- 1442 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
BİR TEBESSÜM!!!
Yaşamaktır,hayat dediğin sahnede aldığın rolün en çekilmezi.İşte budur hayat+yaşamak.mutluluk perdesi aralandığı zaman yüzünde tebessüm eksik değildir;fakat kalbinde de kederdir eksik olmayan şey.
Haykırmak istersin yaşadıklarını,en derin hayallerle bile olsa geçmişinle dalmak istersin.Her şey nafile;çünkü seni durduracak,trafik canavarı rolünde oynayan karabasanlar var.
Ezmek...ezmek...işte budur en büyük tutku,en büyük hayal.Hayallerinin içinde türlü türlü hayalleri yok etmeye çalışan oyuncular var.
Bir hedefin olmalı geleceğe dayalı...seri adımla gitmeye kalkışmak hataların en büyüğü olmalı;ama yavaş hareket etmek de bizi zamanın gerisinde bırakmaya yeter neden olabilir.İhtimaller sıradışı olmaya meyilli değil.Atsın kendini uçurumlara,başını duvardan duvara vursun.Ne fark eder hayata hayat diyemedikten sonra...
Bir gülümseyiş belirir dudaklardan taa uzaklara..."Ne mutlu bir insan,keşke ben de olbilsem!"diye keşkelere adım atılmaya başlanır.Ee sahte maske insanı yanıltır.Neden ona sormak gelmez içinden;çünkü işine gelmiyor.Kendini elalemin en mutsuzu garibanı görmeye kendini alıştırmış.En büyük başarıdır dudaklardan beliren en tatlı tebessüm.Küçük hayatın büyük derdi olmasına karşın dışa mutluluk maskesini salabiliyorsa başarının en muhteşemi olmalı...Belki de bana göre öyledir.Kendimi kandırıyorum belki...Ee hayattaki en büyük rol aldatmak değil mi?
Kendi mutluluğu için başkalarını feda etmek veya başkalarının mutluluğu için kendini feda edebilmek...öyle olmalı bence...
Onlarca kişi için bir tek insanı yani kendini harcamayı bilmeli...Kendini şanslı hissetmek itiyorsa da kimseyi düşünmemeli.O zaman herkes peşinden koşmaya başlar;yani anlayacağın hafif tutmamalı kendini;ağırlaşmalı.Kendi yerindeyken istediği önüne serilmeli...işte hayatta şanslı olmak bunu yapmaya başarmaya bağlıdır.
Fedakarlığa gelir sıra...işte o geldi mi şans ortadan kalkar.Bu bir anneden yavrusuna gider...bir yavrudan babasına...
İşte bu her şeyi bitiriyor.
Bir koyun yavrusu için yaşar,
Su canlı için akar,
Baba evladı için yıpranır,
Evlat koca ailesi için koca hayallere dalar
İşte budur yaşamak...işte budur hayatın en alası.Anlayanabilene ne mutlu!
GECE KARANLIĞINDA GİZLENMİŞ MUTLULUĞA MERHABA DİYORUM
VE
SABAHLARIN IŞIĞINDA BELİREN KARANLIĞA ELVEDA!!!
...Gülümseyen bir yüzden karanlık bir hayata...
YORUMLAR
Fedakarlığa gelir sıra...işte o geldi mi şans ortadan kalkar.Bu bir anneden yavrusuna gider...bir yavrudan babasına...
İşte bu her şeyi bitiriyor.
Bir koyun yavrusu için yaşar,
Su canlı için akar,
Baba evladı için yıpranır,
Evlat koca ailesi için koca hayallere dalar
İşte budur yaşamak...işte budur hayatın en alası.Anlayanabilene ne mutlu!
GECE KARANLIĞINDA GİZLENMİŞ MUTLULUĞA MERHABA DİYORUM
VE
şiirlerin kadar düz yazıdada çok iyisin.....anlayana mutluluk göz kırpar kutluyorum saygılar
barış altunal
hoş geldin hemşehrim harika bir yazı okudum akıcı lirik okutan bir yazı.
yürek sesini duymak güzeldi...kutluyorum kalemini. arkadaşım hem şair hem de yazar yazı dalında da
iddialısın. resim ayrıca çok güzel. vaktin varsa benim yazıyı okumanı öneririm.
sevgiyle...