GÜLE GÜLE HERŞEYİM
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
___________Sen giderken ben hiç ağlamadım ki!....
___________Acıtmadı ki canımı içerisinde sadece sen ve ben olan öykümüzün gidişinle bitişi....
___________Biliyordum artık, o gün gözlerinin hapishanesinde son kalışımdı. Misafirliğim son buluyordu. Azat etmişti gözlerin gözlerimi ve tümüyle beni, benliğimi. Konuşmasan da anladım işte anlatmak istediklerini.
___________Sessizce sadece hislerimle dokundum, yüreğimde seni barındırdığım o gizli köşeye. İçimde sana dokunamamanın verdiği büyük sancıyla anladım ki artık yaşanacakları durduramazdım.
___________Mağrur edamla, duygularımı hiçe sayıp kaldırdım gururlu başımı. Gülün kendinden de narin olan gül dalına; dikeni bile zerafetinden bir şey kaybettirmiyordu. Sustum....
___________Sızım sızım bir sızı inletti ayrılığın adı olan o geceyi. Usulca kalktın. Son kez kilitledin gözlerini. Sonra da tüm hayallerimi, geleceğimi, ümitlerimi de yanına alıp gittin... Ve ben en sevdiğim varlığa, neşeme, minnet duyguma, fedakarlıkta sınırım olmayana, gülen yüzüme... gitme diyemedim. Tutuldum.
____________Gidişinle birlikte ruhum emsalsiz bir ölüme imza attı. Peşinden bir şarkı gibi şiir tutturdum:
Kalp acısıdır bu bilinmez.
Göremezsin ki gözle görülmez.
Duymak istesen de işitilmez.
Ellerinle bile hissedilmez.
Kaybettiğinde onu anlarsın.
İçin için kor gibi yanarsın.
Aşk acısından kaçamazsın.
Ömrünce asla anlayamazsın.
Boşuna mıdır onlarca şiir.
Ağırlığını çok iyi bilir.
Hayal gerçekler içinde erir.
Mutluluğun başında aşk gelir.
GÜLE GÜLE HERŞEYİM........................
YORUMLAR
Mağrur edamla, duygularımı hiçe sayıp kaldırdım gururlu başımı. Gülün kendinden de narin olan gül dalına; dikeni bile zerafetinden bir şey kaybettirmiyordu. Sustum....
bir şiir zerafetiyle yazılmış duygularla süslenmiş tebriğe şayan bir yazı sende bizdensin hüzün sevenlerden...
Mağrur edamla, duygularımı hiçe sayıp kaldırdım gururlu başımı. Gülün kendinden de narin olan gül dalına; dikeni bile zerafetinden bir şey kaybettirmiyordu. Sustum....
MÜTHİŞ BİR GÖZLEMCİSİNİZ YA DA SİZ DE AYNI ŞEYİ YAPIYORSUNUZ HER BAYAN GİBİ.
KADINLAR TERKEDİLECEKLERİNDEN EMİN OLDUKLARI ZAMAN BAŞLARINI GURURLA KALDIRIRLAR VE SUSARLAR SADECE.....
TEBRİKLER.
BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM..
Güzel bir çalışma olduğuna katılabilirim.Ne var ki yorum ve puanlarını bu yazıdan esirgemeyen site arkadaşlarımın pek nesnel davranmadıklarını düşünüyorum.
Her ne kadar iyi bir yazar ya da iyi bir eleştirmen olmasak da,en azından iyi okuyucularız ve buraya eklenen yazıları kıyaslama yetisine sahibiz.
PAYLAŞIMINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
varışsız tarafından 12/11/2007 6:50:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
güle güle herşeyim...
öyle dolu bir başlıktı ki...
yazıyı destan misali bir romana çevirirken dizeler yazıdan öte şiir di...
hani şiir vardır keşeke yazı olarak eklenseydi denir, işte öyle şiir gibi yazı demekten kendimi alamadım...
bu arada şairem sürekli vites büyütmekte, yolu açık olsun...
saygı ve selam ile...
Sevgili Gülbin'im...
duygular ancak bu kadar zarif anlatılabilir....yaşattın bizlere de yaşayarak yazdıklarını....kırılganlıklarını ....o masum ve güzel görüntün geldi gözlerimin önüne.... evet ona güle güle... şimdi sen herşeysin.. . kendine hoş geldin...
çok harika olmuş..kalemine gönlüne sağlık... sevgiler..saygılar...selamlar...
Sanki tiyatrodayım ve çok başarılı bir monolog dinledim
Hep sevdiklerimizin ardından onun gidişini yalnızlığımızın içinde saklarız. Acaba kronik ve dev yalnızlığımızdan kaç gidiş saklıdır ve ne kadar veda sözleri ve hatta ayak izleri
ne kadar güzel bir yazı bir kaç kez daha okusam şiir bile yazacağıma inanıyorum
Sevgilerimle
Harika