yüreğimden öperim seni.
belkide bir yanlızlık türküsüydü, mumun yalazlanan alavinde hasretin avuçlarımı açıp dualar etmem demekdi belkide.
hiç düşünmedim bilemedim kan kuruyunca harbiden siyah olurmuş tende kabuk baglayınca içe dogrukanıyormuş.
artık yaralarım yardan armagan degil bana yaralarım yarim gelince düzelir sızısı geçer sen gelince.
eskilerim şimdi soguk sularda uzakdan bir gemici ikimiz için çevirsin dümenini ,tüm rüzgarlar bugün lodosa vursun, ben lodosu meltemlerin ılık kokusuna degişmem.
vuracaksa vursun yalçın taşdan daglarıma içimin hepsi yıkılsın ne olur ki ?
sen yanımda oldukdan sonra.
Bu gece içimden uyumak gelmiyor. pencereleri açıyorum kapıları kapatıyorum, dışarıya bakıyorum seni görüyorum fikrimce aslında sen yoksun.
senin huzurlu uyumanı seviyorum, papatya resimli,papatya kokulu ,papatya sevinci taşıyan bir yatakda kim huzursuzca kapatabilirki gözlerini.
sen uyurken düşümde bir papatyada ben bırakıyorum baş ucuna, yanaklarına uzanıyorum yüzündeki bebeklere özgün masum ifadeye vuruluyorum birden.
sonra bir melek hep koruyor seni düşümde.papatyayı usulca alıyor koydugum yerden yüregine bırakıyorum.
yüreginde kümelenmiş binlercesinin üstüne usulca düşüyor papatya.
herşey usulca işde dedimya yüregin çok şahane, yüregin yüregime ciras ,
yüregimden öperim seni.
YORUMLAR
Li_la bu yazını nasıl atlamışım...
harika ve kusura bakmazsan Aferin hatta...
Sen gülünce ben sen olurum,sen papatyalar,
Papatyalar takıldı dilime,
Yapraklarını her koparışımda bir sonraki olumsuz...
Her yaprak koparışımda içime düşen bir kor,
Daldan yaprak düşse içim acıyor.
Geceden sabaha Kaç papatya telef ettim,
Papatyalarda bana küsüyor.
böyle bir şiirim vardı benim de aklıma onu getirdin, geçmişi yaad ettim seninle.
teşkkürler...
li_la
evet nasıl kaçırdın bu yazımı :) :)
aşk olsun sana kıh khı kıhhhh
teşekkür ederim sana papatya şiirini hatırlattıysa,
ne mutlu bana :)
Yüreğinize sağlık efendim beğeniyle okudum yürek sesinizi ve kaleminizi kutlarım ...
Saygılarımla
Mehmet Çobanoğlu
li_la
li_la
yinede teşekkürler dikkate alırım :)