİZ..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.