EDEBİYAT DEFTERİ ISSIZ ÇÖLDE - I -
Bildiğiniz üzre Edebiyat Defteri.com ailesi kısa kısa aralıklarla bazen uzun da olsa üyelerin tanışıp/kaynaşması adına çeşitli etkinlikler düzenlemektedir. Yine böyle bir etkinlikte tüm üyeler birlikte kararlaştırılan havaalanında buluşuyorlar. Sefer, Mısır ülkesini gezmek üzere tertiplenmiştir. Üyeler hep birlikte geçirecekleri üç güzel günün düşleriyle kendilerine tahsis edilmiş uçağa yerleşmek üzere alelacele uçağa doğru ilerliyorlar. Ve nihayet yolculuk başlıyor. Herkes heyecanlı,mutlu ve bir o kadar da anlayışlı halleriyle birbirlerine selam verip tanışmaya başlıyorlar.
Yolculuk olabildiğine eğlenceli sürerken herkes hiç umulmadık bir anda olanca gürültüyle başlayan sarsıntının sebebinin neler olduğunu anlamaya çalışıyor. Pilot yüksekçe duyulan anons ile Büyük İmparator ANSIZIN ’ı kokpite çağırır.
Pilot: Oğlum,motorlardan biri arıza yaptı diğeri yanmakta öbürü hakkında henüz bir fikrimiz bulunmamakta. Rotayı da şaşırdık,telsizlerin hiçbiri yardım istemek için çalışmıyor. Herkese söyle helalleşsinler.
ANSIZIN: Ne diyorsun ağabey!
Hey! Millet dinleyin!
Uçak düşecek artık cennette görüşeceğiz öpün,kucaklaşın mı diyeyim. Delirdin mi ağabey!!! Aaaahhhh!!!
Sonunda korkulan olur ve uçak koca Sahra Çölü’nün orta yerine çakılır…,
Aemin: Ahhh,başım! Neredeyiz,kimse yok muuu? Offf bacağım!
Hale KULOĞLU: Beliiimmm!
Rdemir: Aaahhh kolum!
Li_la: Ahh dişiiimm! Yaaaa burası hiç cennete benzemiyor,cehennemde çöl var mıydı,huuu bileniniz var mı?
Hayal_Meyal: Ahh hayallerim!
Kalimera: Oooyy sesim!
E-Robot: Ay kasketim!
Afet Kırat: Ay eteğim!
Şükran AY: Ah hakimim!
ANSIZIN: Zıkkımın dibi! Ooooyyy defterim,oooyy emekleriimm!
**Havin_**: Galiba biz düştük,uuuufff tokam!!
ANSIZIN: Ne zeki kızsın sen öyle,söylemeseydin nasıl anlardık acaba. Uçak düştü işte herkes baksın başının çaresine! Mehtaaapp! Sende sargı bezi var mı?
Mehtap ALTAN: Ooooo o da bir şey mi,bende tentürdiyot bile var. Sanki hazırlıklık mı yaptık kazaya mantıklı şeyler söyle ANSIZIN!
Li_la: İmdaaaatttt! Kimsee yok muuuu!
Hale KULOĞLU: Offf saçlarım bozuldu!
Rdemir: Saçlarını kıskanıyordum zaten oh olsun!
Li_la: Allah’ım al canımı!!!
Aemin: Öyle deme li_la , yaşamak güzel.
Hale KULOĞLU: İhsan Bey öldüğünü itiraf etti,helva pişirmek için malzemesi olan var mııı?
ANSIZIN: O da ne ki jambon,hardal,kuş sütü verelim daha iyidir ölüler için. Şimdi çıldıracağııımm!!!
İhsan Polat: Helva olmasa da olur,bari üç beş Elham okuyun-Fatiha sûresi-.
Cömert Yılmaz: Ağabey,biz de ölünce bu taraftakilerle iletişim kurabilecek miyiz acaba yoksa sadece sana özel bir şey mi bu?
Cenker: Şu manzara güzelmiş,biz ölünce buraya bakar şiir bile yazarız.
