- 1485 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SENSİZ BİR HAYAT
Terk edişinin ilk yılı dolmak üzereydi. Kırık bir sandalyede oturmuş seni düşünüyordum. Hafif bir şekilde esen rüzgar yüzüme dokunuyor, kaybolan benliğimi bulup bana getirmiş gibi oluyordu. İçimde tanımlayamadığım o kadar kötü bir his vardı ki bunu kelimeler bile anlatamaz. Bu kötü ve anlamlandırılmakta zorluk çekilen histen kurtulmak istedim ama bir türlü başarılı olamadım. Hep derdim ve yine diyorum; yerimde kim olursa olsun. Bu kötü ve anlamı tanımlanmakta güçlük çekilen his karşısında dayanacak güç bulamaz ve çare olarak intihar etmekten başka birşey bulamaz. Ben ise bu tanımsız hissin gecenin karanlığına gömülmesini ve seni düşleyeceğim anın gelmesini beklerdim. Seni düşlerimde görmemle beraber içimdeki kötü his gecenin karanlığında yok olup gidiyordu. Seni her gece düşlerimde görmek için iki elimi kaldırır; dua ederdim. Eğer bir gece olur da düşüme girmesen; kırlaşmış saçlarımı zavallılar gibi yolar; içimdeki kötü hissin içimi yakıp öldürmesine seyirci olurum. Ama düşlerime girmediğin gecelerde bile nerde ve kiminle olduğunu bilmeden "SEN" diye haykırıyordum! Ben "SEN" diye haykırırken evrendeki bütün canlılar beni can kulağıyla dinler ve derdime ortak olmaya çalışırdı. Ben senin için koskoca bir hayatı elimin tersi ile; var gücümle iterken sen ise gününü gün ediyor ve bulunduğum durumu görmezden geliyordun. Bunları düşünürken bile sana olan sevgim bir milim dahi olsa azalmıyor; hatta katlanarak daha da artıyordu. Çünkü sen benim ilk göz ağrımdın ve senin olmadığın bir hayatta benim yerim yoktu. Her zaman iki kulağım kapıda, kapıyı çalıp; "BEN GELDIM.BENI AFFEDECEK MISIN?" demeni bekliyordum. Neden mi? Çünkü ben, senin olmadığın bir hayatta yapamazdım. Çünkü sensiz bir hayatın tadılacak lezzeti yoktu. Böyle lezzetsiz ve anlamsız bir hayatta başbaşa kalmaktansa seni son nefesime kadar bekleyeceğim. Bunu bil ve hiçbir zaman unutma! Lakin birgün olur da gelmeyi düşünür ve beni bulamazsan; o zaman bil kalp atışlarım sensizliğe daha fazla dayanamadı ve çaresiz bir şekilde durarak beni senden ayırdı.
zazakral12
ekim 2009