YORUMLAR
yalar, kutsala ve kutsiyeti olana yürek uzatanları.
Çağı anlamaz, çağları anladığını iddia eder.
İddiası temelsiz, inancı bakımsızdır. İnanmış olmak için inanır, istikrarsızdır. İstikrarlı olduğu tek alan, istikrarsızlıktır. Bu konuda rekor ondadır. Kimseye kaptırmaz istikrarsızlık şampiyonluğunu.
Maddeye tamah eyler, manaya göz yumar, şekle âşık olur, öze dönüp bakmaz.
Hayatı bir zikzaklar zinciridir.
Çok döner fakat Mevlana’ca değildir dönüşü. Her dönüşüyle bir gerçeği söndürmeye çalışır. Çalışması, çabası hakikati örselemek içindir.
doğruları yazan yazara başarılarının daim olması dileği ile saygılar.
Çok döner fakat Mevlana’ca değildir dönüşü. Her dönüşüyle bir gerçeği söndürmeye çalışır. Çalışması, çabası hakikati örselemek içindir.
Şarlatanın yüreği vardır fakat yüreğinin özünde köz yoktur Haktan ve halktan yana harlanan… Havalıdır, havlamayı sever, zalime sırıtır, mazluma diş biler, surat asar.
Zayıfı susturmaya alışık olmasına rağmen zalime boyun eğmeye tavdır her zaman.
İyimserliği iyilere yönelik değildir.
Şarlatanda kuralsızlık kural olmuştur. Biraz Makyavel, biraz amip, daha çok bukalemundur o.
Araziyi tanıma derdi olmamasına rağmen arazi olmayı veya araziye uymayı iyi bilir.
Vefası bulunmaz aramakla. Cefası yanınızdadır olanca şiddetiyle.
Şarlatana yüz ve yürek uzatanlar, şarlatanlığın artmasından sorumludurlar. Şarlatanlar varsa, şarlatanları ödüllendirenler sayesindedir bu varlığı…
Şarlatana yapılacak en büyük iyilik, onu şarlatanlıklarıyla yalnız bırakmaktır. Yalnız kalan şarlatanlar, mikroplarını kendilerinden başkalarına bulaştırmadıkları için kendi mikroplarıyla kendi kendilerini etkisizleştirirler.
Şarlatanlara uymayalım.
Şarlatanlara uyanları uyaralım.
ÇOK FAYDALI BİR YAZIYDI.
TEBRİKLER YAZARA.