Mehtap Altan: Sıkıntılarınızı anlıyoruz,lütfen sakin olmaya çalışın.
Gereken her şeyi yapacağız,telaş etmeyin.
Hale KULOĞLU: Kuzum korkmayın,yönetim her şeyi kontrol altına almaya çalışıyor.
Toynak: Ula burası nasıl bir yerdir ki acaba,en iyisi keşfe çıkayım. Bir grup kurayım,oda arkadaşları ayarlayayım kendime.
Snncn: Ağabey,felsefik düşünmelisin. Bence avlanmalıyız yoksa aç kalırız.
Neslihan YAZICILAR: Olaamaaazzz! Hayııırrr,hayııırrrr kabus olmalı!Benzin yüzü görmeyesice uçak,motoru bir daha çalışmayasıca uçak! Bütün madenlerim,mücevherlerim kayıp. Oooo Allah’ım,nasıl bir talihsizliktir bu!
Snncn: Aaa Neslihan,ayıp üzülme birtanem ben sana yenilerini alırım. Bir kendine gel önce,döner dönmez sana ne zümrütler alırım ben,takma kafanı hayatım.
Neslihan YAZICILAR: Alırsın değil miii,ah sen de olmasan kim anlar halimden.
Afet Kırat: Ahhh,ne hallere düştük defter aşkına. Biri bir çare bulsun lütfeeeen!
Li_la: Acaba hangi yöne gitsek erkenden varırız eve,bu akşam çok önemli bir dizi vardı kaçırmamalıyııımmm!!!
**Havin_**: Sağ kolda ANSIZIN tüm araç gereçleriyle çalışma yapıyor,az önce elinde pusula gördüm. Sol tarafta Mehtap Hanım olan gücüyle çareler arıyor,insanları sakinleştiriyor.Gizemli Yürek henüz sağını solunu bulabilmiş değil çünkü güneş ilk ışınlarını onun üzerinde denemeye başladı. İhsan Polat öte tarafın nabzını ölçmekte. Sanırım bize de aşağıya bakmak kalıyor.
Hayal_Meyal: Kazmaya başlasak altından bir şey çıkar mı ki?
**Havin_**: Oooo bence define bile bulabiliriz. Biliyorsunuz firavun şehrindeyiz. Ama,ama,amaaaa…Benim telefonum nerdeeeeee,olamaaazzz,hayııırrrr!!!
E-Robot: Bir dakika,bir dakika! Bu sakın bir koplo olmasın. Hep ayağımızı kaydırmaya çalıştılar zaten,bu da kesinlikle düşmanlarımızın bir oyunu.Ahh Allah’ım bu düşündüklerim gerçek mi,olamaz!!!
**Havin_**: E-Robot! O kadar da dedim üstünü açık tutma uçakta, bak daha dalmadan kabus görmeye başladın. Kalk ve hemen bana bir telefon bul,Güngör’e ulaşmam lazııımmmm yaaaa!
Li_la: Güngör mü,o da kim. Akut’ta falan mı çalışıyor?
**Havin_**: Ne akutu yaa o benim…O benim…O beniiim……
Bir_Küçük_Aşk: Eeeeeeee,o senin?
**Havin_**: O benim..O benim..Aaaahhh o benim…
Bir_Küçük_Aşk: O benim milletimindir ancak! mı diyecektin..
**Havin_**: Git beee,o benim her şeyim,aaa ühühühühü Güngööörrr!
Afet Kırat: Ne Güngör’ü kızım aa ayıp ayıp,kap tavlayı da gel hadi şunlar bir yol bulana kadar canımız sıkılmasın bari.
Oktay Zerrin: Yahu kim bozdu benim bu akordu bozuk ud’umun akordonu. Tövbe tövbe,şimdi kalkıp gideceğim heee!
Cömert Yılmaz: Gitmezsen darılırım abi,ardından yol bulur da biz de geliriz belki.
Şükran AY: Uçaktan düştük Hocam,dua edin sadece akordu gitmiş,tümüyle parça pinçik olabilirdi.
