- 3796 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
sex-aşk-para üçgeni
57 yaşındaki Ali Ağaoğlu’nun 20 yaşında sevgilisi var.
72 yaşındaki Halis Toprağın 18 yaşında karısı var.
75 yaşındaki Aydın Doğan’ın sevgilisi 23 yaşında.
62 yaşında Yaşar Nuri Öztürk’ün sevgilisi 24 yaşında
Yok canım kim demiş her şey para diye..Yok öyle bir şey. Bunlar aşk yaşıyor aşk
Pofff !!
Akıl yaşta değil baştadır; atasözünü kendince öyle benimsiyorki devrin bayanları
Kendilerinden yaşca baya ufak ,hatta kimilerinin bu sınır ana oğul dengine eşken
koynuna alıp sevgilim diyebiliyor pervasızca....
Aynı durum erkekler içinde gecerliki; bu durumda durum biraz daha vahim boyuta ulaşıyor benim gözümde...
Kim demiş herşey para diye!!
Aşk dediğin işte bu dengelerde,bu(yaş) büyüklükte olmalı...=))
Düzeni bozan, aşk-ı karalayan,ilişkilere bayağılık kazandıran, ya genelde para oluyor
yada dinamik bir sex ilişkisi...: =) Rutußet kokulu ilişkiler yumağı..
Sacma bir ilişkidense;asil bir yanlızlığı yeğleyenlerdenim ,halen :=)
Aşk kayıp ARANIYOR ! yada AŞK ex
saygılar £deb-i
YORUMLAR
4 MEVSİM AŞK....
4 mevsim gibi solumalı aşk dediğin havayı..yüreğine baharı getiren çiçekler açtıran sevdanın, kavurucu yazında terlemeyi de sevmeli.. ve hafif hafif terketmeye başladığında tenini, güneş misali sevdiceğinin gözleri,oysa sen çok alışmışken... sıcaklığına, üşümeyi de bilmeli.. aşkın kapısını çalınca sonbaharın soğuk yüzü ne kadar direnirsen diren solacaktır çiçekleri ilkbaharla gelen sevdanın.. şimdi yapraklarını döküp gözlerinden damla damla kışın hoyratlığına, ama yinede dimdik durarak ayakta, bütün renklerini de alıp sevdanın gitme vaktidir..çam yeşilinde kalmakta vardır oysa.. direnmek, kendi doğana aykırı düşüp inadına sevmek ve aldırış etmemek kışın hoyratlığına...ama narin yaprakların işi değildir sevdayı tek bir kişiye adamak.. böyle olmak için diken diken olmak gerekir, batmak gerekir sevdiceğine her dokunuşta..kendini koruyacak dikenleri olmayan bir yüreğin gururunu da alıp, birbaşka mevsime göç etmektir hakkı...
aşk adına karalanmış bikaç cümlem varmış paylaşmak istedim güzel dost...
Edeb-i Şiirsel
bu sefer diğeri ofline oldu.
Demekki sevdalarda,aşklerda böyle
bir başkası secilince,bir önceki hükmünü ,degerini pasifliyor..
ahhhh
ahhhhh!!
pazar günü duygusal kalem olmayı H'içten sevmiyorum :)))
H'içtenlik
...aşk EXik EVET:)) aşk eskiden buram buram yürek kokardı , A''rtık Ş''öhret K''okuyor... üst baş değiştirir gibi sevda değiştirmek ayıp değil de sevdayı yüreğe gömmekler ayıp şimdiler de.. madem öyle K''ayıp aranıyor arkadaş:))
Sacma bir ilişkidense;asil bir yanlızlığı yeğleyenlerdenim ,halen :=)
Aşk kayıp ARANIYOR ! yada AŞK ex
çok güzeldii:)) kalemin dert görmesin
Edeb-i Şiirsel
aŞk Ex/ik evet,aşk çok ex/ik..
Buram buram aşk şems-i mevlana aşkında,leyla mecnun aşkında,ferhat şirin aşkında,aslı ile kerem aşkında vardı.
Sonraki aşklar buram buram ihanet,para,sex kokar oldu.
"A"rtık "Ş"öhret "K"okuyor "AŞK"
"A"cılara "Ş"ikayetsiz "K"atlanma sanatı iken "AŞK" şimdilerde oyuncak oldu.
TAŞK EDİYORUM H'içtenlik yazar şaire'm..
Sizin gibi kalemi yazılarımda şiirlerimde görmek onur verici..
saygılarımla!
günümüz gerçegiydi,aşk maşk yok ortada,
maddi duygular sarmaş dolaş olmuş sevişiyor,
ne kadar haz aldıgı ise meçhul.
parayla aşk degil dogrusu sex diyebiliriz
Edeb-i Şiirsel
ve ozaman ne zevk kalıyor ortada,ne dostluk ne para
ne yaşadımsa gecti kara...
bu zihniyetler çürümeden olmaz hiçbir güzellik yüz tutmaz çağa