- 1114 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
KAÇ İNSAN KALMIŞ Kİ?
Kaç insan kalmış ki güvenebileceğim?
Arkadaşça, dostça bir kaç satır yazabileceğim kendimden.
Dertlerimi paylaşabileceğim.Ya da sevinçlerini...
Kaç insan kalmış ?
"Çünkü hayat sevgiyi paylaşınca güzel"...
Öyle mi acaba?
Çok üzgünüm şu an.
Kalmamış çünkü bir tek insan bile.
Var sandığım her an, yanıldığım sanallıklar hepsi ...
"bir dost bulamadım gün akşam oldu"
kısacası ,durmumu açıklayabilecek en güzel cümle bu oldu şu an ...
Olduğuğu gibi görünebilen ve göründüğü gibi olan var ise bir insan gibi insan,
selam olsun o insana ...
Mutluluk diliyorum yine de tüm insanlara
her ne olursa olsun yürekli ve gururlu olmalı sevgilerde insan
kolay gelsin , sanallıklarda sevgi yalancılıklarına
ben yokum zaten
hiç olmamıştım bile, bu tür saçmalıklarda ...
Saygıyla ...
YORUMLAR
Ben sizin hayata gülümsemeyi başarabilen bir insan oldugunuzu düşünmüştüm...
Tabi ki ara sıra yaralanabiliyor insan ama emin olun ki çok az da olsa,hani çevremizde toplasak bir elin parmaklarını geçmeyecek şekilde de olsa hala varlar...
Umudunuzu yitirmeyin insana dair...
Selamlar
Mert YİĞİTCAN
Var olun.Dostça yaklaşımınız için teşekkür ederim.
Mutluluk dileklerimle.
Çok basit ve maddi bir güç istemeyen ,uzaklarda aranılan sevgi,gün geldi kendi içimizde yaşar olduk.Bu yaşantı içimizde olması mevcut olan yerde rahat ettiğindendir bence.Sevgi uzaklarda değil zaten yüreklerde,aranılan aslında kendimizde olan o kıymet değer ve paha biçmekte zorlandığımız sahip oldugumuz adına ona değer ve kıymet bileni aramızdandır.Kızgınlıklarımız kendi sevgimize şüphe ettiğimizden değil aramakta olduğumuz ve bulmakta zorlandığımızdandır.Ama unuttugumuz bir gerçek vardır şuan sizin yazdığınız ve acizane görüpde sizin bu güzel tümcelerinize cevap verebilen kişilerinde olduğudur.Belki azdır ama bilinmelidirki okadarda çoktur.Hani bir insan gitmek istediği yere koşarda o treni kaçırır,belki o binmesede o trende bulananların çokluğunu düşünerek varmak istedikleri yere gidenlerin varacakları yere gittiklerini düşününce,olsun ben binemedim ama vagonlor dolusu sevgi yolunu aldı ve gitmekte varacağı yeri diye düşünmek bile güzeldir.Dostluklar ve sevgi vardır,dün vardı ve bugünde var.YARINDA VAR OLMASI için bize düşeni yapmamız yeterlidir.Varsın biz görmesekte dostlukların kazanması adına örnek olması adına....selam ve saygılarımla,teşekkürler kalemi güzel insan.
hiç insan malesef . insanları sanal olarak görmeye devam edersekte hiçç kalmayacak.
gerçekten güzeldi kutlarım saygılarımla.
Mert YİĞİTCAN
Saygı ve sevgiyle.
en iyi ben bilirim bu durumu belkide. Şuan ki yalnızlığımdan... O kadar çok dost yüzlü insan vardı ki yanımda bugün yalnız kalmadan önce... Ne güzel gizleyebiliyor insanlar gerçek yüzlerini yada ben çok safim bilemiyorum...
Mert YİĞİTCAN
Keşke yürekli olabilselerdi... Bir ömürde bir kere bile yürekli olabilmeyi başarabilselerdi...
Mert YİĞİTCAN
(durumu kurtardık mı patron ? )
Hz.Mevlana'nın dediği gibi. --Ya olduğun gibi görün ya göründüğün gibi ol--
Zamanımızda maskelerin altındaki gerçek yüzü göremiyoruz.
Gerçek kişiliklerini sakladıkları için insanlara inanmak çok zor.
Güzel bir konuydu .
Yazdıklarınıza aynen katılıyorum.Saygılar efendim.
Mert YİĞİTCAN
Saygıyla.