Aemin: Yahu bilgisayarlar ne durumda acaba,bakalım bir çöl milleti neler yapıyor internette. Rdemir,sence bizim site üyesi var mıdır burada belki vardır da bize yardım eder babasının hayrına.
Rdemir: Evet,evet haklısın neden olmasın. Gel bağlanıp hayata dalalım.
Li_la: He ya net vardı da ANSIZIN bilmiyordu sanki,rüya mı görüyorsunuz siz. Beyler,çöle düştük çöle.
Sükût_ve_çığlık: Biletim hükümsüzdür,burada Leyla yok.
Kardanadam: Arkadaşım bea hepimiz hazır buradayken bir gazete mi çıkarsak dernek mi kursak ne dersiniz?
ANSIZIN: Bence çakmaklarımızı birleştirip kurtarma ışığı hazırlayalım,eve dönmem lazım yetişecek işler var.
Cömert Yılmaz: Sakin olun lütfen,ben durumu değerlendiriyorum. Siz gidin doğayı gezin biraz.
Yürekten: Ben soğuk bir ülkede yaşadığım için bu duruma alışığım. Hem kışında burada kalacaksak size yardımcı olabilirim,şimdiden bütün tedbirleri alayım.
İmmortalis: Ama akşam olacak,karanlık olacak Makberi,sence ruhaniler var mıdır burada?
Makberi: Bu acıyla ne hece şiirleri çıkar ya hadi bakalım hayırlısı.
Meselci: Tam bir macera,ölürsek şiirlere konu oluruz vallahi billahi.
Hyazıcı58: Hayat,nelere kadirsin. Şiir yolunda ölmek de varmış demek.
Ahmet Sargın: Ben hepinize bakarım bir şecikler olmaz merak etmeyin.
Oktay Zerrin: Heeyyyttt,eski toprak ne de olsa. Hanımlar,beyler akord düzeldi şöyle gelin de bir fasıl yapalım.
Li_la: Aaa ben de bağlamamı alayım,Mozart konçertolarına taş çıkarırız.
Aemin: Ooo sen bağlama da mı biliyordun?
Li_La: Yok sadece tutabiliyorum,daha çalınacak derse geçmedik biz.
ANSIZIN: Suuusssuuunnn!!!
Şükran AY: Susmayın! Bildiğiniz ne kadar dua varsa okuyun. Keşke zamanında şiir okumak yerine dua okusaydım şimdinin yerine diye de gönderseydim,nasıl üzgünüm ahhh !
Emine Güner: İçinizde yetenekli olan yok mu,bina falan inşa etseniz. Başımızı sokacağımız dört duvar olsa bari.
Li_la: Gitseydin inşaat mühendisleriyle o zaman çöle biz ne anlarız.
E-Robot: Karanlık basınca görürüm sizin cengaverliğinizi,neyse uyumam gerek benim. Alpdoğan,üstümü örter misin?
Alpdoğan Akyüz: Babanın uşağı mı var burada kalk kendine de ört bana da ört,torma beni hadi;aç,susuz kuvvet kalmadı.
Snncn: Toynak abi,absürd halisünasyonlar görmeye devam ediyorum ne dersin bu duruma.
Neslihan YAZICILAR: Sinan’cım normalde de görüyordun zaten bir değişiklik yok canım,devam et yazmaya.
Cömert Yılmaz: Sinan Bey panik yok efendim serap da görebilirsiniz mahsuru yok endişe etmeyin…
Ve macera böylece başlamış oluyordu. Kızgın güneşin altında aç,susuz,halsiz kalan çöl halkı ilerleyen günlerde yaşayacakları hiçbir şeyi tahmin edemiyorlardı. Oysa neler bekliyordu neler..
Devam Edecek…
(Bu çalışma forum yanıtlarının analizi sonucu oluşturulmuştur.)
