denemenin denemeleri
Yaşamı uzun bir zaman aralığı olarak katetmiş olanlar bilirler ki , yaşamlarımız denemeler yanılmalarla geçmiştir.Ne kadar bilsekte bizden evvelkilerin yaşamlarında yapıp yapamadıklarını, zaman o kadar acımasız ki ; süratle değişerek bizi hep aldatıyor bizden evvel yaşanışmışllıkları değersizleştirerek.. Zaman öylesi hızlı ve sessiz yürüyor ki bizle bizi bıraktığında ne ile olduğumuz durumuna geldiğimiz farketmiyoruz.Geçmişimizdeki değer yargılarımızla şu anda ki değer yargılarımızın arasında ki farkın nedenleri ne ! değişen bizlermiyiz, yoksa zaman değiştiği için mi bizler zamana yabancılaşıyoruz.Fiziksel değişimlerimizin nedenlerini hiç düşünüyormuyuz? maddesel değişimlerimizin duygusal değişimlerimizle hiçte orantılı olmadığını farkettiğimizde içimize çöken derin hüznün geçmişliğimizin ellerimizden kaçıdığımız yaşamlarımız olduğnu farketmemizin acıları değilmidir. Söylememiz, haykırmamız , delicesine üzerine gitmemiz gereken bir çok şeyi ,korkularımızın gölgelerinde terketmiyoruz hangimiz diyebilir..Bazen bir şarkının ,türkünün ,sesin çağrışımıyla döndüğümüz geçmişimizi tamir edebilme imkanının olmadığının sıkıntısı ,tutamadığımız göremediğimiz varlığımıza verdiği zehiri hangi pan zehirle önleyebiliriz ki..Velhasıl yaşam içine girildikçe üzerinde akıl yürütüldükçe daha da düğümşelerek çözümsüz sonsuzluklara sürüyor bizleri.. Yaşamın uçurumuna gelenler çok iyi bilirler ki olan biten tüm şey bir şey olmanın sonucundaki hiç bir şeydir...........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.