Arap yağı bol bulunca
O değil de;
Teknoloji özürlü olmak kötü bişey.
Foruma bir mesaj yazdım. Aradan birkaç gün geçti özelden bir mesaj geldi,
’O da sizin düşünceniz’
Sonra farkettim ki, ’üyeler dışında yorumları başkasının görmesinde sakınca yok ama gereği de yok bence’ diye yöneticinin açmış olduğu foruma yazdığım mesaja cevaben yazılmış.
Uyuzlandım birden. ’Bence’ diye belirtmişim zaten, bunu özelden yazma nedenini anlamadım’ diye mesaj yazdım.
Gelen cevap;
Bana önce siz mesaj yazdınız. Hem zaten böyle boş işlerle uğraşamam. Beni tanımıyor olabilirsiniz ama beni herkes tanır... v.s.
O değil de;
Hayır o mesaj ona nasıl gitti hiç anlamadım. Ben saf saf oturup foruma mesaj yazmıştım aklımsıra.
O değil de;
Akıllanmamış olmalıyım ki dün başka bir foruma yine yazdım ama bu defa güvenliği elden bırakmadan.
Sayın Yazarım Mehtap Altan’a cevap niteliğinde yazdım ki yazdığım şey yanlışlıkla başkasına gtmesin ve ’sen benim kim olduğumu biliyormusun!’ tarzında bir mesaj almayayım diye.
Şu ana kadar kimseden ters bir mesaj gelmedi. Demek ki mesajım doğru adrese gitmiş.
:) Bidaha da böyle birşeye cesaret edebilirmiyim bilemiyorum...
O değil de;
Ankara’da 1 günde şiddet gördüğü gerekçesiyle 15 kadın başvurmuş. Diğer illerin durumu ise muamma...
Erkekleri güneş daha mı çok çarpıyor ne!
Ben size söylüyorum dinlemiyorsunuz. Bu havalarda kızlara pembe erkeklere mavi huni şart!
O değil de;
Renklerden açılmışken,
’Etkili yorum’da pembeyle sınırlı kalmasak da kızlara ’pembe’ erkeklere ’mavi’ olarak uygulasak. Sanki daha mı hoş olur ne...
O değil de;
’Abu Dabi emirlik ailesinden Şeyh Hamad Bin Hamdan El Nahyan (63) adını 1 kilometre boyundaki dev harflerle çöle yazdırdı.
Şeyhin sahibi olduğu El Futaysi Adası’na yazılan 3.2 kilometre uzunluğundaki isim uzaydan da görülüyor.
HAMAD’ın ilk iki harfi denizden gelen su yolu şeklinde. Bu yüzden dalgalar kesinlikle harfleri silemiyor.’ (Kaynak: Milliyet)
O değil de;
Arap yağı bol bulunca...
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
O değil de;
Teknoloji özürlü olmak kötü bişey.
O değil de
Okuma özürlü olmak daha kötü
O değilde arap da para var
Dolayısıyle dilediği kadar yağ alabilir
O değilde
Kime çekecek yağı
O değide
Yağlı güreş yapıp her yanlarına sürsünler
Selam,saygı ve dua
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
O değil de.
Yazının en önemli yeri hakkında görüş bildirmeyi unutmuşum sayın yazarım.
Kadına uygulanan şiddet.
Bu bence bunu yapan erkeğin kompleksli ve aciz biri olduğunun göstergesidir.
Hayatta başarısız olmuş, özgüven yoksunu erkekler eşlerine şiddet uygulayarak kapatmaya çalışıyorlar bu eksikliklerini.
Onlara Allah'ın birer emaneti olan eşlerine el kaldırarak erkek olduklarını sanıyorlar bence.
Aptalca bir ego tatmini kısacası.
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
biraz ağır olacak ama... öle işte...
kadını sevemeyen erkek döver... derim.
(Mustafa Çetiner)
Bu konuya girecektim ama nasıl anlatacağımı bilememiştim.
Taşlamanın modern şekli ya da Esmacası...
harikasın bunu da biliyorsun :)
Etkili yorumlarda pembe mavi düşüncesi çok hoş aslında...
Ama sonra da neden kadın erkek ayrımı yapılıyor derlerse!:)
Bu arada sen benim kim olduğumu biliyor musun ki bana cevaben yorum yazıyorsun!:)))))
enerjim kutladım seni...
Esma KAHRAMAN
Eşitlik kanunda olmalı (yok ama bigün o da olur inşallah...)
:)))) Yine de 'neden ayrımcılık yapıyosun' diye yazan olursa hiç şaşırmam...