Hazırlayan: **Havin_**
Fotoğraf: ANSIZIN
Forumu Oluşturan: li_la
Ve,
Başta ANSIZIN olmak üzere yönetime desteğinden ötürü teşekkür ediyoruz. Ayrıca gerek yanıtlarla,gerek seyirleriyle katılımı olan herkese ayrı ayrı:
Neslihan YAZICILAR,Toynak,Afet Kırat,Şükran AY,Kalimera,Aemin,Rdemir,Oktay Zerrin,Hayal_Meyal,EMİNE45,Mehtap ALTAN,Emine Güner, ya_ley_za,sahra,Tacettin Yıldırım,Zeki Çelik,Bir_Küçük_Aşk,Eli/f,yeğinadnan..
Teşekkür ediyoruz…
YORUMLAR
;)) Nasıl güldüm anlatamam.Evet neler neler yaşamışız.Harikulade bir forumdu.Yazıya dönüştürerek derleyip toparlayan sevgili Havin ve fotoğrafıyla desteğini esirgemeyen sevgili Ansızına ,fikir annesi sevgili Lilaya katılımlarıyla renklendirip, coşturan emek veren tüm dostlara en içten teşekkürlerimle.Sağolun.
Hepiniz bitanesiniz. Başka ikiziniz zaten yok da :)) Sağolun demek istedim :)) Çooook hoş olmuş vallahi.
İnsanın sizlerle çölde gerçekten kalası geliyor .
İyi ki buraya üye olmuşum.İyi ki sizleri tanımışım.Hayatımda yaptığım, karar aldığım en iyi şeylerden biri olduğunu bütün açık yürekliliğimle söylüyorum.
Tüm dostlara en içten selam ve saygılarımla.
li_la
sayın Şükran Ay siz olmasaydınız ıssız çölümüzü
gece ışığı ile kim aydınlatacaktı :)
size sonuna kadar katılıyorum burda olmak çok güzel
bir duygu iyiki bulmuşuz birbirimizi :)
teşekkürler...
**Havin_**
Sizi burada da görmek ne güzeldi Şükran Hanım. Hakikaten eşsiz bir paylaşım oldu,gülümsüyoruz,tebessüm ediyoruz bundan ziyade artık bir nebze de olsa haklılık hissettiriyor böyleli paylaşımlar. Elbette ki amacımız edebiyat için de bir şeyler sunabilmek bu da o niyete binaen.
Sizi Dağ'a bekliyoruz artık tabii bu serii bittikten sonra,bayram ertesi bayram yorgunluğunu üzerimizden atmaya yetecektir.
Sevgimle..
Ve nihayet ellerim kaleme değebiliyorlar. Aylarca “Edebiyat Defteri Issız Çölde” forumunda çeşitli paylaşımlarda bulunduk ve herkesin paylaşımlarına şahit olduk. Elbet her forum konusunun üyeler için değişebilen beğeni derecesi vardır ama şu bir gerçek ki “bu hepsinden farklıydı”. Hatta öyle eşsiz diyebileceğim bir heyecanı vardı ki yanıt yazarken adeta sevincin adını yazıyordum her kelime. Bunun için sana teşekkür etmek bile utandırıyor beni ama dileğim var elbet :”hep gül e mi”..
Bu haliyle yayınlama fikri aklıma ilk geldiğinde yine dediğim heyecan sardı benliğimi. Gerekli yerlere bildirdikten sonra sıra bendeydi. Bir an düşündüm elime aldığım 100 sayfalık dökümü görünce: “ben bunu nasıl yaparım”. Ama sadece gülüyordum, biliyordum “nasıl” gibi sorum olmazdı söz kalemse. Ve yazış süreci boyunca kendimi yorum bırakmışlarla aynı yerde gibi hissettin. Sanki harfler değil de sesler vardı etrafımda ve samimiyet…Bu konuda ciddi rahatsızlığım olsa da nedense samimiyete inanıyordum bu sefer ve sanırım bu da li_la’nın renginden kaynaklanıyordu ama güven duyabilme ihtimali hakikaten çok güzel bir duygu.
