Kime Lan Bu Sevgi SözLeri ?
İşte yine yazıyorum ..KeLimeLerim eskiyor artık..Kıyamete beş kaLa sanırım artık yazıLarım..Engin denizLerimi avucumun içine sığdırabiLiyorum …Bir gemi daha kaLktı bak Limanımdan..Sığ kuytu oLduğuma bakma deniz avuçLarımda dedimse ben denizim bir yerLerde…GüLüşünü duymasam kıyametime beş kaLacak…
Aşkın üç harfiyLe işim yok bu ara ben haLa çözemedim bu mantıksız matematiğini aşkın..Üç harf ama dağıtırken bin harfe böLünüyor içimde..GüLüşünü duymam Lazım…GemiLerim yanacak yoksa Limanımda..
En son ne zamandı nasıLdı biLmem demek istemiyorum …BiLinmezLerimde kayboLmak üzreyim…Kendime öfkem büyüyor içimde Kime Lan diyorum bunca söz..KeLimeLerim sahipmi arıyor diyorum kendime…Ve anLıyorumki ben bu ara çok kendimLe konuşur oLmuşum…
BedeLini ödediğin acı artık senin acın değiLdir mantığından yoLa çıkarsam çektiğim acı kimin ya? Yada böyLe bir mantık varmı (: ÖLeyim vaLLa kendime (:mantık kuraLLarını aLt üst edecek mantıksaL kavramLar üretiyorum yada buna benzer bişeyLe yapıyorum..Ya ben diyorum bu aşk bana Large geLdi (: Darmadağın etti…
”Aşk başa geLince akıL baştan çıkarmış” diye boşuna dememişLer ..Kim dedi neden dedi biLinmez ama cuk diye yerine oturdu…En azından akLımıda ben zorLuyorum (: Her manyakLığı bu ara kendime yakıştırıyorum …Yakışıyor manyakLık biLe (: Kahrımı eLLer çeksin beee …
Sevgi deLiLik haLimiydi yoksa ? Eğer öyLeise ben canLı bir tanığım…Sanık oLmaktan iyidir ya…Aşkın kuraLdışı bişey oLduğunu biLiyorum…Tüm yasaLarını ezbere biLsenizde sanık oLmaktan kurtuLamıyorsunuz…Ben kuraLLarını aLt üst ettim zaman zaman..Sırf dağdaki kara dokunmak içinde tırmanıLmazki be…Dokunmadanda dönerim…
Bazen kendi yazdıkLarımı kendim biLe toparLıyamıyorum…Beni tanıyanLar anLıyabiLiyorda tanımayanLarın vay haLine…Aşkamı suç atsak napsak? SapLandığı yürekLerde böyLe kompLikasyonLar yapması normaLmiş (: Buda benim tıbbi açıkLamaLarım ..Aşkta Lisansım varda (: Aşk sınavında bütünLemeye kaLmış oLsamda azimLi bir öğrenciymişim şimdi anLadım…EEE ”yeniLen pehLivanda güreşe doymazmış” der sevgiLi ataLarımız..SevgiLi ataLarımızda ben gibi çok konuşurLarmış ALLAH’tan mantıkLı konuşurLarmış (:
Sevgisiz geçiriLen her dakikanız saçmaLamaya en müsait oLduğunuz dakikaLardır …Sınırsız saçmaLama hakkınız varsa iyi değerLendirin derim ben ..İLerde bende ata oLacağıma göre bunuda dikkate aLın yani (:
Herşey yaLan oLsaydı ne güzeL oLurdu diye düşünüyorum…Aşk yaLan sevgi yaLan tek gerçek siz oLurdunuz…Ne gidene ağLardınız nede avunmaLara ihtiyacınız oLurdu..Bıraktığı eziyetLeride hiçe sayardınız nasıLsa yaLan oLacaktı…Bir sanık edindirme programımı geLiştirsek …İLLe birini sanık edesim geLdi (: Canım eziyet çekti biranda (: AL işte yine iLk insan süLüeti beLirdi içimde..Ben yine şaşkınım ve ben yine aynaya bakıyorum…Med cezir saatim geLdi sanırsam…
KaLbim kapkaça kurban gitmiş bendeki sinir bozan eğLence haLLerine bak ya !! Nadasa aLmanın zamanımı geLdi bu kaLbi… Aşkın en oLumsuz yönü kotroL mekanizmanızın sizin iradeniz dışında çaLışıyor oLması…Bu aşk adamı aLıyor ve ters kepçe ediyor…YeniLgiLerimLe böyLe hesap kesmeye kaLkıyorum…Aşka racon kesiyorum NasıLsa artık …Ben bende değiLim (: Bu kadar güLücük ifadeLeride kuLLandığıma göre aşk bana iyi geLiyor…Tüm sevgi duvarLarına ? GeLdi…
SevgiyLe kuşatıLan tüm yürekLer bir parçanız burLardaysa sevgiyLe kaLın…
diLa Özen…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.