- 591 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Ölünce SEvemezsem Seni
Sevmekten korkuyorum. Seversem ne olur ve ne olacak umurumda olmayacak çünkü…
Gerçekten korkuyorum sevmekten…
Sevmek çok farklı bir şey herhalde. Ne aşkın ne sevginin tanımı şu zamana kadar yapılmamış ki ben şimdi yapayım.
Aşksız sevgi, sevgisiz aşk olmaz ama… Sonunda düşüne düşüne bu sonuca vardım.
İmkânsız aşkı biliyorum ama. Tamam, imkânsız yok derler. Ama bu ‘aşk’ sözcüğü için geçerli değil bence…
Geceleri uyuyamayıp, sabahları daha horoz ötmeden ayakta olmak mı aşk?
Bilmiyorum veya hayır sözcüklerinden sonra yine sevmek mi?
Her telefon çaldığında ‘o’ sanmak mı?
Yüzüne her baktığında kalbindeki mutluluk mu?
Göz göze geldiğinde iç organlarına kadar titrediğini hissetmek mi?
Yoksa yüzüne her baktığında içinden “Bütün dillerde seni seviyorum” diye haykırmak istediğin mi?
Bu sorular giderek çoğalır. Ama bence aşk; bir yaz gecesi denizden gelen dalgaların sesini duyduğunda, içinde ‘onun’ hayaliyle kaybolduğun en güzel rüya… Onun gözlerinin içine baktığında ‘ölünce sevemezsem seni’ diye içinizi saran o korkudur.
YILDIZ YETİŞTİREN
YORUMLAR
Canım benim,
Aşk üzerine öyle çok şiirler, yazılar yazılmış, öyle çok şarkılar bestelenmiş ki, sonu gelmek bilmiyor. Bazen kötülenmiş, bazen ağrı dağı zirvesine çıkarılmıştır. İşte aşk böyle bir şey. İnsanına göre değişen. Hatta yaşa göre değişen birşey. Bildiğim tek şey var ki, aşk yeryüzünden yok olmamalı. Yok olduğunda dünyanın sonu demek tir.
Canımsın kutluyorum bu denemeni...SEVGİLERİMLE YEĞENİM.
askin tanimi her kezde farklidir... bence askin en güzel hali imkansiz olanidir... hep onu hayal etmek..her daim onu animsamak animsadiginda yüzünde kendiliginden olusan tatli bir busedir.. bu benim aska olan yorumum bu arada aramiza hos geldiniz kaleminize yüreginize saglik... yazilarinizin devamini dilerim saglikla hosca mutlu huzurlu kalmaniz temenilerimle ....