YORUMLAR
''İlim, ahlak, düşünce, din, iman, gayret, insanı hareketlendirir. Kimisi temeli olur, kimisi çatısı, kimisi kapısı, kimisi odası olur mutluluğun. Kimi besler, kimi büyütür, kimi idrak kabiliyetini geliştirir insanın.''
Çok güzel cümleler seçip, çok güzel şeyler öğütlemek, temenni etmek, yol göstermek, hemen her yazıda yazarın çok önemli başarısı ve sosyal hizmeti,yararı üstelik. Bu yazı da yine öylesine özenli ve yararlı.
Sevgili Hoca'm , bir cümle dikkatimi çekti. Acaba orada bir eksiklik mi var ?
''Zamanı iyi değerlendirmeli, ebedi olan ile kalıcı olanı öğrenmeli, problemlerden daha önce davranarak problemi daha başlama aşamasında önemlidir.''
Fazıl Kul
Aynı zamanda da çok dikkatlisiniz.
Sizin gibi okuyucusu olan yazar yorulmaz.
Hemen şöyle düzeltiyorum bahse konu olan kısmı.
Selamlar.
''Zamanı iyi değerlendirmeli, ebedi olanı,kalıcı olanı öğrenmeli, problemlerden daha önce davranarak problemi daha başlama aşamasında farkedip ona göre tedbirini hazırlamalıdır"
Kökü toprağın derinliklerine demirlenmiş, dalları göklere doğru uzanmış ulu çamlar, ulu çınarlar gibi olmak gerekiyor, yığılan onca problem karşısında.
Problemler, dertler, ızdıraplar, acılar, kederler madem hep insan içindir; öyleyse insan da ayakta kalmak için kendini yenilemeli, geliştirmeli, özüne önemli gerçekleri iliştirmeli, maveradan, ilimden, ahlaktan beslenmelidir.
Zamanı iyi değerlendirmeli, ebedi olan ile kalıcı olanı öğrenmeli, problemlerden daha önce davranarak problemi daha başlama aşamasında önemlidir.
İş işten geçtikten sonra, işler sarpa sarıyor, emekler zayi oluyor, yokuşlarda yoruluyor insanoğlu.
İnsanı yoran değil ferahlatan, durduran değil koşturan, atıl halde bırakan değil coşturan, düşüncesini donduran değil hareketlendiren, sevgiyi, sevinci, sempatikliği özüne ve yüzüne fideleyen görüşlerle bilgi dağarcığımızı zenginleştirip geleceğe kanatlanmaktır bizi bulunduğumuz fasit daire içerisinde debelenmekten kurtaracak olan.
FAYDALI BİR PAYLAŞIMDI DEĞERLİ KALEM.
BÜYÜK BİR ZEVKLE OKUDUM.
SELAMLAR.