ne başında ne de sonunda ..
imkansız zamanların sahibiydiler bir zamanlar vardılar..
karanlığın en çıkmaz anlarında ellerime sözlerime sunulan geceden daha siyah gözlerin sahibi ey sevgili en sevgili..
Tek bir ruha aşık olmak gibi, iki bedende tek ruh olarak var olmak ve kayıtsızca sevmek ..
Bıçak kadar sert bıçak kadar keskin sevgi ..inatçı..gururluyduda .. sonsuz bir bekleyiş aldı ki bu yolu işte bu yol geceden daha siyah gözlerin sonu olacakmış. Yada sonsuzu .. ne kadar garip değil mi? Bir sonsuz nasıl yaşanabilirdi ki cansız , nefessiz , sensiz , sessiz ?
bir yok nasıl varolabildi ölü bir bedende ..
o muhteşem zaman geri çağırmayacak beni bitecek bekleyişler
çünkü bu hayatta realiteninde bir sonu varmış .Zahirilerin gerçekliğinde yaşayan koskoca bir yalanmış.Koskoca asi gururlu bir yalan..mahfeden hayatları ! sus .. siz .. gerçeklik ? nekadar olabildiniz ki?
’’HANGİNİZ YAŞAYABİLDİNİZ Kİ GERÇEKLİĞİ EN GERÇEK HALİYLE ? ’’
bitecek bekleyişler.Zaman yavaş yavaş yaşlandıracak bedenleri.. kalbimizdeki bu sevgi sıcaklığını başkalarına bırakacak.. günler geceyi geceler aydınlığı terkederken her yeni gün , birileri büyüyecek..
kimileri ölecekler belki ..
Zaman tüm tazeliğini çekerken üzerlerimizden sadece bedenlerimizin değil ruhlarımızında güzelliğini başka baharlara savuracak.
İnsanlık çaresiz kalacak. Sonra belki birileri gidecek buralardan Birileri bekleyecek ş bekleyecekler..
Sonra sonsuzluk yine içine girecek o koca dünyaların .. savuracak ..savrulacaklar.
biter hayat biter yaşam geçer zaman durur dakikalar kaybolur insanlık anılar her yeni gün karanlığa gömülür günle doğar yeniden bazıları boyun eğer kimileri kaçmak ister.. gitmek ister.. Ölmek? ister.. çaresiz kalır tutunamaz nefes alamaz dokunmak isterken mesafeler kayıtsız kalır.. tutunamaz her çırpınışında biraz daha dibe çöker .. sonra bilir sakin sularda yüzmeyi ..bilir hayat öğretir çünki.. hayat öğretir .. gerçeklerle yaşamamayı hayat öğretir kabul görüleni yaşatmayı bedenlerde hayat öğretir .. hayat yolu bu .. bu bir girdap yolu.. bu yolun sonu yok ! ..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.