kara kalem çalışması
Arkadaşlar bu yazı ilk deneme yazım olacak.Şu an çok heyecanlıyım. Nedeni ise henüz yeni doğmuş ve edebiyat düşkünü bir bilinmeyen şahsın yazdıklarını dikkate alıp kaç kişi hissettiği heyecana ortak olmak isteyecek, belki de bu heyecanı yadırganacak çünkü bu sitede yazan yürekler harika yazıyorlar ve yazılan her yazının yürekten yazıldığı o kadar belli ki bazen bu duyguyu hissetmek benim gibi henüz daha ilk adımlarını atmaya hazırlanan amatör yazarlara da güven veriyor herkese çok teşekkür ederim. Umarım ilk denememi beğenirsiniz. Şu an ki duygularımı tasvir etmek istiyorum; öncelikle heyecanlıyım, mutluyum birşeyler üretmek ve sadece benim duygularımı yansıtması harika, dışarda hava soğuk olmasına rağmen yüreğim kıpır kıpır tıpkı ilkolkul yıllarında yazılıya girmek üzere olan çalışkan bir öğrencinin hissettiği gbi. Biraz endişeliyim, belki de okunmayacak veya beğenilmeyecek diye. Yüreğimde şu an hissettiğim kıpırtı her yerimi sarmış durumda bu duyguyu yaşadığım içinde mutluyum. Hep insanoğlu olarak, dünyada yaratılmışların en güzeli olarak mutlu olmamız, barışı, sevgiyi, saygıyı yaymamız dileğiyle şimdiden okuyan ve yorumlarını esirgemeyecek olan arkadaşlarıma teşekkürler ederim.
YORUMLAR
Yeşil yaprakların sayfalarını karıştırdıkça eş ararız ruhumuzun şiirlerine, yangınlar saran hücrelerde kendi hicranımızı dinleriz. Su dökülür avuçlarımızdan ve biz en çok gecelerin atardamarlarına sarıldıkça iç çekeriz... İçimize işledikçe bir ıslaklığın gürültüsü, dumanlı gözlerimizle sarılırız yaşama. Islanan yüreğimizin odalarını açarız aşka, yağmurla saklı hüzünlerimiz ilişir şiirlere.
Yaşamın imlası istemekten geçer. Yüreğin isteklerine yürümek de cesaret ister. Kolaylıklar size bu yolda.
Tebrikler.
dil-han
Böyle bir heyecan varsa yürekte çok şeyler yazacaktır, hem de sevgiye, mutluluğa, insanlığa dair.
Hiç çekinmeyin kaleminizi, samimiyet benim için ilk plânda gelen ve cümleleriniz oldukça düzgün, duru ve içten.
Haydi bakalım vira bismillah.
Hoş geldiniz....... :)
dil-han
Kalimera.
Öncelikle dil-han Hanım edebiyat defterine hoş geldiniz.Burda ilk olarak gelecekte neler yapacağınızı,nasıl başarılı bir yol izliyeceğinizi,endişe ve ve korku perspektifinde olacak tüm olasallıklarınızı açıklamış olarak gördüm.
Hiç bir şey yaradılışında değere sahip değildir.Bir şeyin değeri getireceği şeye bağlıdır.Bundan dolayı insan ilişkileri soyuttan somut önerilerle neticeye gidilmesi gerekir.
Ahlak dünyası tıpkı evrensel bilgi dünyası gibi...kendi sürekli ilişkileri ile tarihin üstündedir.Vicdanın evrimi sırasında oluştukları özel doğruluklar kendi koşullarıyla bağdaşıktır.Gerçek doğruluk hiç değişmez.Kıvanç ve acı duymak için örgütlenmiş olan yalnızca duyarlıkla bezenmiş bir organın özel yapılısı değil,ama bütünü içindeki nesnel dünya işte,kıvanç ve acı karşıtlığının,hem de tastamam bizce bilinen biçimi altında,evrensel bir karşıtlık olduğunu ve özsel olarak,türdeş duygular aracıyla evrenin çeşitli dünyalarında temsil edilmesi gerektiğini bu nedenle kabul ediyoruz...
Yaşamsal süreçte başarıya götüren yol.Kesin karar ve kararlıktır.Yapılacak tüm nesnelerde asla çekinmeden yapabilmektir.Çünkü korku korkuyu yaratır.Her şeyin iniş ve yokuşları,çıkmaz sokakları var olup,denizlere açılan meçgule giden geminin ne olacağı düşünülecek varsayımları sonsuzdur.
Güzel bir başlangıç ve burdaki değerli yazarlarla tanışıp zaman sürecinde onlarla iletişim kurarak yazacağınız yapıtlarınızda kesinlikle başaracağınızı görerek anımsatmak isterim.Önemli olan hata yapmak değil,yapılacak şeylerin değer ve biçim bakımdan bir sözgeçten geçirmektir.Bunlarıda görmüş gibi bir algılamanızı gördüm.Bu güzel dilek ve düşüncelerinizi kutlar sevgi ve saygılarımı sunarım...