- 1808 Okunma
- 20 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Kaleme aldığınız dizinin tüm bölümlerini okudum. Yazım derinliğinizi kutlarım. Toplumsal anlatımları çok severim. Çünki bu algıyı gelecek kuşaklara ve yaşamı yaşayanların alacağı dersler önemlidir. Dilerim her birey kendi adına bir pay çıkararak birlikte yaşam yönlendirmelerinin üzüntülerinde değilde sevinçlerinde mutluluklu olurlar... Kutlarım.
Saygılarımla
Evet güzel bir bölümdü yine.
Arkadaslarin arasinda güven olunca durum farkli ama bir insani kötü bir aliskanliktan vazgecirmek büyük bir emek ister.
Neden böyledir bilinmez kötü aliskanliklara baslamak hep kolay birini kötü yola cekmek cok kolay
iyiye yönlendirmek ne güc.
Yüregine saglik sevgili arkadasim
Sonsuz sevgimle
Sevgi Salman
Sevgimlesin genç yazarım...
Önce pisletiyoruz berrak dimağları ,konuşmaktan ,sevgiden ,alakadan,değerlerden uzak tutarak.
Sonra da tedavi için yollar arıyoruz.
Bütçeler kuruyoruyz.
Geçen gün eşimin öğretmenlik yaptığı okuldaki bir kız öğrencisi kaçmış sevdiğiyle.
Haplanmışlar..uçmuşlar.
Anne baba boşanma arafesinde.
Bütün dikkatleri kendilerine dönmüş.Çocukalrla alakadar olan yok.
İstediği ayakkabıyı al..
İstediği kadar para ver..
"E ben daha öliim mi..İstediklerini yapıyorum" demekle babalık analık olmuyor.
Çocukları bir de avrupai yetiştiryoruz ya..
Özel odalar...
Özel odalarda yalnızlığa hapsedilmiş çocuklar ile dolu...
Benim öğretmenim öğrencileriyle çok ilgili ve tutarlı davranan bir öğretmen.
Bu cumartesi öğrencilerini eve davet etti.
Ben de çay pasta işlerine bakacağım.
Bir kaç çocuğun uyuşturucu kullanmasını engelledi.
Bir öğrencisi var "eşkiya suratlı" bi delikanlı.
Her türlü uyuşturucu kullanmış..
Geçen haftalarda okula gitmiştim.Yanıma geldi "Abi hoşgeldin " dedi.
Görünce ben de ilgili oluyorum.nasılsın ..İşler nasıl? Okul felan ?
dedim.
Bana "Sağolsun annem sayesnde uyuşturucuyu terk ettik biz abi.." dedi.
Biz dediği beş kişilermiş.
Annenden Allah razı olsun "dedim..
Güldü..
O annem değil yaaa..Eşiniz annem ..öğretmenin " dedi.
Ders zilini baş belası veletlerden kurtuluş işareti çalan öğretmenler oldukça problemler devam edeceğe benziyor.
Çocukları anlamayan aileler oldukça...
Ve yaptığı hapishane ile övünen devlet anlayışı oldukça...
Bu değerli yazıyı çok mühimsiyorum.Çok faydalı olacağına inanıyorum.
Haa bu arada ben de kardeşimin vefatı ile boşalan Sinama Kulübüne onun yerine çalışmaya başladım.Bu Cumartesi eşimin okulundaki öğrencileri sinema salonumuza "Çay-simit -Sinema" ya davet ettim.
gelecekler...
hem film seyredeceğiz ..
Hem derleşeceğiz...
Dertlerine -sorunlarına çözüm arayacağız..
Bu hikaye hiç bitmesin.
Selam ve dua ile.
Sevgi Salman
Çocuklarımıza istediği yere gitmek için izin vermek, onu paraya boğmak, istediği herşeyi yapma hakkı tanımak "sevmenin" göstergesi değildir, aksine ilgisizliktir bence. Çocuğumuzu onun gözüyle anlamaya çalışmak, dinlemek, bazı sorumluluklar vermek (evet ben de bir bireyim, bana değer veriyorlar) en önemlisi onlarla arkadaş olmak zorundayız ki, çocuklarımız hataya düşmesin. Düşmeye kalkarsa da bizden korkup, saklamasın.