Dediğim ruh hali ile yazmaya başladım. Eğer ki inceleyen olursa şu altta teşekkür bıraktıklarımızın isimlerini ve foruma dönüp de bakarsa aslında buradakiler zaten oradakilerle aynı. Sadece arada kopukluk olmaması adına ve de foruma katılan bir üye olmam sebebiyle değişiklikler yaptım ama elden geldiğince olduğu gibi bıraktım. Niyet sadece edebi bir samimiyet oluşturabilmekti.
Sonra düşündüm. Bu tiyatro olamaz. Bir sahnede düşünülebilecek bir şey değil,bu bir öykü zaten olamaz ve bir deneme elbette değil sonra söyleşi kalıyor. Karşılıklı diyaloglar var bu haliyle söyleşiye ihtimal vermek cahilim demenin diğer bir şeklidir. Roman mümkün değil elbette. Mektup desem,bilmem ki böylesi bir mektup kime yazılır. Sonra baktım ki bir “mizah” tercih hakkım var. Ve bilirsiniz ki edebiyatımızın en bilinen mizah ustası Rıfat Ilgaz’dır fakat onun sözleri de ilginç:
“Mizah diye bir yazı türü yoktur. Yazı türü romandır, öyküdür, köşe yazılarıdır, anılardır. Mektup bile bir yazı türüdür de, mizah bir yazı türü değildir. Tür olsaydı tekniği olurdu.”
Evet bir tekniği yok. Fıkra da olabilirdi bu ya da güldürü sebebiyle kaleme alınmış satırlar vs. Nihayetinde hepimiz biliyoruz ki bu paylaşımda kimsenin niyeti bir şeyleri savunmak,bir şeyleri kanıtlamak,bir şeylerin şeklini ya da içini değiştirmek değildi.
Amaç da niyet de sadece ama sadece düzeyli espirilerle,şakavari söylemler oluşturarak birilerinin ekşimiş ,asılmış çehresine renk katabilmekti.
Ve inanıyorum ki bunu başarabildik. Kendi adıma kesinlikle öyle oldu. Henüz 2 hafta öncesine kadar ağlayarak geçtiğim yolları bugün gülerek geçiyorum ve sanırım birileri deli olduğumu da düşünüyor ama :
“Gülmek için deli olmam gerekecekse,ziyanı yok memnunum halimden.”.
Tavsiye edilesi bir şey mi deyince “kesinlikle”. Bir deneyin,dışarıda ne yaşadığınız ya da ne yaşandığı önemli değil sadece birkaç dakika bu yazılmış,çizilmişleri hissedebilirseniz ötesinde bir güzellik yok diyeceğinizden eminim.
Ve gelelim sadede..
3 bölüm olarak düşündüm ve de düşünüldü bu sebeple henüz yayına vermediğimiz iki bölüm de yayınlanacak. Cuma günü yine aynı saatte “Edebiyat Defteri Issız Bir Çölde-II” yayına verilecek. Önümüzdeki hafta Salı günü de noktalamayı düşünüyoruz artık ve dileyenleri tebesümlerle bayram tatiline uğurlayacağız.
Ama!
Bitti sanılmamalı ki bayram ertesi daha farklı bir güzellikle karşılayacağız defter ahalisini. Hazırlıklı olun.
Şimdi foruma katılan her ama herkese yürekten teşekkür ediyorum.
Forum sorumlusu Mehtap Hanım’a da kalbi teşekkürü borç bilirim.
Li_la…
Senle Oscar’da ödeşiriz.İyi ki varsın samimiyetini iliklerime kadar hissettiğim yürek..
Ayrıca ki en ama en önemli nokta..
ANSIZIN!
