NE VARSA SANA AİT
Zormu beni sevmen he sadece sevgi bir tek sevgini istedim...Madem sevmen bu kadar zor gel ve bana verdiğin her ne varsa al gittttt.Benden alıcaklarını al bana kattığın ne varsa hepsini aşkìnı senin icin carpan kalbimi ne ne varsa göz yaşlarımı onları sildiğim peceteleri icim`de yanan ateşi y üreğimi kalbimi ruhumu ben de ne varsa hepsini al al herşeyi al bütün bunları al almadan gitmene izin vermiyorum..İcimde sana dair ne varsa almadan gitmene izin vermiyorum göz yaşlarımı al uykusuzluğumu nefesimi al al al al sana dair ne varsa al ..................................kALBİMİ ELLERİNE BIRAKIYORUM SANA AİT OLANI SANA VERİYORUM İSTER AVUCLARIN`DAN BIRAK YERE DÜŞÜP PARCALANSIN İSTER SARIP SARMALA Bİ ÖMÜR SENDE SENİN İCİN CARPSIN YADA İKİSİNİ`DE YAPMA SEVGİMİ ATTIĞIN GİBİ ONU,DA ÇÖPE AT KİRLENİP CÜRÜSÜN........Ben deki seni almadan gitme icim deki fırtınayı yanan kalbi almadan gitme ıssızlığımı almadan gitme yanlızlığı yokluğun daki yanlızlığı senisiz liğimi almadan gitme..Duymadığın kalbimin acısını almadan gitme ben deki beni almadan gitme gittiğinde arkanda bıraktığın en kazı almadan gitme gözümdeki yüzünü al icimdeki aşkı al bendeki seni al bıraktığın yanlızlığı al bendeki ölümü al sonra gitt....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.