- 1484 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİYE; (Mektup-8)
(MEKTUP-8)
Anlıyorum ki, beni unutmuşsun.Araya sıradağlar, kilometreler, ayrılıklar, haftalar,aylar ve de yıl girmiş. Ne dostluk, ne arkadaşlık, ne sevgi, ne de yürekteki sevda kalmış..
Bir ağacın dalında karakışta terk edilen kuş yuvası gibi kalmış sevgimiz, dostluğumuz.Çok beklemişim yollarını gözümde yaşla, Bükülmüş boynum, kanamış yüreğim, ama solmayan bir sevgi kırıntısıyla. hep umut etmişim bir gün ararsın, hatırlarsın, bana msn de bir alo deyip camını açarak güzelliğini, gülen gözlerini benimle paylaşırsın diye...
Heyhat, çok zamanlar gelip geçmiş mevsimlerden, ne sen gelmişsin, ne aramışsın, ne sormuşsun ne de bir MERHABA dememişsin..Neden güzelim neden, söyler misin? Bu kadar mı silik bir iz bırakmışım yüreğinde senin... Acaba hiç sevgi, hiç sevda, hiç umut yok muydu içinde senin?
Anladım ki, gözden ırak olan, gönülden de ırak oluyor. Söyler misin, benden sonra kaç şair dostun, arkadaşın oldu?
Benden çok mu güçlüydü onlar? Benden çok mu sevdiler acaba...Bir saman alevi gibi böylesine yanıp geçecek miydi sevgimiz? Üzgünüm, çok üzgünüm. İnanmasan da inan lütfen...Şuan kalbim yanıyor, sızlıyor, yemin ederim ki eriyip içime akıyor sanki damla damla...Bunu sana söylemek istemezdim. Senin de benim gibi çaresizce erimeni, üzülmeni hiç istemezdim. Amma, söylettin işte. Sonunda başardın.
Söylettin bana.... Duygularımı da öğrendin.Öncesinde de bir ara belli etmiştim sana. Biliyorsun. Ağzımda bıraktın.İçime gömdün o tertemiz, saf duyguları.İşte bak, onca zaman silinmemişler içimde. Bir yanardağ volkanı gibi patlayıp beni aştılar, sana ulaştılar. Şimdi ne olacak..? Yine eskisi gibi sessiz ve suskun mu olacaksın?Fakat bu sefer ben de içimi döktüm sana...Bilmeme bahanen yok.Biliyorsun
Şimdi ayrılıyorum içim yanarak msn.den, karşından... gerisi senin bileceğin iş. Ben yine buradayım. Her zamanki yerimde, her zamanki adam, her zamanki uçuk-kaçık şair, her zamanki yüreği yanık, kan damlatan, her zamanki gözü yaşlı, her zamanki seven garip adam ve de her zamanki aşık şair olarak seviyor, yanıyor, özlüyor ve bekliyorum. İster ara benim sefa tarafımı güldür, ister unut gitsin, bu
sözlerimi yoksay beni ölüme terk et gitsin. Sevgimi, sevdamı unutma.Kalbim yine de seninle olacak. Sevgilerimle hoşçakal.
13 Haziran 2010
Suat TUTAK