Yönetimin üyelerin böyleli site içi etkinliklerine katkıda bulunması eşsiz elbette ama bu fotoğraf inanın bana çocukluğumdaki mutluluğumu hatırlattı. İlk gördüğümde çığlıklarla gülüyordum. Çığlıkla gülmek,ilginçti evet ama özeldi..Tekrar teşekkür ediyorum…
The End…
**Havin_** tarafından 10/28/2010 4:29:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
li_la
gülerek başladığımız bir konuyu salya sümük ağlayarak bitiriyoruz...
bu derlemen bana yeni bir dost kazandırdı benden biri samimiyetine
inandığım birini yani seni.
senin kadar uzun uzun yazamadamda duygularımı ben biliyorum ki
içimde kanat çırpan bir kuş var çırptıkça kanatlarını hem seviniyorum
hem duygulanıyorum çok farklı bir duygu bu...
herşey için teşekkür ederim ilk başta gülüşlerini hissettirdiğin için...
yürektesin unutma.
**Havin_**
Deeetttt Güngör geliyor ağlamıcam gözlerim şişmesiinn aaaaaa ühühühühü Güngöörrrr:)))))))))
li_la
kurbağa gibi :)
ahaa ahh çöle mi düştüğümüzü sanıyorsunuz ormana düştük ormana ıslık çalıp kuş sesleri dinliyorum pehh ..
lacivertiğnedenlik
**Havin_**
İşte bu mükemmel:))
Dağda gözlük takılabiliyor değil mi:))
lacivertiğnedenlik
**Havin_**
Sanırım ben kar gözlüğü yerine güneş gözlüğümü almış olacağım yanıma:))
Çok şükür neyseki bizim nesircilerden pek azı uçaktaymış...Allahtan şairlerle fazla takılmıyoruz:)
Güzel bir ortak çalışmaydı. Neşenize ortak olduk kenarından.
Ayrıca forumda yüzümü güldüren espri sayın POLAT'ın "ben öldüm mü" sorusuydu.
Şairlerimizden değişik bir çalışma...
Tebrikler.
li_la
evet sayın Polat ın o esprisine baya gülmüştük...
Havin bir işe el attıysa orada bulunan taşlar bile altına dönüşür.
Havin, işine son derece bağlı, yaptığı her ne ise onu mükemmelleştirmek için uğraşan ender insanalrdan.
Bu hali ile bana çok benzettiğim için zaten en' lerde de "kızım gibi"demiştim. Boşa sevmiyorum bu kızı ben.
EMEKLERİNE BİNLERCE KEZ TEŞEKKÜRLER BİR TANEM. DEVAMINI MERAKLA BEKLİYOR OLACAĞIM / ENFES BİR YAZI OLMUŞ....
.
VEEE Lİ_LA
Kısa zamanda defterin kalbini kazanan, son derece temiz, sevgi dolu, ışıl ışıl bir isim.
Fethettin gönlümü bir-kaç günde.
Sen de yaptığına sahip çıkanlardansın.
Defter sayende daha bir canlandı sanki. Forumlar tabii ki. Yorulduğumuzda açtığın forumlarda dinlenmek çok keyifli.
TEŞEKKÜRLER EN FISTIK...
.
VE ANSIZIN
Resim çok çok güzel olmuş. Var ol sen de hep.
.
Katkı sağlayan herkese teşekkürler. HEPİNİZİ ÇOK SEVİYOR BEN.
**Havin_**
Yanaklarımı kızarttın yek ve de sek dost ...
Bir işe zaman ayırmak ya da herhangi bir şey için emekçe uğraşmak...Gerek neyse ona göre hayat yaşamışımdır ama bazen de gerek ben! dediklerimde yorgunluktur,sıkıntıdır,bıkkınlıktır...dır da dır ki hak getire...Hiçbir şey gelmez gözüme ve inanın ki bunun beni ne derece mutlu ettiğini bilseniz,bu yazı karakteri için,renklendirme için uğraşmanın ne derece heyecan olduğunu bilseydiniz emin olun beni kovardınız...Fotoğrafı gördüğüm vakit bir çığlık atmışım,karşımdakinin kulağı için hâlâ endişe ediyorum ama anlatılmaz be abla yaşamak lazım ve burada bunu okurken hissettiğim hazırlık yaparken hissettiğimle aynı..
