- 726 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞANANLARI BURADAN PAYLAŞMAK....
Hadi bakalım! yeni, yeniden birşeylere başlamak,neresinden tutmak gerekir bilmiyorum ,belki gereken şeyler yaşamın bana gösterdikleriyle beraber gelir.Belkide ben onu yakalarım farkında olmadan yaşamaya başlarım,bu bilinmez...Göreceğiz bakalım,nasıl gidecek bu bilinmez ve bilipte yaşarken yaşadıklarım bana neler getirdi benki hayatımdaki çoğu şeye iyi olması için çok emek sarfetmiştim,benim isteğim dışındada bir çok şeyi yaşamam beni yıprattı,bildiğimi bilmemek üzdü!...Kimler bana müdahale edecek kimler etmeyecek,zaten hayat bana göstermişti bir kaç zaman içersinde,böylesine acı varken bende bildiğim şeyi tekrar yaşamak istemiyorum....
Ne yapmalıyım ? Bunu düşünmek istersem hayatıma müdahele etmiş olurmuyum acaba,"yok şunu yap";"yok efendim bunu yap " hayde çık işin içinden!!,Ondan kimsenin müdahalesine ne gerek var derim bende.Oturup kendim çözmeliyim,yaşamımdaki bu gel,git leri...Bulmalıyım,gitmesi nasıl benim için hayırlıysa, önce gitmesi için uğraşım ne olur onu bulup çıkarmalıyım...
Aslında,devam ediyor işte şu anda ne yapıyorum bunları yazıp sizlerde,paylaşmak,olanları anlatmasamda,yazılanlar sizlere az çok benim canımın sıkkınlığını anlatmakta zaten,evet burada bunları paylaşmakta bana yetiyor,güzel şeyler bunlar demek geliyor içimden ama!! ....
Buna devam ettiğim sürece bunu aşmamda mümkün,bunu böylece hallettiğimi zannederekten,kimi kime şikayet ederim bundan sonra bilinmez,ama ben sizlerle burada olmaktan mutluyum,burada içsel,yaşamdan birçok şey,hayatın gerçek yanları,yazılarımızda,şiirle,söyleşiyle,hikayelerle,bizlere sunulduğu oluyor,bunlar bize mutluluk verdiği sürece biz niye,canımızı sıkalım,üzülelim,Yaşanıyor bitiyor...
Ama bilerek ama bilmeyerek bir çok şey aynı düzeyde devam ettikçe,bir çok kişi aynı şeyleri paylaştıkça bizler burada daha çok şeyleri paylaşıp yazılarımıza dökeceğiz.
Okumakta,yazmak kadar anlamlı...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.