- 1362 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ANNEME!
Bugün günlerden 8 Mayıs anneler günü
Anneciğim sana olan sevgim o kadar doluki
Nasıl anlatsam seni ne kadar sevdiğimi ve
Bu sevginin başka hiçbir şeye benzemediğini,
Yeryüzünde buna eş koşacak başka sevginin olmadığını
Gerçekliğini, sonsuzluğunu…
İçimden o kadar çok şey yazmak geçiyor ki ama bu
Yazacaklarım seni anlatabilir mi ki
Kelimeler yeter mi …
Seni anlatmaya ne kelimeler yeter ne cümleler ne kitaplar ne de romanlar…
Seni anlatmak bile çok farklı bir duygu anne…
Bilmiyorum annelik duygusunu, ama anne bir çocuğu kendine bu kadar
Aşırı nasıl aşık edebileceğini senden öğrendim
Şefkati, merhameti,sadakayı,hayrı,sevgiyi,saygıyı, kadir kıymeti kısacası herşeyi canım anneciğim senden öğrendim ve tabi ardından gelen hasreti, gurbeti, çileyi, sefalleti bunlara katlanmayıda sen öğrettin bana
Ve öyleki çıkmaz gecelerde dua edip Tanrıya yalvarmayı
Öyleki canım annecim yanlış yapmamayı kısaca anneciğim herşeyi herşeyi sen öğrettin bana
Bazen öyle ki yanlızlık çöksede kapıma senin var olduğunu hissedince hasrette gidiyor yanımdan ve bununla beraber kafamı sürekli kurcalayan yanlızlık çıkmazıda …
Biliyorum bugün senin günün ama sen şimdi yine tandırı yakmış ve o sıcak ateşin önünde ekmek pişiriyorsun,biliyorum annecim kendini çok yoruyorsun hep çocuklarım için diyorsun , ekmeği pişirdikten sonra eve gidip o sıcak tandırın verdiği rahatsızlıktan dolayı başını bağladığını ve biraz dinlenmek için uzandığın yerde için yanınca ve yandıkça acı feryat çektiğinide biliyorum.
Biliyorum annecim acı ama gerçek olan şu gamsız hayatın oyunlarını ve her seferinde feleğin çarkında döndüğünü…biliyorum annecim onca acıdan sonra babamla yine tartıştığnızı ve senin yine üzülüp ağadığını duymasam bile sesini hissettikçe hıçkırıklarını içim yanıp yanıp kavruluyor o zaman anne, dedim ya annecim öylesine kutsalsın ki cennet bile senin ayakların altına serilmiş bu ne büyük ödül böyle…sen herşeyin en iyisine layıksın anneciğim…bütün hastalıkları kaptın anneciğim düşünmekten, üzülmekten, dert yanmaktan nasıl bir meleksin sen böyle varmıdır ki acaba senin gibi nur yüzlü bir melek daha…nefes aldığını hissettikçe yaşıyorum anne ve yaşadıkça gökyüzünde hasretinle parlayan yıldızları izliyorum onlarında anneleri varmış biliyormusun anne ve sen onlara bakarken düşündüğünü onlarda düşünürmüş , seni onlarada anlattım anne benim en büyük en çok parlayan ve beni hiç yalnız bırakmayan yıldızımın sen olduğunu söyledim anne…dünyamda da sen ahiretimde de beni yalnız bırakma anneciğim çünkü bu işe yaramaz kız seni çok seviyor ve senden kocaman af diliyor.
ANNECİĞİM ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN…
Bütün Annelerin anneler günü kutlu olsun...