:) Senin kim olduğunu biliyorum. İnsana güç veren pozitif bi dostsun.
:) Sefala getirdin Sayın Yazarım.
Özlemişiz, iyi geldi yazı, keyifliydi (sizin keyfinizi kaçıran 'ben kimim biliyon mu?' bölümü hariç) ama onu anlatışınız bile keyifliydi.
Bu sayfa hep keyifli zaten.
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
içimi dökmeye geldim,
iyi başlamıştım ama neden böyle oldu bilmiyorum, ben sıcak havalara bağladım ve annem aklı bir karış havada olanları sıcak daha hızlı ve fena çarpar diye kestirip atınca ne bileyim bir boşluğa düştüm sanırım,
hayır kocaman da adamım aslında ama boşluk işte kimin nasıl düşeceği ve hayatın boşluğa nasıl hükmedeceği belli olmaz der alexandır banyevogoviç,
(kimin söylediğini hatırlayamadım ismi şimdi uydurdum özür dilerim)
ben bu tiplere özelin don kişotları diyorum,
genelden kibar, duygusal ve hassas kull tipler bunlar, cool değil karşı cinse kul anlamında kullanılmıştır...
özele gelip hayytt sen kimsin? meşhur olucan değil miii? diye gürlüyorlar bana sıklıkla...
ula gerizekalı benim kimlik onayım bile yok dedim birine, yarın benim üyeliğimi iptal etseler (mesela yani aman haa)
ben kimim sarı çizmeli memet ağa, kimlik yok, vıp yok, zıp yok, tıp yok yazdıklarım gittiii,
kim tan, tun başka yok,
eee hani meşhur olacaktık, sen büyük şair ol tamam diyenler var ya:)))
tan sadece, o zaman taaaaaaaaaaaan desekte havalı olsa biraz.
komik mi?
bence komik,
ama sinir bozuyorlar bir yerden sonra...
mesaj atıp kaçanlar var birde, hakaret edip, hani kardeştik, vurup kaçmak ayıp diil mi .
bunlara açık çağrımdır, akılllı olun kardeşim, aklınızın kıymetini bilin, bak biz bilemedik siz bilin gençler...
kafanıza takılan bişey olur, bilmemek ayıp değil ğrenmemek ayıptır, gelin ben anlatırım size, ama bu sanal havadanlıktan ve banal kahramanlıktan uzak durun, büyüyünce hatırlar utanırsınız maazallah..
döktüm içimi, oh be,
saygılarımla sayın yazarım.
siz sayın ben yazarım...
erolabi nerede ya pek bi alakasız oldu ama her neyse...
Esma KAHRAMAN
Yorumdan aklımda kalan tek şey 'erolab'i yok. Giderken haber de vermedi. Umarım bi sorum yoktur.
:) Sevgilerimle. Kendine iyi bak.
O değil de,
şimdi bizim Esma yine esmeye başladı diyecem de,
işte namümkün o lafı söylemek,
söyleyeyim diyorum ıhhhhh !
ama o değildeyle başlaman harika,
sanki kendimi mahalle kahvesinde sohbet eder halde hissediyorum.
O değil, bu değil derken olayları öyle bir punduna getiriyorsun ki !
birbirinle ilgisi olmasa bile kafamızın içinde harmanlanıp, yumak oluveriyor hepsi birden...
O değil de,
hafif dalgalı eleştirilerin mükemmel...
Bak beni de alıştırsın o değilde lafına...
Esma KAHRAMAN
:) Neskafe de olabilir :) yanında tabii ki çikolata yada pasta
:) O değil de;
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
marmarali
Türk kahvesinin yanında Türk lokumu iyi gider diye biliyorum.
Nescafe zaten ismi üstünde nestleli birşeyler ile iyi gider...
Belki de içe içe bitter... :))))
Esma KAHRAMAN
zenginin parası züğürdün çenesini yorarmış mı derler, görmemişin oğlu olmuş, çekmiş .... koparmış mı derler, ben arap şehine takıldım! Allah, niye bu kadar bol vermiş bunlara parayı, bi türlü anlayamıyorum...Herifler yemeyi de beceremeyip çöllere ad, mad yazdırıyorlar. Hayırlı biiş yapacak değiller ya...A.B.D. hakettikleri hayırlara vesile oluyor zaten, fazlasına da eksiğine de gerek yok...
Esma KAHRAMAN
:)))) Zor tabii...
:) Sevgilerimle Sayın yazarım.