Rahmetli kardeşinizin yerine faaliyetlerinizi sürdürmenize çok sevindim. :)) Çay, simit, sinema etkinliğine benim de gelesim geldi.
Ne güzel eşiniz ve siz çocukların dünyasına, onların gözüyle bakabiliyorsunuz. Çok önemli bu.
Çok teşekkür ediyorum. Sevgi ve saygı ile.
Çok yıllar önce, bir nedenden ötürü, şunu öğrenmiştim; yetkili bir ağızdan: " İntihar eylemini gerçekleştirenler; ya çok güçlü ya da çok zayıf kişilerdir."
Uyuşturucu için de aynı kuramın geçerli olduğunu düşünüyorum. Tıpkı sigara gibi, alkol gibi sığınma duygusu. Buse, ailesi ile konuşamadığı için uyuşturucuya sığınıyor. Ama şimdi Asya gibi bir arkadaşı var.
Bakalım Sevgi'miz, iki arkadaş için nasıl bir yarın kurgulayacak? Beğeni ile okuyorum, arkadaşım. Çok bekletme lütfen...Sevgilerimle.
Sevgi Salman
Başlama sebepleri farklı, kimi özentiyle başlarken, kimi de sorunlarından kaçmak için uyuşturucuya sığınıyor. Allah o yolda olan bütün insanlara azim versin.
Ah canım, öykümü sadece bir bölüm yazıp bırakacaktım. İnan ne yöne gidiyor ben de bilmiyorum :)
Sevgimlesin canım
Eser Akpınar
Merhaba Sevgi Hanım;
Öykünün kurgusu, anlatımı ve okuma akışı güzeldi. Bazı uyumsuzluklar gözüme çarpsa da bunları giderek düzelteceğinize inanıyorum.
Başarılarınızın devamını diliyorum.
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Sevgimlesin ablam.
:(..Buz gibi oldum..
Arkadaş dost olmak kolay iş değildir.Elini bırakmamak,kötü zamanlarında destek olmaktır.
Yazan hissettiren yüreğine sağlık olsun..Sevgi/mle Sevgi
Sevgi Salman
kalemin kaviliğini biliyoruz.....öyküye adaptemizde tamamdı... ...yoğunluğunu bahane edip çok ara vermese....segili arkadaşım daha sıkça......saygılar
Sevgi Salman
Çok teşekkür ederim. Her zaman yanımda oldun, desteğini hiç esirgemedin. Sevgimlesin
Yine usta kalem inci gibi dizmiş cümlelerini. Çok beğenerek ve duygulanarak okudum. Tebrikler arkadaşım. Sevgiler.
Sevgi Salman
Sevgi Salman
Bakalım canım, gelecek bölümler ne gösterecek? Sevgimlesiniz
Umarım tedirginliğini atan Asya'yı bekleyen hayalkırıklıkları yoktur...
Devamını bekleyeceğim...
Sevgimle ....
Sevgi Salman
Sevgimlesin birtanem
Sevgili yazarım, ben olaya bir az farklı bir yönden bakmak istiyorum, aslında her şey bir tarafa işte arkadaşlık bu demek istiyorum. Ayrıca genç yaşına rağmen Asya'nın davranışı bir çok yetişkinin, hatta bir çok ebevynin başaramadığı bir şey, bazen gençler büyüklerden daha olgun davranıyorlar. Bu da geleceğe, geleceğimizin gençlerine umutla bakmamız için önemli bir neden diye düşünüyorum.
İnşallah Buse'nin anne ve babası da olayı öğrendiklerinde Asya kadar olgun davranabilirler.
Kaleme gelince her zaman gıpta ile okuduğum yazarların başındasın. O nedenle çok fazla ahkam kesmeden, can arkadaşımı, değerli yazarımı kutlayarak " tabi ki bir sonraki bölümü heyecanla bekleyeceğimi de belirterek". selam ve sevgilerimle sayfandan ayrılıyorum.
Sevgi Salman
Yaaaaa ben kime neyi anlatıyorum ki:) Benim arkadaşım bunları benden iyi biliyor zaten.
Siteye geldiğim zamandan beri desteğini hiç çekmedin, çok teşekkür ediyorum arkadaşım.
Sevgi ve saygıyla...