Hele ki sevdiğimle sevdiğim işi paylaşmak...Ahhh kahve yapar mısın,bir de telefona yakın otur reca ederim.
li_la,işte iki deli birbirini bulunca durum
this "şekil-A"...Ona ben de teşekkür ediyorum etmesine de yarına var daha.
Sevgiyle...
li_la
yanaklarım böyle kızardı kızardı durdu.
sevildiğini duymak kadar güzel birşey yok.
bu sanal ortamda sizlerle gönülden bağlanmak
çok büyük bir mutluluk.
teşekkürler herşey için
ne kadar her anını yaşamış olsam bile, bir başkaydı bu yazı.yine güldüm, yine heyecan yaptım...
eee artık birileri de öğrenmeli ne kadar başarılı olduğumuzu. birlikten kuvvet doğar'ın bir örneği daha, öyle değil mi?
cimcimeler sizi :) ellerinize sağlık.
müsadenizle face book'ta ve mail grubuma bu güzel çalışmayı paylaşıyorum :)
gelecek her yorumu paylaşıyor olacağım.
teşekkürler.
**Havin_**
Ben bunun sadece defterde kalmasını istiyorum...Lütfen!
li_la
havinin zekası sağ olsun :)) böyle derledii
eMİNeYZAMAN
ama hemen kaldırdım.
bilginize ;
**Havin_**
Sayın Güner,
inanın içimde bir şeyler kırıldı,bir şeyler incindi...Ben sitemdeyken başka yere ait bir şey gördüğüm vakit tahmin edemeyeceğiniz kadar üzüntü duyuyorum ama! Elbet paylaşmayı bilmek gerek hele ki o dediğiniz yerde ihtiyaç var hakikatli çalışmalara...Umuyorum ki sizi de incitmemişimdir,bir an gözüm döndü. Sadece ille de görmek istenirse gelinsin evinde içilsin harflerin kahvesi,değil mi...
Sevgiyle,daima sevgiyle...
ruhsuz bir günümde bile beni güldürmüşse bu yazı demek ki güzel omuş Cane...
uzaktan seyredenler ve bu kış ortasında çölün sıcağında kavrulmak isteyenler için güzel bir komedi...habam sınıfına çevirdiniz forumları... çöle düşenleri mi desem edebiyat defterini mi yoksa ...yalnız karar veremiyorum bir türlü en yatkın karekter Şener Şen ve Kemal Sunal rolünü kim oynardı acaba..?
beni güldürdüğünüz ve emeğiniz için teşekkürler Cane...
sevgimdesiniz...
Yaralım tarafından 10/26/2010 9:55:39 PM zamanında düzenlenmiştir.
li_la
sen hep gül emiiii eminim gülmek sana çok yakışıyordur :)))
İtiraz ediyorum!!!!!!!!!
Yaw bu çölde tek eksim var oda benim SULTANsız çöl olurmu... .:))Tusunamiler basar mazaAllah...:))...
Çok güzeldi çok beğendim devamı ne zaman ...))bekliyoruz tabikide...sevgilerle....Yardım intiyaçlarınız yolta..Herkese pc benden....)))
li_la
bu yazı üstte vermiş olduğum linkteki konuda
üyelerimizin vermiş olduğu cevapları
havin arkadaşımızın derlemesi sonucu oluşmuştur...
teşekkürler.
li_la
bu yazı üstte vermiş olduğum linkteki konuda
üyelerimizin vermiş olduğu cevapları
havin arkadaşımızın derlemesi sonucu oluşmuştur...
teşekkürler.
Çok değişik ve çok ilginçti.
Başarılı bir çalışma.
Sonlara doğru diyaoğların konuya dönüşmesi ile daha hoş bir hal aldı.
Dua edin ki haramilere rastlamadınız. Size piramitlerin labirentlerinde define define istiflettirirdiler.
Emek var her şeyden önce.
Kutların emeği geçenleri.
Unutmadan 10 numarada hazine vardı. Size verdim. Sırrı iyi muhafaza edin. :))
Selamlar.
