Fareli Köyün Peyniri
Bireysel silahlanmaya evet ! Kurtaralım birbirimizi. Ya anahaber bültenlerinde en baba haber olalım yada dedem yaşındaki bir radyodan hiçkimseye söyleyelim şarkımızı.
Biz olmasakta olsun artık. Kendi hazırladığımız bulmacaları çözemeyip başkasından yardım isteyelim. Öyle her boku bilmeyelim, mahcup olalım birazda. Süt içelim boyumuz büyüsün, burnumuz değil.
”Selam uzaylı biz tostuz” diye haykıralım galaksi minibüsünün kelebek camından. Beyaz yakalı mavi önlük giyilsin bütün resmi kurumlarda. Spor ayakkabı serbest…
Lüks restorantlarda pahalı yemek ve tek taş pırlantayla yamulan kızlardan salata yapalım. Bütün balkabakları saat 12’den sonra arabaya dönüşsün. Mağaralarda yaşayıp geyik besleyelim. Parayı kaybedelim, bulanlara inat…
Tom, Jerry’ den köfte yapsın artık. Düldül emekli olup çiftlik işletsin. Redkit sigortalı bir iş bulup çalışsın, çoluk çocuğa karışsın. Kentlerden köylere göç edelim. Yalan dolan yerine tezek kokalım. Burcu burcu…
Son olarak sürç- ü lisan eylediysek, eylemişizdir kime ne ! Gökten 3 elma falanda düşmedi düşmez de zaten yalan onlar. Zaten şu anda sen bu yazıyı okuduğunu mu düşünüyorsun ? Uykudasın ben parmağımı şıklatınca uyanacaksın.
Şık !!!
H. Barış Beledin (Celde)