Bir ara ben de bir foruma birşeyler yazıyordum. Birinden biraz sertçe bir karşılık gelse huzurum kaçıyordu, canım sıkılıyordu. Hatta galiba korkuyordum da. Çok saçma aslında. Sanal alemde kimse kimseyi darp edemez. Yüzyüze tartışmalarda olduğu gibi yüksek ses olmaz, " kaçma buraya gel diyorum sana!" demez kimse. Ülkenin her hangi bir yerinde ismi cismi belirsiz herhangi biriyken, karşımdakini (ki o da sanal aslında) bir tıkla ekrandan silebilecekken, bu perseküsyon algısı nereden çıkıyordu b,ilemiyorum. Hala aynı şekilde kırılgan ve dayanıksız olduğumu biliyorum. İşte bakın sizinde içinize batmış bir iki cümle. Tuhaf değil mi?
Yine sütlaç üstüne tarçın tadında miligramlık ama leziz bir yazı. Elinize sağlık.
Esma KAHRAMAN
Fırında sütlaç... bol tarçınlı :) en sevdiğim tatlı.
mmmm... olsaydı da şimdi yeseydik ne güzel olurdu...
:) Sefalar getirdin Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma hanım bir arkadaşın da yazdığı gibi yazılarınıza alışmışım, kısa kısa, insanı sıkmadan, okuması kolay.
O değil de, çok arayı açmayın gözlerimiz aryor.
Sanal alemde bazen net bağlantısından bazen de yalnış tıklamadan oluyor öyle.
Para çok gelince ne şımarıklık olsa yaparlar, ismini yazsan kime ne, plakan dr olsa av ya da isminin harfleri olsa başın göğe mi erecek?
Kafası pek dolu olmayanların uğraştıkları boş işlerden, selamlar.
Esma KAHRAMAN
Hemde ne boş işler...
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Kocaman sevgilerimle.
Ankara'da sadece 15 mi ?
150 si de kırıklar yüzünden evden çıkamamıştır..
6 Milyonluk şehirde şimdilik bu kadar.
İstanbul'mu ?
3 le çarp işte.Bir vapur dolusu çıkar heralde.
Arabın yağından size ne ki!
Yağ benim değil mi?
Dağlara da dökerim,çöllere de.
Zenginin malı,fukaranın...
Sevgiler Sayın Yazarım
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
Birkaç gün yoktunuz, aradı gözlerimiz. Bu yazı gayet iyi geldi:))Teşekürler ve ayrıca tebrikler.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
o değil de, büyük illerde nasıldır bilmem ama küçük illerde, yağı bol bulan arapların yaptığına benzer şeyler oluyor da aklıma geldi şimdi.
Arabalarının plakalarında mutlaka kendi isim ve soyisim başharflerinin olması için tonlarca para veren, sonra başları göğe eren, avukatların AV doktorların DR harflerini almakta ısrar etmeleri. Sonra da ev hanımı olan eşlerinin DR plakalı arabayla hava atmaları,
kimileri de özel plaka yaptırıyor ki, bol yağın daniskası. Örneğin: 82 HÜSAMETTİN KAVŞAK 2222
o değil de, siz bi sürü şeyi kısa yazıya sığdırma becerisini gösterirken, biz yorumu bile kısa kesemiyoruz ya, ona şaşıyorum:)))
Tebrik etsem bir satır daha eklenecek. Saygıyla sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
LAY LAY LAY LAY/LAY LAY LAY LAY/LA LA LAY LAY /LA LA LAY LAY
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
:))) Biz adımızı yazsak yazsak zile yazarız:))))
:) Teşekkür ediyorum Sayarım. Kocaman sevgilerimle.
AYSE 09
sevgilerimle
Esma KAHRAMAN
zile bile yazamayacakmıyıızzz...
buldummm,
kolye-künye hatta o da olmazsa dövme yaptırabiliriz.
AYSE 09
evet canım insan istedimi olmayacak yok bende hep yazmıştım kim okur diyordum bak okunuyor işte hikayemin finali bu gün bitti
dostlar okur diyorum
sevgimle
Sizi bilmem ama, bilgisayar ile ve genelde teknoloji ile benim gibi ileri yaşlarda tanışmış olanlar bu hataları yapıyor.
Eh bu kadar yapabildiğimize de şükür. Dijital saatleri okuyamayanların yanında biz epeyce ilerdeyiz.
Saygılarımla.
Esma KAHRAMAN
:)) Sevgiler Sayın Yazarım.
O değilde
suya sabuna dokunmak kadar güzel bir şey yok.
çok hoştu
o değilde :))
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.