Engin Tatlıtürk tarafından 10/26/2010 1:31:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
li_la
bu yazı üstte vermiş olduğum linkteki konuda
üyelerimizin vermiş olduğu cevapları
havin arkadaşımızın derlemesi sonucu oluşmuştur...
teşekkürler.
li_la
havin forumdaki konuşmalarımızı
derledi çok uğraştı...
havinnnnnnnnnnnnn
edebiyatdefterine gelip ilk açtığım forum konusuydu çöl
ilkler hep değerlidir gözümde ve bu konuyu sahiplenip
böyle bir güzel çalışma yapman beni çok duygulandırdı
kelimeler boğazıma düğümlendi :)
gerçekten süper olmuş günlerdir çalışıyorsun
okurken yanıtları çöldeki o yazışmalar geldi aklıma
ne çok şeyler paylaşmışız meğerse.
hiç tanımadan , hiç görmeden neler yaşamışız
bizlere böyle güzel bir çalışmayı hazırlağın için gerçekten
yürekten teşekkür ediyorum,
yazarken ellerim titriyor hadi gel sarılıp ağlaşalım....
sevgili ANSIZIN a fotograf için teşekkür ediyorum
elleri dert görmesin.
ve ve veee tüm çöle katılan arkadaşlarıma hepsine
ayrı ayrı teşekkür edip hepinizi çok sevdiğimi
belirtmek istiyorummmmmmmmmm....
iyiki gelmişim buraya iyi ki tanımışım sizleri.
**Havin_**
İlk başladığım gün hep eğlenip güleceğimi sanmıştım ama ilk sayfalarda gözlerim dolu dolu hazırlık yaptım ...
İlginç,hayat gibi hani ..Ne bileyim öyle işte..
Bana teşekkür ediyorsun ama!
İnsan gariptir,hayat daha gariptir ve dişlerimi sıka sıka bir şeylere dayanmaya çalıştığım bu ara ilaç gibiydi yıllar sonrasına hep tebessümle kalacak olan bu hatıra...
Teşekkürüm kalbinedir rınde..
li_la
tutulacağını düşünmüyordum...
benim gibi deli olanların varlığını görmek güzel..
dedimya çok duygulandım sanki okul arkadaşlarımla
oturmuş geçmişi konuşur gibi oldum...
yüreğine düşüncelerine sağlık
Harika:)
Yazı ve fon rengi de tam ayarlansa çok daha görsel kolaylık olacak bence...
Fotoğrafa kesinlikle laf yok şu an ruhum da bir uğur böceği geziniyor...:)
Analiz tam bir özet olmuş devamını merakla bekleyeceğim gülümseyerek...
Bu sitede aile havası yok resmen aile olmuş ...
Emeği geçen herkese çok teşekkürler efendim...
li_la
saat 13 e ayarlamıştık biraz sahneye erken çıktık
forum sahibesi önce sana sonra tüm forum sakinlerine
teşekkür ederiz :)
**Havin_**
O an elimde bir telefon fax gönderiyorum diğer elimde bir telefon yazı ne oldu diyor ve önümde klavye rumuzlar mı kalın olsun yoksa diyalog mu,diğer yandan li_la ne yaptı acaba ...
Dehşet dakikalardı bir an için her şeyi bırakıp orta yere oturup ağlamayı düşündüm ama değdi :))
Hakikaten burdan ayrı olduğum zamanlarda bile en çok bu forumu özlüyordum...
Neyse artık biraz dinleniN,Cudi bizi bekliyor:)
İnanılmaz güzeldi. Birbiri ardına gelen esprilerle yüzümde başlayan hafif tebessüm sonradan kahkahaya dönüştü. Çok başarılı bir çalışma olmuş. Şahsınızda bütün emeği geçenlere sonsuz teşekkürler. Devamını sabırsızlıkla bekleyeceğim. Tebrikler. Sevgilerimle..
**Havin_**
Evvveetttt dolu dolu kahkahalarla ayrılın bu sayfadan, o kadar susuzluk çektik değsin değil mi:)