Buraya Çöp Döken Gevşektir!
Güzel ülkemin değişik illerinde ve semtlerinde ikamet eden yurdum insanı herşeye olduğu gibi çöp atma işine de kendince çözümler üretmekten geri kalmamış.
Haklılar da; Ne yapsınlar, kimse onlar için birşey yapmıyorsa bir şekilde kendi başlarının çaresine bakmak zorundalar.
Yurdum insanının farklı illerdeki farklı çöp uyarıları:
- Buraya çöp atan sıkıyorsa biraz beklesin!
- Buraya çöp atmayın yakalarsam yediririm o çöpleri!
- Buraya çöp atan Allah katında cezalandırılacaktır!
- Buraya çöp atan için artık bir şey yazmayacağım. Herkes içimden ne dediğimi biliyordur herhalde!
- Buraya çöp atan namussuzdur. (Salı ve cuma hariç)
- Çöp atma ağır konuşurum!
- Çöp döken şerefsizdir. Yorum yapan da!
- Buraya çöp döken Sayın eşek, görüntü hoşunuza gidiyor mu? Konteynır iki metre ileride!
- Buraya çöp dökmeyin. Çok çok çok çok rica...
- Buraya çöp dökeni tavana asayım, smaç basayım!
- Buraya çöp atan eşektir ve yasaktır!
- Buraya çöp atmak yasaktır. İnsansan anlarsın. Anlamazsan uygun bir zamanda arkadaşlarla öğretiriz.
- Buraya gündüz çöp dökmek yasaktır. Gece de yasaktır!
- Sayın Afyonlular! Çekirdekleri ve çöpleri evinizde de mi yerlere atıyorsunuz!
- Çöp dökmek yasaktır. Bir daha olmasın!
- Hey çöp dökme sakın!
- Buraya çöp döken gevşektir.
- Buraya çöp döken hayvansa zaten hayvandır, çocuksa babası hayvandır, büyükse hayvan oğlu hayvandır.
:)))))) O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Esma KAHRAMAN
biz yasakları sevmeyiz ama yasaklarla da yaşarız .garip bir milletiz ne desek boş:))
Esma KAHRAMAN
Annem ne zaman börek pişirse,kıymalı kısımlarını yer,kalanını divanın altına atardım..
Kurşunkalemi mi de,başka bir arkadaşın sırasına oturarak açıp,kalemtraşı çaktırmadan yere boşalttığım da olmuştur.
Onlar,benim yüzümden dayak yerken kıs kıs güldüğümü hatırlıyorum!..
Dahası da var.İki adım ötede çöpkutusu dururken,silme dolu kültablasını
3. kattan park etmiş araçların üzerine az mı döktüm.
O yıllar,havam olsun diye KENT sigarası içerdim.Bi keresinde Sebahat abla(bitişik komşumuz),otoparkda ki tüm KENT
izmaritlerini toplayp,kapımızın önüne bırakmıştı..
Tedbir olsun diye,o günden sonra hergün değişik sigaralar içmeye başladım tabi.
Yasağa karşı alerji mi dersin,yoksa hastalık mı bilemiyorum ama,
ben bunu hep yapıyorum..
Sevgiler,Sayın Yazarım.
DÜMDÜZ tarafından 10/20/2010 10:24:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Esma KAHRAMAN
Herkes kendine yakisani yapiyor sadece.
Cevreden o cevrede yasanlar sorumludur birazda.
Yüregine saglik yine güzeldi
Sonsuz sevgimle
Esma KAHRAMAN
gözünü sevdiğimin memleket insanı,hem yargıç hem infaz memuru...bu yazıya yorum yazmayan..))))nedir ki)))