KIŞ GELİYOR TELEVİZYONU AÇTIM
Güneş deniz derken savurduk bir yaz daha, güzel mevsim sonbahar,sanki eğlenmiş eğlemişte yorulup bir kenarda bekliyor gibi sakin biraz daha hüzünlü duruyor
Kışta yaklaşıyor daha çok evdeyiz deyip,kumandayı aldım elime bakalım ne diziler varmış bu kışta evimize kimle misafir olacakmış diyerek tek tek gezdim kanalları yetmed bir daha dolaştım.
Tanıyordum dizilerdeki yüzleride her biri başka dizideydi kafam karıştı birinde sevgili olan diğerinde anne olmuş diğeri onun kocası biri dost biri düşman çözemedim.Yanlış olmuş bana göre tanıdık yüzleri insan birden başka yerlerde algılayamıyor evdeki yemek yapılmış malzemeden uydurma yemek yapmak gibi tabi geçen seneden devam edenleri bunun içine katmıyorum.
Hadi dedim bir de evlenme porblemi olanlara bakalım onlarda aynı yanlız kalmamak uğruna bir sürü bedel ödemeye hazır insanlar ordaydı hala onlarında çeşitlemeleri varda oraya girip karıştırmayalım.
Magazin programları olmassa olurmu son demlerini yaşayan memleketimin onca halk plajı varken üç beş sosyete plajında röportajlar 3 yıllık beraberlikleri hatta seviyeli olanlar sanırım yaz gelince bitmiş. 2 aylık arkadaşız sohbetleri.
Sonuçta aynı tekrardayız. Seneye yine umutla bekliyorum..