YEHOVANIN ŞAHİTLERİ
YEHOVANIN ŞAHİTLERİ
Yehova nın şahitler adında bir gurup var bu gurupta tün dünyada örgütlenmeye çalışan bir inanç sistemi. İncili okur ancak HZ. İsa yı peygamber olarak kabul etmiyorlar HZ. İsa Allahın oğlu olduğunu savunuyorlar. Özüne bakarsan İncil de aynı şeyi söylüyor tek farkı İncil de peygamber olduğunu kabul ediyor yehova nın şahitleri farklı düşünmesi ayni kitabı okuyan iki farklı düşünce benzeri bizde var ALEVİ ve SÜNNİ düşünce gibi ama yehova nın şahitleri yaşamda çok farklılıklarla karşımıza çıkıyor bu gurup şiddete karşı yaşamında hep dayanışmadan yana kovsanız dahi size kırılmazlar yine gelip selam verirler dünyada yehovanın şahitlerinin eylem yaptığı bugüne kadar görülmemiş ve bildiğim kadarıyla kayıtlarda da yok. Ayrıca dikkatimi çeken şey insanı ikna etmek için ne gerekiyorsa tüm imkanlarını kullanırlar.Ben bu gurubun içinde çok tartıştım Mersin’de iken bölge sorumlusu ile aynı mahallede oturuyordum ayrıca birkaç ibadet lerını de izledim.ve birkaç yıl yayın organları ve kitap ları bana geliyordu okuyup inceleme fırsatı da buldum .Yehovanın şahitleri din değil sadece İncil içinde farklı bir yapılanmadır.çok ilginç olan şey bu gurup Kuran ’i kerimi kabul etmiyor Karınca duası diyorlar ya ne İslam karşıtı bir gurup şimdi bizim bazı dindar geçinen ler bunları dost kabul eder ama ALEVİ leri kabul etmiyorlar bunun adını da siz koyun dindar mı hayin mı yoksa bilmeden İslam düşmanlığımı yapıyor ne dersen de fark etmez örümcek beyinli insanlar .Bence dünyada en zararsız gurup yehovanın şahitleri sadece İsa ya tapar insanları hor görmez incilin orijinal olmadığını savunur kuranı kabul etmez diğer kitapları yanında taşırlar bana sorarsanız tam bir zavallı anlayış tır yehovanın şahitleri.Tek güzel yanları kesinlikle şiddetten yana değiller dostluk sevgi hoşgörü bu gurupta tam anlamıyla vardır tüm dinlerdeki insanlarda bunlar gibi düşünse bu dünyada kötülük kalmaz..
YORUMLAR
Sıtkı kardeş o kadar karma karışık bir yazı ki öncelikle ne demek istediğini tam olarak anlatamamışsın. Bir yerde Yehova şahitleri için hem '' tam bir zavallı anlayıştır'' diyorsun hem de tüm dindeki insanlar bunlar gibi düşünse dünyada kötülük kalmaz diyorsun. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Önce bir karar ver sonra tartışalım neyi tartışacaksak.
Selamlar.
çok değerli dost yahovanın şahitleri benim bildiğim kadarıyla yahudinin güya ermişleridir
onlarda huve o isminin söylemi yasak olduğundan yaa huve olan yani yaa o dahada yani dersek karşısındakine yaa allah diye hitap şeklinin gizlenmiş halidir
ve sapıtmışlığın daniskasıdır şimdilerde dinler kaynaşması adı altında varlıklarını kardeşlik bağlamında kabul ettirme derdindeler de bizimkiler işin farkında biz onların sahasında oynarızda onlar bizim sahada oynayamazlar hıristiyanlık musevilik ve hıristiyanlık güya bunların kaynaşması lazımmış hey allahım buna kargalar bile güler müslümanlık dışı her şey batıldır çünki son peygamber peygamberimizdir
yahu dost hay allah derim bırak şunları
herneyse saygılar ve hürmetlerimle....