- 750 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bi tutam hayal
bi tutam hayal
HANGİ ZAMANA SIĞDIRABİLİRİM ANLATACAKLARIMI BENDE BİLMİYORUM ASLINDA.BELKİDE FARKINDA OLMADAN İÇ DÜNYAMDA BİR ZAMAN DENGESİ KURMUŞUMDUR HER ŞEYDE ONA İSTİNADEN AKIP GİDİYORDUR.VAZGEÇMEK HEP KOLAY OLMADI BENİM İÇİN KİMİLERİNDE SADECE GARİP DEVİNİMLER YAŞADIM SESSİZCE KİMİNDE YÜZÜME YANSIYAN UMUTSUZLUĞUN RESMİ ÇİZİLEBİLECEK KADAR KOPTUM YAŞAMDAN.KİMİNDE KENDİMLE ÇELİŞECEK YOLLARA DALDIM. ŞİMDİ ALIŞTIM GALİBA SESSİZCE İZLEDİM KENDİMİ ,AKIŞINA BIRAKARAK YILGIN ZAMANIN. VAZGEÇMEYİ DE ÖĞRETİYOR ZAMAN BİRÇOK ŞEY GİBİ.
DÜŞÜNÜRKEN İMKANSIZ GELİYORDU SENSİZ ANLAMSIZDI HER ŞEY, OLMAYACAK OLMANI DÜŞÜNMEK BİLE DELİ GİBİ GÖZ YAŞLARINA BOĞUYORDU.SESİNİ DUYMADIĞIM ZAMAN BEYNİMDE YANGINLAR ÇIKIYOR ANILARIM KOVLANIYORDU, KARABASANLI KORKULARCA.TARİFİ YOK GİBİYDİ ANLAYACAĞIN VARLIĞINLA YOKLUĞUN ARASINDA KIRIK DÖKÜK Bİ KÖPRÜDE GİDİP GELMELERLE ERİDİM KENDİ DÜNYAMDA.O YÜZDEN BİTTİĞİNDE DURA KALDIM, GÜLÜMSEDİM YORGUN BİR ÇOCUK MİSALİ.HER YER BEMBEYAZDI TERTEMİZ HAYALLERLE DOLDURMAK İSTEDİMSE DE KISA BİR SÜRE SONRA BUZ GİBİ HAVADA GÖZ YAŞLARIM ISITTI TENİMİ.AYLAR SONRA ANLADIM Kİ NE ACILAR VARDI VE GÖZYAŞIN YETMİYORDU SIZINI DİNDİRMEYE,SENİ YAŞADIĞIM BİTİŞLERİ KARGAŞAYI ASLINDA HİÇBİR ŞEYİ DÜŞÜNEMEDİM.VE İLK DEFA BİRÇOK ŞEYDEN SORGUSUZ VAZGEÇTİM İŞTE BÖYLE BAŞLADI YALNIZLIĞIN ASALETİ.
YENİ BAŞTAN DOĞMAYI ÖĞRENDİM ,KENDİMLE YAŞAMAYI ÖĞRENDİM VE BEKLEMEMEYİ ÖĞRENDİM.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.