- 1058 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
İÇİMDEN BİR DÜNYA GEÇTİ...
Köy köy,sehir şehir,bölge bölge,ülke ülke,içimden bir dünya geçti...
Düşünce düşünce,mısra mısra,beyit beyit,şiir şiir,içimden bir dünya geçti...
Fakat, ne ben dünyayı, nede dünya beni seçti...
Yazamadım daha yazacaklarımı nede yazdılar,diyemedim süt bozulunca mayanın tutmayacağını,diyemedim tilkilerin saf, safların kurnaz dolaştığını,diyemedim,bir kelime olsun söyleyemedim kahbe düzene laaaaaaaaannnn diyemedim.....
Birçoğu, kendinden saydı beni fikrimi sormadan, ben senden değilim, diyemedim.
Bende ayrılığa namertliğe yer yok diyemedim,Herhangi birini put yapamam ve yaptığıma tapamam diyemedim,hakkı kaldırıp övemedim...
yalan’a yalan, yalancıya doğruyu söyleyemedim,adını kalbi kırılılır koydum.incinir dedim kendimi kandırdım.
İnsan insan okudum,kitap kitap dokudum,bir günde milyonlarca kez sevdiklerimi düşündüm, onlarada sevdiğimi söyleyemedim...
umut çıkara beş vardı,sevda çıkardan sonraydı,dostluk ahbaplık sıfır,cıkardır cana kıyan,diyemedim...
Atı alan üsküdarı geçti...ben uyuya kaldım,uyandığımda ise içimden bir dünya geçti arkasından haykırırcasına,ERKEKSEN FİKRİNİ SÖYLE ...
diyemedim.........
YORUMLAR
Dadaş'ım,hemşerim duygulu bir insan olduğunuz çokca belli yazınızdan..O kadar güzel ifade etmişsiniz ki , herşeyi zamanında söyleyebilmenin,yaşayabilmenin önemini...İyilerde,kötüler kadar cesur olsa bu dünyada...neyse sen zaten anlatmışsın,ha bu arada yazının sonunda haykırmak kelimesi hayırmak olarak klavye hatası olarak yazılmış ,düzeltirseniz sevinirm..Selamlarımla hemşerim