- 1103 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYADA BIR ÜLKE ÖZLÜYORUM
DÜNYADA BIR ÜLKE ÖZLÜYORUM DILIYORUM GERCEK INSANLIGI BENIMSEYENLERIN HAK ETDIGI YASAMI YASAMALARI ICIN...
Bir Ülke ÖZLÜYORUM insanlarin Özgürlük icinde Kardesce Yasadigi. Hic Kimsenin Haksizliga Oramadigi. Fakirligin. yoksullugun Olmadigi Halki Makarna ile kömürle kandirilmadig. Her Ailenin Ev Sahibi Oldugu. Kiraci Durumundan Kurtuldugu. Kapisinin Önünde Arabasinin Oldugu.Cocuklarin istediklerini Karsiladigi. Okuma Düzeyi En Üst Seviyede Oldugu. Saygi Ve Sevginin Oldugu. Dürüstlügü ve Dogrulugun Ön Pilanda Oldugu. Harama Ellerin Uzanmadigi. Helal Lokma ile Yasamayi Seref Sayildigi. insanlarin Hileden uzak Oldugu. Kibirlik ve Kücümsemenin olmadigi. Karsisindaki Kisiye insanca bakildigi Hor görülmedigi. Kadinlarin Dövülmedigi. Kadin Erkek Esitligi Oldugu. Erkek Egemenligi Söz Konusu Olmadigi. Hickimseyi Ötekilestirmedigi. insanlarin Dini Duygularin Sömürmedigi. Herkesin Dini inancini istedigi sekilde yasadigi. Hakca Paylasimin Oldugu. insanlarin Özel Kiralik Firmalar Altinda Moderin Köle Sistemi icinde fabrikalarda Calistirilmadigi. is yerinde ikinci sinif Görülmedigi. Asgari ücret denilen insanlarin belini büken bu Lanetli ücretin olmadigi. Her Calisan kisinin Alin Terinin Karsiligi olan Gercekden Hak etdigi ücretin Alindigi. Sadece Kaptalistlerin Varlik icinde yasamadigi. Hakca Adil Bir Ücretin Var Oldugu. insanlarin Alim Güce Yüksek oldugu her Satin Alinan Arac Gerec ve Gida Maddelerin Hak Etdigi Fiyatla Satildigi Fahis Fiyatlarin Olmadigi. insanlarin Deger Gördügü. Kapi Kumsusuyla Barisik Oldugu. Silahlarin Olmadigi. insana Kardes Gözüyle Bakildigi. insanlarin Calisma Azimligi Oldugu. cok yüksek Düzeyde Kat ve Kat Vergilerin olmadigi. Cadde ve sokaklarin genis oldugu. insanlarin cok Rahat bir Sekilde Kaldirimlarda Yürüdügü. Arabalarin Park Sorunu Olmadigi. insanlarin Sitresden Uzak Ailesiyle birlikde Huzur ve Mutluluk icinde kimseye Muhtac olmadan Yasadigi bir ÜLKE Özlemi icindeyim bu Benim insanlar icin Hayal Etdigi ÜLKE Cünkü insan oglu herseyi Hak etmekdedir. Devleti Yönetenler Gercekden Halkini Düsünmüs olsalar bu benim Yazdiklarimi Cok Kolay birsekilde Halkina Yasatirlar. Yasatmamalari icin Bir Neden Yok.
Aski Niyazimla
Musai Kazim Düzgün
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.