- 1511 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Aşka Kurşun Sıktılar!
Ta ötelerden,eskilerden bilirim,çokça duymuşluğum da vardır bu lakırdıyı.Aşk dedikleri garibe çok faili meçhulu zimmetleyip,üzerine çektiler demir parmaklıkları.Kimisi iftira kimisi de yalandı.Ama bu bahsedeceğim gerçek.Gözlerimle gördüğüme mi inanayım yoksa uydurulan yalanlara mı?Ben herşeyi ahada bu iki gözümle gördüm ve söylenen herşeyi kulaklarımla işittim.
...
Bir ekim ikindisiydi.Herşey o kadar hızlı gelişti ki,teferruatları anımsasam da çıkaramıyorum net olarak.Önce lüks bir otomobil girdi sokağa,içinden iki kişi indi takım elbiseli.Yüzleri asık,kaşları çatık.Ahmet beyin kapısını vurdular.Ahmet bey çıktı kapıya.Kısa olan belinden çekti silahını ve dan dan dan.Ondan sonra karşı kapı açıldı hışımla.Aysel hanım feryat figan sarıldı Ahmet beye.Kanlar içinde "aysel,aysel"diye son kez tekrarladı ve Aysel hanımı da vurdular.Herşey bu mimval üzere oldu diyebilirim.Aslına bakarsanız ben o zaman inandım Ahmet beyle Aysel hanım arasında gerçekten birşey olduğuna.O güne kadar,ne yalan söyleyeyim,ben de şüpheleniyordum ama dedikodudur diyordum hep.Vay be!Gerçekmiş meğer.
...
Bizim oralarda çok anlatırlar.Aslında bu Ahmet beyle Aysel hanım uzaklardan gelmiş.Dediklerine göre kasabadaki öğretmen okulunda beraber okumuş bu ikisi.Liseden sonra da ayrılmışlar.Başka şehirlere gitmişler üniversite okumak için.Ama sevmişler zahir.Bırakmamışlar birbirlerini.Anlatılanlara göre Ahmet bey askerdeyken başlamış kötü günler.Seferberlikte kaybolmuş diyenler de var anarşistlere katıldı diyenler de.İşin aslını bilen yok zahir.Velhasılı o kaybolunca Aysel hanım yıllarca onu beklemiş.Evlenmemiş te garibim.Lakin rahmetlinin babası hastalanıp ölüm döşeklerine düşüverince vasiyet etmiş amcasının oğlu Kenan’la evlenmeyi.Eee,Kenan beyin de gözü varmış hani zaten bizim hanımda.Kim istemez ki öyle güzel hanım bir insanla yuva kurayım!öyle ya!Her neyse.Evlenir bunlar.Kenan bey iyidir başlarda.Ama biraz uyanık geçinen cinsten.Garibin neyi var neyi yok alır elinden.Dımdızlak kalır bizim hanım.Tam takır kuru bakır hesabı.En sonunda ölümü düşünmüş derler.İntihar da etmiş doğruysa.Ama kurtarmışlar garibi.Bizim bey o vakitler çıkagelmiş.Haberler bitirmiş onu da.Döndüğüne,hayatta kaldığına lanet etmiş.Hastane odalarından çalmış hanımımı.Kasabaya döndüklerinde taşındılar sandıydık.Meğer kaçarlarmış Kenan beyden.İşin özeti diyeyim bu.Detayında çok gözyaşı gizlidir.Ne benim yüreğim dayanır anlatmaya ne de bu sevdanın mahremiyeti.Vay be!Demek ki gerçekten severlermiş birbirlerini.Bizim buranın insanı yaptırdı mezarlarını da.Tepeye gömdük.Cenaze de kimsecikler yoktu.Köylüden başka.Ne diyeyim.Allah orda kavuştursun.